Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:18

Op kamp heb ik schijnbaar iets gezegd als: Ik moet de mesthoop nog uitharken!! En dat ik nog met mijn armen op en neer ging ook. :')

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:22

Silvaantje schreef:
Als ik slaap krijg je de diepste geheimen uit mij,echt erg.. je hoeft mij wat te vragen en ik geef op alles (een eerlijk!) antwoord.. Niet altijd handig ;)

Dat lijkt mij nou echt zo irritant! Je zal maar een keer vreemd zijn gegaan of zo. := Zelf heb ik ooit een keer iets gezegd, dat zal ik nog eens aan mijn moeder vragen.

Tallout

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:23

Mams verteld net dat ik ook mn kamer een keer in mn slaap heb opgeruimd :+
Daar was ze blij mee... Mn nutteloze kreten af en toe minder...

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:55

Chantal__ kan je mij dat ook leren? :D

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:32

Oh ik praat, slaapwandel, lach, mompel etc etc..
Beweeg er ook heel veel bij.
Kan even geen gekke voorbeelden verzinnen, zal het m'n moeder eens vragen. :D

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:42

Mijn vader heeft het ene keer opgenomen, ik zou iets over karweiCola ? nooit van gehoord... heb het filmpje ( jammer genoeg ) verwijderd, schaamde me nogal :o

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:59

ik praat niet echt in mijn slaap (volgens mij :o)
mijn broer daar in tegen 2x zo erg! als ik bij hem op de kamer slaap als we op vakantie zijn komen er de raarste dingen uit :+
hij wou perse een ferari en dat ging hij heel hard schreeuwen en na 3x zeggen dat die zijn kop moest houden heb ik mijn kussen maar gepakt en keihard op zijn hoofd geslagen :o
na die klap heeft hij tijdens de vakantie niet meer gepraat :)

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:22

Ik heb mn ouders snachts een keer verteld dat er brand was op m`n kamer, heb ze nog nóóit zo hard naar boven zien rennen.. :o

HerAndHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:35

hahaha,

mijn broertje heeft een keertje heel hard in zijn slaap geroepen: HOUD DE DIEF!!!

dat vertelde mijn moeder, ze schrok zich dood want ze was toen net op zijn kamer hem aan het instoppen :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:48

Hahaha, dit topic is echt supergrappig!

Ikzelf ben vooral van het doen, mensen trappen en duwen enzo. Vast alles wat ik overdag onderdruk :D

Maar mijn exvriend zat midden in de nacht op zijn knieen naast het bed.
Ik word wakker en denk echt :?
'Wat doe je?'
'We moeten weg!'
'Watttt? Waar naartoe?' (ik ben zelf ook niet zo helder als ik net wakker ben :+ )
'Gewoon... weg!'
'Maar hoe laat is het dan?'
Ex keek op de wekker en noemde de exacte tijd op.
'We moeten optreden.. met de band!' (geen van ons tweeen speelde uiteraard in een band 8)7 )
'Ohhhh, je slaapt, kom dan maar weer terug in bed!'
Exvriendje zoet terug in bed en verder slapen :))

Diezelfde jongen begon ooit in zijn slaap te vrijen met me, halverwege draait ie zich om en slaapt gewoon verder. Maar ik was kwaad want ik wist niet dat hij sliep _O-

Een vriendin van me was ook leuk. We gingen naar een feest, 's nachts erna nog een beetje afterparty bij vrienden maar zij was erg moe en erg dronken. Dus ze ging slapen, maar ze moest nodig plassen. Slaapwandelt ze richting kast om daar te gaan zitten plassen. Ze waren nog net op tijd om haar richting wc te verhuizen en daar was ze hartstikke boos om, maar ze sliep al die tijd gewoon door :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:50

haha ik praatte vroeger vaak in mn slaap..
zo ook een keer op vakantie in frankrijk, de laatste nacht sliepen we in van die kleine tentjes, ik lag met mn moeder in een tentje.
schiet ik ineens overeind en begin (hard) te schreeuwen:
" OP DE CAMPING? OP DE CAMPING? NOUJAAAAA"
maar ook zo hard dat t over ons hele veldje te horen was..
oeps ^^

en een keer toen mn vader snachts mn kamer binnen kwam om mn raam open te zetten (die weiger ik altijd open te doen omdat het dan zo koud wordt ^^)..
onderweg naar mn raam struikelde hij over allerlei dingen die er op de grond rond slingerden en hij maakte echt een enorm kabaal. vader eindelijk weer terug bij de deur, die ie heeel zachtjes open doet..
op dat moment schrik ik en vloeg overeind en schreeuw (ja blijkbaar kan k niet rustig praten :P) helemaal in paniek..
" zuig me niet op!! alsjeblieft! zuig me niet op!!"
ik droomde dat iemand me probeerde op te zuigen met de stofzuiger :P

een vriendinnetje heeft ook wel eens iets grappigs gezegd, we sliepen met zn alle bij elkaar (waren 15 ofzo denk ik).. vriendin (nina) en ik zaten nog even te kletsen en een andere vriendin sliep al.. begint ze ineens helemaal boos en verontwaardigd te praten: "nien! geef mn labello terug! geef NU mn labello terug" en toen viel ze weer terug op der rug en sliep ze verder..
nina en ik keken elkaar aan van....huuh ?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:52

Ik ging een keer een liedje zingen in mn slaap :') Weet even niet meer welke, maar dat vertelde mn moeder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:20

Ik doe zelf gelukkig niets, maar ik ging laatst bij 'n vrienden slapen.. Eerst krijg ik een mep in m'n gezicht, dus ik ben wakker. Vertelt ze me doodleuk 'Ik wil morgen kaas op mijn taart.'
Jeaah right.. Whatever you like. :')

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:41

HerAndHorse schreef:
hahaha,

mijn broertje heeft een keertje heel hard in zijn slaap geroepen: HOUD DE DIEF!!!

dat vertelde mijn moeder, ze schrok zich dood want ze was toen net op zijn kamer hem aan het instoppen :P

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:43

ik weet niet wat ik allemaal zeg.
weet wel dat ik ontzettend snurk.

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:16

ik had ook een keertje (schiet me net pas te binnen :+) dat mijn moeder mijn kamer binnen kwam om te kijken of ik al thuis was (normaal klopt ze altijd) toen de deur 1cm open was begon ik keihard te schreeuwen, mijn moeder begon ook te schreeuwen :')
ik droomde blijkbaar dat ik ontvoerd werd door iemand die mijn kamer binnenkwam..

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:20

Mijn vriend doet en zegt wel eens rare dingen in zijn slaap. :')
Zo was het een keer dat hij me aantikte en me zei dat de zon niet meer op zou komen. En toen zei ik; huh? en toen sliep ie alweer.

Een andere keer zat hij ineens recht op in bed, en aangezien ik snel wakker wordt van een beweging vroeg ik: wat is er schat?
Hij; weetje? jezus christus, ik weet het niet meer!!!
Ikzo; wat niet? En toen plofte ie weer neer en sliep ie weer :')

En sochtends weet hij er nooit meer wat van af, altijd wel grappig :=

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:32

Mijn zusje gilt nog wel eens in haar slaap, en dan zit ik dus tegen 't plafond van schrik :+
Haar hoor ik regelmatig wel wat zeggen, want ze 'zegt' niet iets. Nee ze schreeuwd zo hard dat iedereen mee kan genieten :)
Zo heb ik wel eens 'oleeeee ole ole oleeeeee' door het huis horen galmen. Ze roept regelmatig haar kat en meer van dat soort ongein haha.

Ikzelf praat ook nog wel eens in mijn slaap. Meestal onverstaanbaar. Ik schijn wel een keer in de caravan mijn zusje te hebben uitgescholden met alles wat los en vast zit omdat ze mijn zakdoek niet wilde teruggeven :? maar... welke zakdoek? want die was er helemaal niet! :P

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:55

Haha geniale verhalen staan er tussen!

Ik heb zelf vroeger ooit eens, toen mijn vader terug kwam van een beurs in Duitsland, tegen hem aan gestaan, met de deken om me heen gewikkeld en een heel verhaal opgebrabbeld. Toen ik klaar was deken netjes weer op mn bed, erin gaan liggen en tegen mn vader geroepen dat ie nou toch echt op moest rotten omdat ik wilde slapen :(:)

Of bij een vriendinnetje:
Zij: Jess, je had gelijk!
Ik: Huh, wat?
Zij: Ja je had gelijk!
Ik: Huh, waar heb je het over?
Zij: Over de trams, vanmiddag, in de stad!
Ik: Welke trams?
Zij: Jaaa je had gelijk over de trams, zijn gevaarlijk!
Ik: Juist, waar heb je het over?
Zij: Niks, ga slapen!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:16

Oja ik heb zelf een keer gehad dat ik bij een vriendin sliep, en ik toen zei; Pas op, je aap gaat er vandoor!!

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:23

Ik moest vrijdagavond oppassen. Om een uur of 11 ging ik nog even kijken bij dat meisje en toen ik halverwege de trap was kreeg ik het volgende naar mn hoofd geslingerd:
''Ga weg, ga weg!! Bel nep! Ga weg bel bel!''
Ik had het echt niet meer :')
Ik ben zelf ook wel erg.. Niet qua praten maar meer dat ik joga en slaapwandel :P

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:13

HAHA! dit topic haalt weer een grappig moment in me naar boven >.< mn vriend begon in zn slaap ineens te praten over mensen die maar rondjes bleven fietsen om een rotonde heen en die niet wouden stoppen en hij vond t héél raar dat ze niet wouden stoppen:+)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:21

Ik brabbel ook hele verhalen en ben erg agresief in mijn slaap :')
Sliep op vakantie naast mijn broer en die heeft het aan de lijve ondervonden :(:). Ook zing ik weleens, en ik antwoord op vragen die mensen mij stellen. Neem mijn telefoon ook op en stuur ook weleens smsjes waarvan ik de volgende dag denk: huh? heb ik dat gestuurd (dan ben ik denk ik half wakker).

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:25

Ik heb een keer gezegt dat ze die stofzuiger uit moetsen doen (stond een pc aan die zoemde)

uitgebreid verteld dat ik geen bami lust (wel nasi)

En een oud vriendje begon een heel verhaal over zijn harde schijf, duurde even voordat ik doorhad dat hij in zijn slaap praatte.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:21

JorisDy schreef:
Ik brabbel ook hele verhalen en ben erg agresief in mijn slaap :')
Sliep op vakantie naast mijn broer en die heeft het aan de lijve ondervonden :(:). Ook zing ik weleens, en ik antwoord op vragen die mensen mij stellen. Neem mijn telefoon ook op en stuur ook weleens smsjes waarvan ik de volgende dag denk: huh? heb ik dat gestuurd (dan ben ik denk ik half wakker).

wow, dat lijkt me erg!

ik heb wel 1 x gehad dat ik de telefoon opnam, en dat was mijn stalker. maar ik was half in slaap en dacht dat het iemand anders was. heel gesprek gehad dus, dag erna kwam ik erachter dat het niet degene was die ik dacht gesproken te hebben. heel vervelend.. ben ook nooit te weten gekomen wie mijn zo lang constant gebeld heeft.

ik doe aan knarsetanden, heel erg! mijn vriend wordt er wakker van :o