mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:41

Hahahaha vannacht nog een hele discussie met mijn vriend gehad over de lengte van onze benen :+ en wie er nu recht heeft op het derde kussen :D
Omdat meneer langer is vind hij dat zijn benen het hele bed in mogen nemen, nu zijn mijn benen weer langer dan die van hem dus vind ik dat ik best wel recht heb om meer beenruimte... lol
Kussen probleem hebben we anders opgelost, vriendlief wilde wat van mij en ik heb daar het overgebleven kussen tegenover gesteld..
Heb dan ook heerlijk geslapen met 2 kussens.....

Tja over dekens ga ik maar niet beginnen, daar strijden we namelijk elke avond over al is het eerder stoeien te noemen dan ruzie, vriend is breder dan ik en daardoor veel meer dekens nodig.. Hahahhaha not....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:44

patserke schreef:
Maethoriel schreef:
- één keer begon hij met beide handen over m'n gezicht te wrijven. Toen ik vroeg wat hij in hémelsnaam aan het doen was kreeg ik het snuggere antwoord (echt waar :D ): 'Ik ben aan het ijlen...' :') 's Ochtends allebei om in een deuk gelegen want hij wist er natuurlijk niets meer vanaf.

hahaha _O- _O- _O- die is goed

ik heb een keertje toen hij op zijn rug lag, zijn oog open gemaakt, en zijn pupil keek mij aan, en ik zei halloo hallooo iemand aanwezigg.
en toen ging de andere oog ook open, en zei hij wat ben je aan het doen, ik zo ik was je mooie bruine ogen aan het bewonderen hahaha

Whahahaha die is grandioos zeg, ik kom niet meer bij.
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:48

Snurken met stip op 1!

Vr-es-e-lijk....
Geef dan regelmatig een goede pork maar na enkele tellen wordt de motor alweer opnieuw gestart....
Tegenwoordig helpt het wel goed als ik gewoon zeg: 'Niet snurken!!!' Dan is het meetsal wel stil...

Voor de rest is het mijn kacheltje en kan ik erg slecht slapen als hij niet naast mij ligt....

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:56

Ow lotgenoten!! Geweldig!

Ik slaap dus veel beter als vriendlief niet thuis is. Klinkt cru maar het is echt zo.

Herkenbaar:
- Diagonaal liggen
- Dekens inpikken
- Snurken
- Praten
- Wekker 5x laten aflopen
- Knieën in mijn rug porren

Verder ook nog erg irritant, ademen met z'n mond open en dan de 'G' uitspreken. GGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGG GGGGGGGG GGGGGGGGGG.... Nou dat wordt bij mij dan automatisch GRR!!! :+

En nog 1: altijd als ik ben wezen stappen en vriendlief slaapt al, dan kom ik de slaapkamer in, zit 'ie rechtop in bed: 'He schat, was het leuk?' Waarop ik dan antwoord geef. Vervolgens gaat 'ie heel geinteresseerd een conversatie aan en ineens is ie boos omdat ik hem heb wakkergemaakt... :?
Blijkt nu dat ie in z'n slaap vraagt of het leuk was en dat ie tijdens de conversatie langzaamaan wakker wordt. En dan mij de schuld geven... 8)7

Edit: Dat laatste is niet 1x maar gebeurt dus elke keer als ik laat thuis kom... Heb weleens geprobeerd niks te zeggen maar dan wordt ie boos dat ik ongeinteresseerd of boos doe.... :')
Laatst bijgewerkt door _Nelleke_ op 13-03-09 13:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:06

LiNdA1986 schreef:
Less schreef:
Mijn man heeft meer dan 20 jaar als beroeps militair gewerkt en was vaak weg, wanneer hij dan thuis kwam, brabbelde hij 's nachts hele verhalen over waar de bommen moeten neer vallen en zei hij vaak: "Roger" :x

Wat is 'Roger'

Militaire taal: je hebt het begrepen en zegt daarom Roger.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:10

jep hier nog 1!!!!!
we hebben al extra 2 dekens op bed liggen.
Snurken kan die ook goed (en dan vooral zeggen: ik snurk niet!)
dwars over het bed liggen.
2 wekkers aanzetten en dan 5 keer af laten gaan.
zich omdraaien en dan de armen laten vliegen, resultaat: knal in men gezicht.

pfff enz enz enz....

ook hij is militair en is week 13 weg.
Hele bed voor mij alleen!!!!! *\o/*

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:19

owww wat een heerlijk topic!! :D

Soms kan ik hem ook wel wat doen,
Maar wat met stip op nr 1 staat is SNURKEN.
Verder is ie ook goed in
-tandenknarsen,
-stinkruften laten
-de deken in beslag nemen,
-mij uit bed gooien of tegen de muur pletten,
- hand of arm in me gezicht
-steuenen en kreunen bij elke beweging
-gewoon helemaal over me heen gaan liggen. (heel fijn als je toch al last van je rug hebt)

Zo ik ben weer uitgeklaagd, maar ik kan echt niet zonder hem hoor!!!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:20

Aaaaah... ja en scheten laten en dan met de dekens wapperen, waardoor ik in de stank zit ... :r

Of tegen me gaan praten (hij is nog wel wakker maar ik niet) en dan verwachten dat ik het me de volgende dag nog herinner. }:0

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:21

patserke schreef:
Maethoriel schreef:
- één keer begon hij met beide handen over m'n gezicht te wrijven. Toen ik vroeg wat hij in hémelsnaam aan het doen was kreeg ik het snuggere antwoord (echt waar :D ): 'Ik ben aan het ijlen...' :') 's Ochtends allebei om in een deuk gelegen want hij wist er natuurlijk niets meer vanaf.

hahaha _O- _O- _O- die is goed

ik heb een keertje toen hij op zijn rug lag, zijn oog open gemaakt, en zijn pupil keek mij aan, en ik zei halloo hallooo iemand aanwezigg.
en toen ging de andere oog ook open, en zei hij wat ben je aan het doen, ik zo ik was je mooie bruine ogen aan het bewonderen hahaha

Oooh de tranen rollen over m'n wangen :')

Geweldig.

En inderdaad. Wakker maken omdat ze aan het snurken zijn en dan zeggen dat ze helemaal niet aan eht slapen waren..
Zucht.. :')
Laatst bijgewerkt door Basic_ op 13-03-09 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 14:23

niemand een vent die kreunt in zijn slaap, net of hij een erotische droom heeft ofzo haha????

Machie

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:30

mijn vriendje zei ook altijd, ik snurk niet of als ik hem wakker maakte omdat ie snurkt, ik sliep helemaal niet! Nu heb ik hem laatst gefilmt toen ie flink aan het snurken was :D Nu weet hij iig dat ik gelijk had ;)

Verder is hij vooral heel lief! Ligt altijd met een arm om me heen en wil me niet meer loslaten :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:33

Ik heb een heeeeeeeeel lief vriendje dat zich aan de kant laat drukken, die z'n kussens en deken laat afpakken en die op het randje slaapt, voor mij :+:

Wat hij wel doet is slapen en wandelen in z'n slaap, doodeng.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:36

Mijn vriend praat in zijn slaap. Hij heeft het over de gekste dingen over gabbers en hij riep zelfs een keer kei hard g*dverdomme en hij sliep wel.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:37

Haha ik voldoe aan alle kenmerken in de post van de TS, alleen snurk ik niet :P Dus het zijn niet alleen mannen die vervelend zijn in bed :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:43

Guinevere schreef:
Hihi, ik ben geen vent, maar volgens mij doe ik al die dingen zelf. :o

Ik lig ook graag diagonaal in bed en als ik me omdraai doe ik volgens mijn vriendin een soort van push up waarbij ik me met een grote plof weer op mijn andere zij laat vallen.

haha, ik ook, incl die push up

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 15:00

mijn schoonzus sliep een keer bij mijn moeder in de caravan, en toen ging ze in een keer rechtop en zei ze oohh sh*t en sliep verder haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:17

Of dat ie 's nachts naar de wc moet en het licht aangooit.. :+ Ik altijd netjes op de tast in het donker naar de wc (ook in zijn huis!), maar nee hoor, hij mikt meteen het grote licht aan.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:19

patserke schreef:
mijn schoonzus sliep een keer bij mijn moeder in de caravan, en toen ging ze in een keer rechtop en zei ze oohh sh*t en sliep verder haha

Haha dat doe ik idd ook wel is.. Moeder van een vriendin heb ik 's nachts een keer uit onze slaapkamer gejaagd toen ze ff kwam kijken. Ik riep: "ga weg, ga weg" Zij vragen: "Hoezo ga weg?" en daar reageerde ik dan ook weer op :+

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:44

patserke schreef:
ik hoop dat het hier goedstaat

wie heeft er nog meer zo'n lieve vent naast zich :o die denkt dat:

*de dekens van hem zijn >;)
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(-
*snurkt ;(
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z

en ga maar door :+

misschien jullie nog mannen die irritant in bed zijn _O- laat je horen!!!

Zo herkenbaar!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:48

ik heb ooit een topic gemaakt over de avonturen met mn vriend terwijl hij slaapt haha. de enige nieuwe toevoeging is dat hij nou bovenop me rolt en ik er steeds onderuit moet krabbelen :+

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:48

patserke schreef:
ik hoop dat het hier goedstaat

wie heeft er nog meer zo'n lieve vent naast zich :o die denkt dat:

*de dekens van hem zijn >;)
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(-
*snurkt ;(
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z

en ga maar door :+

misschien jullie nog mannen die irritant in bed zijn _O- laat je horen!!!

hahaha ik zeg op alle punten JA!!!
ik heb daar nou ook echt last van

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:53

Snurken ... :(

Mijn vriend en ik slapen elk weekend in een éénpersoonsbed, dát is pas erg!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:56

Nou ik heb wel medelijden met jullie hoor! Ik heb wat bedmanieren betreft een heerlijke vent. Hij is lekker warm, snurkt niet, laat mij de dekens houden, ligt altijd op de rand zodat ik lekker veel ruimte heb. Praat niet in zijn slaap en beweegt bijna niet. Heerlijk!! Alleen heeft meneer wel snachts altijd rond 3 uur 'zin' en dan word ik dus weer snachts wakker gemaakt, daar heb ik dan wel weer een hekel aan!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:01

Hmz, ik ben altijd degene die de dekens afpakt (daarom hebben we nu ook 2 dekbedden op bed, en nog pik ik ze weleens allebei in) en die op zijn kussen gaat liggen, hahaha.

Manlief heeft af en toe last van snurken, maar daar geef ik hem een schop en stopt ie. Gelukkig gaat hij wel altijd gelijk zijn bed uit als zijn wekker gaat :D

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:03

Dani62 schreef:
Snurken ... :(

Mijn vriend en ik slapen elk weekend in een éénpersoonsbed, dát is pas erg!

Dat doen wij dus zowat elke dag, op mijn kamer past geen 2persoonsbed en bij hem ook niet ;(