Menselijke gassen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: Menselijke gassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:02

Nou in dat geval ben ik officieel een vent. Ik win van iedereen in mijn omgeving. :+

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:05

eknein schreef:
Ik doe een buitensportopleiding. Dan zit je regelmatig met je klas in de bergen aan een kampvuurtje in kleren die je al een week aan hebt gehad..

En als je dan het alfabet niet kan opboeren ben je echt de nerd ;) .

HAHAHA ja dat bedoel ik! :D

(ik mag trouwens wel eens hard gaan oefenen voor de Pyreneeën dan.. :=)

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 09:48

Het ligt natuurlijk ook aan de opvoeding. Mijn vriend laat nooit scheten waar ik bij ben, boeren wel maar dan ook zo beschaafd mogelijk.

Gatverdamme zeg als je scheten moet laten ála, maar loop dan naar een andere kamer. :+

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:29

Hilarisch topic dit.

Boeren laten kan ik als de beste, mist ik thuis ben.
Scheten laten vind ik echt genant, maar ja, wat doe je eraan? :=

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:47

Mijn vader liet vroeger altijd scheten op mij :p Ik herinner me nog de fameuze opmerking als ik naar mijn moeder rende (we praatten toen engels thuis): "Mommy, daddy farted on me!!!" :+

En mijn broer vindt het nog steeds grappig om hetzelfde te doen... (hij is 21) :D

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:48

Huh, hoe deed je pa dat dan? Haha!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:53

..waarom kom ik dit topic nu pas tegen..GEWELDIG!!!

ow...en ik laat ze gewoon gaan hoor, al ligt het er wel aan waar ik ben maar anders barst ik van de kramp...en heel af en toe doe ik even een smerig geintje bij mn vriend in bed om heel schijnheilig te vragen of hij ook wat ruikt en zn hoofd onder de dekens te stoppen...

ow..en mn hond kan er ook wat van!...die laat een poeppie, ruikt aan haar hol en gaat snel ergens anders liggen..ach zo'n baasje zo'n hond

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:03

Broccoli schreef:
Huh, hoe deed je pa dat dan? Haha!

Gewoon, langslopen en dan een scheet laten :P

Hahaha die hond!

Mijn broer en ik hebben zelfs een speciaal woord voor scheet :+

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:09

Oh zo cctje! Hahaha, let u even niet op mij!
Maarre wat is dat woord? :+

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:17

Ja ik weet niet hoe we erop gekomen zijn, maar het woord is "boot" (oo als oe uitspreken) :+ Dus elke keer als iemand een woord als "reboot" (als je je pc opnieuw moet opstarten) zegt liggen wij helemaal krom :Y)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:38

Whahaha! Hoe komen jullie erop. Hahah!!

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:40

Broccoli schreef:
Hilarisch topic dit.

Boeren laten kan ik als de beste, mist ik thuis ben.
Scheten laten vind ik echt genant, maar ja, wat doe je eraan? :=

dit is ook typisch mij :+

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:58

Haha, wat een topic zeg _O-
Mijn dwergpincher laat altijd een dikke boer na het eten, dan liggen we altijd in een deuk.
En ook een ruft laten als ze op schoot ligt, komt er in 1 keer zo'n meur voorbij, en dan naait die hond eruit en laat mij in de stank zitten.
Maar toen lag ze weer een keer bij mij op schoot en toen liet ik een scheet, en toen wou ze heel hard wegrennen, maar ik hield haar vast en zei: nu snuif je die van mij ook maar eens op :=

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:14

niet in het openbaar, dat vind ik een beetje genant, maar als ik bij goede vrienden of thuis ben, kan ik echt heel hard lachen om mijn eigen scheten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:19

Ik stond een keer in de rij om te pinnen en toen liet de man voor me gewoon rustig een scheet. :=

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:22

ooh getsie! dat vind ik dus niet kunnen. maar echt ook hardop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:23

Ja, gewoon hardop. Ik ben dan ook wel zo dat ik heel hard begin te lachen en demonstratief de rij uit loop, vind het echt te smerig. :=

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:51

haha jeejtje, wat deed die man, net of er niks gebeurt was? of rood van schaamte

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:55

Hahaha wat erg zeg van die man! Misschien kon hij hem niet inhouden en floepte hij eruit :P

Ik vind van die clubscheten ook zo ranzig! Als je uitgaat en dan ineens zo'n meur ruikt... Combi van weinig eten en veel bier drinken denk ik...

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:24

ja je kan vanalles wel stinken, mijn vriend die laat echt van alles scheten, en soms stinke ze, dat ik gewoon ga vluchten haha

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:36

Ja oo daar kan ik me ook zo aan ergeren he

Bij m'n ouders thuis bijvoorbeeld, heb ik er op de een of andere manier iets minder moeite mee.. Maar voor de rest, in het openbaar? Ik ga nog liever dood van de buikpijn dan dat ik en plein publique een wind laat! Mijn vriend daarentegen heeft er in mijn bijzijn totaal geen moeite mee, die zit gerust de hele avond te ruften, en dan zo hard mogelijk, en dan moet ie er élke keer weer om lachen.. Vooral als ie een (in zijn ogen) bijzonder fraai exemplaar geproduceerd heeft.. Dat gaat dan zo van "Renée, hoorde je dat??!!! Hahahahaaha" Heb wel eens aan 'm gevraagd of ie op kantoor ook zo smerig zat te doen, en dat was niet het geval. Maar op mijn vraag waarom bij mij dan wel, kon ie geen antwoord geven..

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:51

ooh ik heb ook wel eens als we in de auto zitten, dat het begint te stinken, en mijn reactie is dan, ruike waar het vandaan komt, terwijl mijn vriend al met een big smile zit, dat hij het gedaan heeft...

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 01:01

Waar het aan ligt weet ik niet.
Hoe je het afleert kan ik je wel vertellen.
De mijne liet ooit op zn verjaardag een scheet en ging er hartelijk om zitten lachen,ook zn ouders konden erom lachen.
Heb em bij zn oor gepakt en op het balkon neergezet en em meegedeeld dat ie pas binnen mocht komen als ie zeker wist dat ie klaar was en dat ie na afloop zn kont moest afkloppen.
Stond ie daar op balkon met 30 mensen in de huiskamer die em zaten aan te gapen toen ie zn kont moest afkloppen :+
Hij stond zo gigantisch voor l*l dat ie het nooit meer heeft gedaan ;)
En scheten in bed laten staat bij mij de doodstraf op :( #)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 02:18

Scheten in bed zijn echt not done (eigenlijk het liefst gewoon een man die het helemaal niet doet haha of iig niet een die er trots op is ;)) Geweldig topic dit moest er iig erg om lachen! Mocht ik ooit zo'n vent krijgen trap ik hem bij de eerste scheet het bed uit

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:28

hihi! op mijn werk laten die jongens altijd de heeeeeeele dag scheten.. als ik er dan iets van zeg gaan ze alleen mar harder lachen.. (op mijn werk houd ik ze altijd op!) tot een dag ik echt helemaal gek werd van die vieze scheten.. bleef er iets van zeggen.. en voelde opeens zelf een scheet opkomen :P ben toen naar mijn collega's gelopen en die scheet gewoon gelaten.. je had die koppen moeten zien.. dat was geweeeeeeldig! dat ze het er nu nog steeds over hebben is iets minder :P