Waar val jij op bij vrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:21

Het klinkt vast heel cliché en misschien zelfs ongeloofwaardig, maar uiteindelijk gaat het er voor mij om dat er een klik en een bepaald gevoel is. Dat ik me thuis voel bij iemand, ga stralen en dat alles vanzelf lijkt te gaan. ;) Eerder voel ik me niet gauw aangetrokken. Qua uiterlijk ben ik niet zo kieskeurig, zolang het 'plaatje klopt'.

Toevallig heb ik er pas nog over na gedacht, voor me ligt dan ook een lijstje met 'eisen'. :D In het kort gaat het om iemand die: lief is, vrolijk is, een positieve instelling heeft, open en eerlijk is, verstandig en begripvol is, charmant is (groot pluspunt), sociaal is, graag kletst en lacht, graag weg gaat (vriendinnen, uit, reizen), nieuwsgierig is, duidelijke doelen heeft en gesteld is op wat vrijheid. Qua uiterlijk hebben vrouwen een streep voor als ze een lieve uitstraling, sprekende ogen en mooi, halflang haar (groot pluspunt) hebben en er vooral naturel en verzorgd uitzien. Leuke kleding kan een pluspunt zijn, vooral jurken en tuniekjes doen het goed. :D

Of heel kort samengevat, het moet een 'echte' vrouw / dame zijn. :Y)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:48

oeps, 2x gepost?!
Laatst bijgewerkt door Asciugamano op 17-03-09 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:52

eens!
Ik val niet op een bepaald type vrouw. Heel cliché maar het gaat vooral om de binnenkant.
Een vrouw moet vooral iets te vertellen hebben, onafhankelijk, humor, een beetje intelligentie kan geen kwaad, sociaal, gemanierd, verzorgd maar vooral hygiënisch, een brede interesse hebben en vooral in mij ;) en zeker niet geloven. Kan best bevriend zijn maar een relatie met een praktiserend Christen bijvoorbeeld, gaat 'm niet worden. Mag zeker niet egoistisch, verwend en of arrogant en bescheidenheid is een pré. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:53

Als ik een man zou zijn of op vrouwen zou vallen (lees: om eventueel een relatie aan te gaan) dan zouden dat soort dingen idd meespelen. Eigenlijk ook de dingen waar ik bij mannen op val.

Aangezien ik niet op die manier op vrouwen val, vind ik dat ik me lekker tot oppervlakkige zaken mag beperken als ik 'een lekker wijf' moet aanwijzen. :P

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:02

Zirkonia

Re: Waar val jij op bij vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 12:03

De uitstraling doet t uhm vaak :9
Stoer of girly doesn't matter. De persoon moet iets hebben waardoor ik blijf kijken :oo

[En dan ben ik ook gewoon een ''hetero'' meisje ;) ]

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 12:05

Ik ben wel hetro maar toch wel paar jaar geleden wat leuks gedaan met vrouwen en ik moet eerlijk zeggen ze waren allemaal slank, lang bruin haar en hetro :D

Bovendien alle een goede baan, hoge opleiding, vrouwelijk gekleed.
Bovendien waren ze sportief bijna allemaal zaten op een sport wat met trainen van lichaam te maken heeft

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 13:10

tita schreef:
Bovendien alle een goede baan, hoge opleiding, vrouwelijk gekleed.

:9

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 13:31

@sflj: Daar kan ik me helemaal in vinden! Ook ik vind het erg belangrijk dat ze bescheiden, maar tegelijk ook enigszins zelfverzekerd is. :)

Haar status (opleiding, functie) doet me helemaal niks. Belangrijker vind ik dat je op één lijn zit, ze plezier heeft in het werk, maar vooral de tijd neemt om van het leven te genieten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 13:34

Toevoeging op mijn opmerking over oppervlakkigheid - dit gaat iets dieper: :P

Wat ik zowel bij mannen als bij vrouwen erg aantrekkelijk vind is wanneer ze een (gezonde) passie hebben. Iets waar ze veel tijd en energie aan besteden, iets waar ze vol enthousiasme over kunnen vertellen, overigens zonder daarbij 'dichtgetikt' over te komen (als in 'nergens anders over kunnen praten').

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 14:43

Ik val bij vrouwen op het karakter, ze moeten ballen hebben maar toch ook weer een beetje meisje meisje uitstraling. Ze moet er wel goed verzorgd uitzien.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 14:52

met ballen is het geen vrouw he? ;)
Die van Karin weet ik niet hoor. Hangt er maar net vanaf welke passie. Iemand die verwoed postzegels verzamelt en daar enthousiast over vertelt, boeit mij niet zo (lang) vrees ik. :)

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 15:14

sflj schreef:
met ballen is het geen vrouw he? ;)
Die van Karin weet ik niet hoor. Hangt er maar net vanaf welke passie. Iemand die verwoed postzegels verzamelt en daar enthousiast over vertelt, boeit mij niet zo (lang) vrees ik. :)

Haha Jets, een vrouw met ballen :')

Sflj, ik denk dat het meer om de toewijding dan om het onderwerp zelf. Het is gewoon leuk om te zien hoe fanatiek en enthousiast iemand ergens mee bezig kan zijn, zélfs postzegels.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 15:23

Figuuuuuurlijk. Niet letterlijk, :') Ze moet ook niet een watje zijn hoor O:)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:03

Jurjen schreef:
Sflj, ik denk dat het meer om de toewijding dan om het onderwerp zelf. Het is gewoon leuk om te zien hoe fanatiek en enthousiast iemand ergens mee bezig kan zijn, zélfs postzegels.

Jij snapt 'm. ;)

En er zullen vast genoeg mensen zijn die mijn passie voor paarden minstens net zo suf vinden als postzegels verzamelen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:38

Ja dat is natuurlijk ook maar net wat je zelf interessant vindt. Maar dat heb ik dan bij mannen ook. Ik hoef geen man die mij 3 uur lang de ins&outs van een aardbeienplantje kan vertellen,omdat het me geen ruk interesseert. Maar iemand anders misschien wel, al zou ik het wel weer schattig vinden dat iemand zo in een hobby/passie opgaat.
Overigens heb ik dan ook wel weer een "zwak"voor vrouwen die een pittig karakter hebben en niet bang zijn dit te uiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:05

Vrouwen met een drive zijn inderdaad wel érg aantrekkelijk :j
Ik vind het erg moeilijk om om te gaan met mensen die geen dromen hebben, geen eigen mening hebben en over meningen roepen dat het feiten zijn, zonder het daadwerkelijk te kunnen onderbouwen.

Dat soort oppervlakkigheid -voornamelijk als het uit desinteresse is- is voor mij de ultieme afknapper...

_lieffie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 17:14

he bah daar houd ik ook niet van, iemand met passie daar hou ik wel van, mijn beste vriendin heeft ook echt een drive en daarom is t ook mijn beste vriendin

_lieffie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:37

niemand meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:51

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:55

Het gekke is bij mij dat ik niet op vrouwen "met ballen" val, maar op zeer vrouwelijke, elegante typjes... En de mannen moeten dan weer alles behalve verwijfd zijn, maar dus ja erg mannelijk, stevig, groot, tikje arrogant. :P

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:08

Ik val niet op vrouwen maar vind vrouwen 'in pak' en met een 'belangrijke' baan en die weten wat ze willen wel topw.ijven!

Gaan voor die baan en succes en heb je plek tussen de mannen vrouwen! :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:19

Karin schreef:
Jurjen schreef:

Jij snapt 'm. ;)

En er zullen vast genoeg mensen zijn die mijn passie voor paarden minstens net zo suf vinden als postzegels verzamelen. ;)

Vind ik ook. :j Als iemand echt ergens voor gaat vind ik dat vaak heel mooi om te zien. :)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:53

Ik zat een beetje door het topic heen te kijken en zie vooral mensen die zeggen dat ze lang haar mooi vinden.
Zijn er ook die kort haar mooi vinden? (puur uit interesse! Heb ook niet alle reacties gelezen dus sorry als ik ergens overheen heb gelezen)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:54

Ja hoor, ik kan vrouwen met een sportief kort koppie heel mooi vinden. :j