In de binnenstad van Groningen.Eerste was tijdens hele harde stortbui in zo'n bestelauto, ik had niet genoeg zicht, dus reed een klein stukje naar voren net met mijn neus op het fietspad denk ik. Komt een meisje met een paraplu voor haar gezichthoudend, die kon mij dus niet zien, en die rijd zo mijn zijkant in.
tweede is een paar weken geleden. had de fietser wel gezien, maar hij schrok, was nog niet zo lang in Nederland en kon niet zo goed fietsen
Dacht dat hij handremmen had, had ie niet geeft een slinger aan het stuur en rijd mijn zijkant in
Wel mijn schuld want de fiester kwam van rechts en ik stond niet geheel stil.Ik reed bij beide aanrijdingen dus nog geen 5 km per uur, dus geen menselijk leed. Eerste fiets was wel een beetje in elkaar. Maar dat hebben we gewoon zo op gelost. Tweede mankeerde helemaal niks, ook de fiets niet, ik heb alleen twee krassen (fietsbel en trapper) op de auto............... van mijn vriend
).
. Het ergste van alles is nog dat mijn moeder toen een oude renault 5 moest kopen, en ik had intussen al gespaard voor een eigen golf cabrio. Toen was het ineens heel oneerlijk verdeeld