Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Op mijn kaart staat alleen: Korting: van zaterdag 04:00 tot maandag 04:00. Er staat niet bij dat dit alleen voor mij geldt en dat meereizers pas vanaf 09:00 uur korting krijgen... Had best wat duidelijker vermeld mogen worden vind ik, je gaat er toch vanuit dat die korting ook voor de meereizers geldt als dit zo staat aangegeven...
kathris schreef:Mas schreef:Op mijn kaart staat alleen: Korting: van zaterdag 04:00 tot maandag 04:00. Er staat niet bij dat dit alleen voor mij geldt en dat meereizers pas vanaf 09:00 uur korting krijgen... Had best wat duidelijker vermeld mogen worden vind ik, je gaat er toch vanuit dat die korting ook voor de meereizers geldt als dit zo staat aangegeven...
ehm, het is toch JOU OV-jaarkaart??? dan is het toch logisch dat het voor JOU bedoeld is en niet voor een ander???

Hihi, ik wist het dus ook egt niet

Frances schreef:Tjaa en wie gaat er vantevoren op internet kijken daarover?
maar volgens mij zijn er dagelijks heel veel mensen die hiervoor een boete krijgen.. dus dan lijkt het me beter om het gewoon op het pasje te zetten.. wel zo handig
xx_ladyilse schreef:Nou ja, wil ff de discussie temmen. Ik heb genoeg info. En weet inmiddels dat het niet mag:):) Degene die mij de vragen nog wil sturen mag het. Miss heb ik er nog wat aan.
amondi schreef:Je blijft maar doorzagen om tips om je geld terug te krijgen..... Op mijn rijbewijs staan de verkeerregels ook niet afgedrukt..... denk je nou echt dat ik een boete kan aanvechten onder het motto" ich habe es nicht gewusst???"
Haal je geld maar bij je vriendin, die heeft jou onder valse voorwendselen een verkeerd kaartje laten kopen!
Maar val Arriva of de NS er aub niet mee lastig.