Hoe partner ontmoet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:02

amazone77 schreef:
22 jaar geleden woonde hij bij ons in de straat,en was het een iritant ventje,hij heeft er maar een half jaar gewoond.3 jaar later kwam ik hem weer tegen,mijn vriendin kreeg verkering met zijn oudere broer,en ik vond hem stiekem toch wel leuk,ik was 13,en hij was net 15 jaar geworden,en heeft mij oficieel verkering gevragen.(ik weet het nog als de dag van gisteren) en nu zijn we dit jaar al 19 jaar samen. :+:

:wow:

littlemouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:15

Via mijn werk. Ik ben vorig jaar van baan gewisseld en hij kwam op dat moment ook bij hetzelfde bedrijf terecht.
Tijdens de introductiedag zag ik hem voor het eerst en ik dacht meteen "Wauw!"
Maar toen hadden we alletwee nog een relatie.
We hebben een maand opleiding gehad en toen zat hij ook bij mij in de klas. Daarna werd ik op opdracht gestuurd en hij niet.
In de tussentijd was mijn relatie uitgegaan en de zijne ook. Via via ben ik aan zijn telefoonnummer gekomen (ja, zo'n held ben ik wel, dat ik het niet zelf durf te vragen ;))

Na heel veel gekletst op msn zijn we uiteindelijk een keer na werk wat gaan drinken. En toen sloeg de vonk definiteif over.
Nog heel veel heen en weer gemsnd en gedate voordat het echt wat werd. We zijn nu bijna een jaar samen en ik ben nog steeds harstikke gek van hem en hij van mij gelukkig :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:01

Bij mij is allemaal een beetje raar verlopen.
Het was net uit met mijn ex B. Toch ging ik nog met dezelfde groep vrienden om. We gingen stappen in een discotheek, mijn ex was hier dus ook bij aanwezig. Een neef van mij F., kwam met een aantal jongens naar die discotheek, waaronder Roy. Ik zat ook bij F. in de klas. Hij had in de klas al gezegd dat hij wel een leuke jongen voor mij wist. Hij noemde toen de naam Roy, maar ik had geen idee wie hij bedoelde. Die desbetreffende avond had F mij al voorgesteld aan heleboel jongens, maar ik vond het allemaal niets. Tot ik zei: 'Kijk, die jongen is leuk!' :D En dat bleek dus Roy te zijn :o .
Het werd wat ingewikkeld die avond, omdat mijn ex er rondliep en ook de ex van Roy. Mijn ex B. en Roy's ex J. zaten beide bij mij in de klas :+ . Dus als er wat zou gebeuren, dan zouden er twee personen boos worden en die 2 personen zou ik na dat weekend weer zien.
:P
Maar we hebben op een gegeven moment toch gezoend maar geen nummers uitgewisseld o.i.d.
Ik had sochtends F. gebeld en Roy's nummer gevraagd en toen zijn we een tijdje gaan smsen en mailen. Het weekend erop nam hij me mee naar de bioscoop. Het weekend later ging ik met zijn vrienden een avondje weg (hij kon toen niet mee) en 's nachts ben ik toen naar zijn huis gegaan. Die nacht hebben we wat gekregen :D 9 april is dat 3 jaar geleden! :o

_00_0

Re: Hoe partner ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:07

Hij zat bij mijn broer in de klas. voor hun opleiding maar omdat hij ver weg woonde mocht hij bij ons logeren. En aangezien mijn broer best dominant is over de computer vond hij het leuker om beneden te zitten en dat vond ik niet erg :D broer wel helaas haha 15 maart alweer een jaar samen :)

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:06

mijn vriendin kende hem, ik keek keer op zijn hyves en vond zijn schoenen tof ( :+ ) en toen elkaar ontmoet op bevrijdingsfeest in zwolle, (wat echt bijna was misgegaan) en nu zijn we nog steeds bij elkaar :D

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:11

Via mijn ex.
Toen het uit wat met mijn ex kwamen we elkaar vaak tegen met stappen en van het een kwam het ander, nu al weer 14 jaar samen,en 2 kids rijker!

_smurfje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:12

laulau85 schreef:
_smurfje_ oepsie haha... hij weet toch wel dat hij een relatie heeft met jou he en niet met je zus :P haha...

Haha ja nu wel, de avond dat ik hem leerde kennen wilde die het maar niet geloven. Er zijn toen echt twee vriendinnen aan te pas gekomen om hem te laten geloven dat ik toch echt het jongere zusje ben.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:14

Loesss schreef:
Heel cliché! Hij was 'pappa' op mijn introkamp en ik 'kindje'!

haha, bij mij bijna precies t zelfde ^^
behalve dan dat mijn vriend in de kookploeg zat ipv mijn mentorpapa was.. :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:21

Heb mijn vriend leren kennen opstap.

Vriend van hem kwam naar mij toe en vroeg of 'hij' (mijn vriend nu dus) niks voor mij was? Ik zo: neee! Haha, 2 maanden later zijn we elkaar weer tegen komen opstap en hele tijd staan buurten en het klikte wel! Week later gingen we samen paardrijden in de bossen en toen vonden we elkaar toch wel erg leuk! :P

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:03

Ik heb mijn vriend leren kennen via wederzijdse vrienden. Ik had al een tijdje een vriend, en hij kwam ineens bij onze vrienden groep. De vonk sloeg direct over maar ja ik had een vriend dus nooit op ingegaan. Dat was 6jaar geleden. 2,5 jaar geleden ging ik uit met mijn nicht, een vriend van ons en jahwel mijn vriend! De vonk sloeg weer over, hebben gepraat gedanst.. Maar... hij had nu een vriendin haha! Dit ging al een tijdje niet goed en een paar maanden later was het uit. Gelukkig hadden we nrs uitgewisseld en een beetje gesmst. Kwam hem weer eens tegen in de kroeg en zo weer een beetje gepraat. Toen een tijdje niks gehoord en zag op mijn oude telefoon dat hij gebeld had. Ik terug smsen en toen zijn we gaan daten. Onze eerste date was in een gaybar :o dit omdat ik met mijn beste vriend mee was. De volgende dag naar een kroeg geweest bij hem in de buurt dit was vrijdags en zaterdags hadden we wat. Nu alweer 1,5jaar samen haha :D

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 07:57

Ik was vorig jaar mei op een festival met een paar vrienden en vriendinnen. Tegen de avond, toen het donker was, begon het keihard te regenen. We liepen allemaal richting een tent maar we werden er zo weer uitgedrukt. Ik was hun op een gegeven moment allemaal kwijt.

Daar stond ik dan, in mijn eentje, nat te regenen. Gelukkig ontdekte ik optijd een poncho. Na 5 min kwamen er 5 mensen onder mijn poncho schuilen, uiteindelijk kwamen er nog 2 jongens bij. Eén van hen keek me aan, lachte en wachtte af. Ik stapte erop af: beetje rare vraag maar mag ik je nummer? Die kreeg ik na een brede grijns. Ik zei hem dat hij mij meteen moest smsen als bewijs. Had hij gesmst: lekker aan het schuilen? Ik knikte ja met een grijns alsof ik een zak snoep had gevonden. De spanning was te snijden, zoals hij me aankeek, ik kon het niet weerstaan. Hij pakte me beet bij mijn heupen en kuste me. Ik smolt, wat kon hij zoenen. Al die andere mensen stonden nog bij ons te schuilen, die zullen wel gedacht hebben haha.

Om het af te maken, we hebben ook nog daadwerkelijk met elkaar gepraat. Dat viel niet tegen, hij was vrijgezel (nou gelukkig maar), woonde wel wat erg ver weg, maar was lief en zorgzaam. Hij zorgde ervoor dat ik geen kou vatte en dat ik zoveel mogelijk droog bleef.

Uiteindelijk vond ik een vriendin terug, we besloten richting de auto te gaan. Hij liep samen met zijn vriend mee tot aan onze auto. Hij kuste me en ging richting huis, daarna smste hij me: Ik wil je weer zien, het liefst nu al. Volgende week een date? Ik vind je echt een leuk meisje

Tja onze ontmoeting was totaal in een verkeerde volgorde maar het werkte voor ons. We zijn nu bijna 10 maanden samen. Ben dolgelukkig. Door regen en onweer hebben we elkaar op een festival met meer dan 10.000 bezoekers getroffen onder mijn poncho.

Ik denk nog steeds, had iemand ons maar gefilmd of gefotografeerd. Het leek wel een romannetje van de bovenste plank :P

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:11

Mijn vriend was mijn leraar maatschappijleer op het MBO :+

Inmiddels kennen we elkaar 10 jaar, waarvan 6 jaar bij elkaar :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 08:15

Ben ik toch wel benieuwd of de schoolleiding daar achter is gekomen?? Of was je toen al van school?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:22

We zijn buiten school af gaan spreken toen ik niet meer bij hem in de klas zat en dat hebben we ook gelijk bij de schoolleiding gemeld :j

Maar er zit een wezenlijk verschil tussen de middelbare school en MBO, dat wordt toch gezien als volwassenen-onderwijs en ze zijn in die dingen ook veel vrijer en makkelijker :)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 08:26

Ja dat is ook wel zo ja...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:29

Er is dus nooit een probleem van gemaakt :D Het scheelt ook wel dat we het zelf niet opgeblazen hebben natuurlijk. :)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 09:02

Ja dat zal ook heel erg gescheeld hebben.
Bij mij was er vroeger op de middelbare ook een leerkracht die een relatie had met leerling. Was hele jonge leerkracht (ik vond het een gigantische kwal maar ach...) en zij hebben het geheim gehouden tot dat ze van school was. Daar werd toen een hoop ophef over gemaakt. Maar dat was dan ook de middelbare school.

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:07

Ik heb mijn ex leren kennen op ponykamp ( tot grote hilariteit van mijn vrienden ) We waren daar beide als begeleiding aan het werk!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:07

Mijn vriend was (is) mijn huisgenoot, we woonden dus direct 'samen' wat wel een beetje moeilijk was, maar het gaat al een jaar heel erg goed.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:04

Heb hem ontmoet op de pensionstal waar mijn bijrijdpaard gestald stond, hij was daar komen wonen (er werden ook kamers verhuurd) samen met zijn paard. We zijn een paar keer op buitenrit gegaan en een maandje later woonde hij bij mij in huis, omdat we elkaar wel heel erg leuk vonden. Inmiddels hebben we samen een huis gekocht (twee jaar geleden) en zijn we een half jaar geleden getrouwd.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:06

Ik heb mijn vriendje op school ontmoet :o haha!
hij zat bij sommige vakken bij mij in de klas..

Nu hebben we al 1,5 jaar iets en het gaat super goed :D
en we zitten gelukkig ook niet meer bij elkaar op school!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:12

Via oude schoolvriendin waar ik toen net weer contact mee had gekregen na jaren. Hij is beste vriend van haar vriend(inmiddels ex, mevrouw was vreemd gegaan :+ ) En hij ging toen net t leger in, Korps Mariniers. En heb hem toen 3 maanden niet gezien. Toen kwamen ik hem steeds vrijdagavond en zaterdag tegen in dorp en ging hij mee uit e.d. en toen hebben we eigenlijk vrij snel gekregen :') Nu 3 jaar later nog steeds happy together en hebben we een eigen huisje gekocht :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:36

Via de middelbare school, beetje saai dus :P

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:13

Ik had een vakantiejob in het bedrijf waar men vriend werkt. Het moment dat ik hem zag dacht ik bij mezelf hé, dat is niet mis :9 voor ik er goed erg in had was ik na een paar dagen stàpelverliefd op hem! Uiteindelijk was mijn vakantiejob afgelopen, met spijt in het hart dat er niets gebeurt was. (Normaal gezien ben ik niet vlug op mijn mond gevallen, maar bij hem durfde ik echt niet :+ )

Ik kon hem moeilijk uit mijn hoofd zetten, maar uiteindelijk had ik toch 'beseft' dat ik hem waarschijnlijk toch niet meer zou zien, dus what's the use. Dat lukte een tijdje, tot ik hem toevallig in de stad passeerde... Gewoon een glimp en een glimlach en ik was weer vertrokken voor een half jaar en nog geen klein beetje!
Uiteindelijk was het weer zomer en ik besliste om toch maar weer naar dat bedrijf te gaan, ondanks een paar tegenvallers het jaar ervoor (dit terzijde). En ja hoor, hij was er nog, en ik zat toevallig of niet in de zelfde ploeg. Maar alweer was de periode voorbij en er was niks gebeurt... (begon mezelf al wat zielig te vinden :o ) toen begon ik er wel echt mee te zitten, dit had ik nog nooit gevoeld!

Anderhalf jaar nadat ik hem voor het eerst gezien had, heb ik beslist om school stop te zetten en ik had voorlopig werk nodig.... Dus waar anders dan het bedrijf dat ik toch al wat gewoon ben?
Op een dag had ik met een collega (en goede vriend van hem) afgesproken om uit te gaan, en halleluja hij was er ook! Het had niet lang geduurt of daar was ie eindelijk.... die magische, hemelse kus :wow:
achteraf bekeken waren er een paar storingen, zoals leeftijd etc, die hem hebben weerhouden. Maar met een paar glazen bier is dat allemaal vergeten en ondertussen zijn het ook geen issues meer :)
In elk geval, we zijn nu zó gelukkig samen dat het al het wachten waard was