Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Silvaantje schreef:Als ik slaap krijg je de diepste geheimen uit mij,echt erg.. je hoeft mij wat te vragen en ik geef op alles (een eerlijk!) antwoord.. Niet altijd handig
Zelf heb ik ooit een keer iets gezegd, dat zal ik nog eens aan mijn moeder vragen. 
)

)
)
) helemaal in paniek..
Weet even niet meer welke, maar dat vertelde mn moeder!
) dat mijn moeder mijn kamer binnen kwam om te kijken of ik al thuis was (normaal klopt ze altijd) toen de deur 1cm open was begon ik keihard te schreeuwen, mijn moeder begon ook te schreeuwen

maar... welke zakdoek? want die was er helemaal niet!

. Ook zing ik weleens, en ik antwoord op vragen die mensen mij stellen. Neem mijn telefoon ook op en stuur ook weleens smsjes waarvan ik de volgende dag denk: huh? heb ik dat gestuurd (dan ben ik denk ik half wakker). JorisDy schreef:Ik brabbel ook hele verhalen en ben erg agresief in mijn slaap
Sliep op vakantie naast mijn broer en die heeft het aan de lijve ondervonden. Ook zing ik weleens, en ik antwoord op vragen die mensen mij stellen. Neem mijn telefoon ook op en stuur ook weleens smsjes waarvan ik de volgende dag denk: huh? heb ik dat gestuurd (dan ben ik denk ik half wakker).