Relatie.. zonder een relatie te hebben.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:06

Jeetje wat een rotsituatie! Hoe reageerde hij tijdens het telefoongesprek dan?

Even over het woord 'relatie". Ik zie het zo: als jullie elkaar je je vriendin en vriend noemen, ook naar de buitenwereld (dus vrienden etc) en jullie elkaar betrekken in elkaars leven (dus dingen samen doen maar ook elkaars vrienden leren kennen en later veel later elkaars familie) en trouw aan elkaar hebben afgesproken dan heb je in mijn ogen een relatie. Ik vind het zelf dan een beetje onzin om te vragen of jullie nu een 'relatie' hebben, dat is dan toch duidelijk?

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:08

Ah, dat is idd een erg nare streek. Overigens gebeurt dat ook bij mensen die wel een "echte" relatie benoemen, maar het is een bijzonder slechte gewoonte van mensen.
Zo is leven wel heel simpel: jij voelt je naar over iets dat je die avond wilt gaan bespreken, legt dat neer bij je gesprekspartner en gaat dan weer verder met je leven. Bah... :7

:(:)

Mandyy

Re: Relatie.. zonder een relatie te hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 16:32

Zorro, dankje! Voelt goed om te horen dat mensen het eens zijn met hoe ik gereageerd heb. Wilde eerst sorry gaan zeggen, voelde me schuldig. Maar waarom zou ik? Ik vind het nog steeds terrecht. :j

Laetitia, hij zei dat er niet met me te praten viel omdat ik stom deed. Dat we 's avonds zouden praten, of ik om 6 uur bij hem was.

WhiteRose, inderdaad gebeurt vaker en natuurlijk ook in relaties. :j

Hij heeft net een smsje gestuurd om te vragen hoe het met m'n pony ging.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 09:45

ik lees alweer even mee en ben eigenlijk wel benieuwd of je gister voor jezelf hebt gekozen en wat hij te melden had.

Ik heb zelf gister een enorme relatiecrisis gehad en ondanks dat we enorm veel van elkaar houden, hebben we gister op het punt gestaan ermee te stoppen.

Dus iig succes ermee!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 12:48

Even een verslagje van gisteravond.
Hebben het eerst over het msngesprek gehad. Hij was het wel met me eens. :)
Hij zei dat ie nagedacht had. Z'n berichten van woensdag werden nu verdraaid van ''ik wil geen vastigheid'' naar ''ik zou heel graag iets met je willen, maar ik ben bang.. ik kan het op dit moment niet.''
Hij zei dat ik echt een meisje ben waar hij heel graag een relatie mee wil.
Hij vindt het leuk als hij met me is.. Maar als we niet samen zijn gaat hij nadenken en dan voelt het toch niet zo fijn, hij heeft moeite om zich te binden. Bindingsangst dus.. Op dit moment heeft hij een punt bereikt waarin het hem te dichtbij komt.
Hij dacht dat het voor mij beter was om elkaar niet meer te zien omdat hij vindt dat hij op dit moment niet goed genoeg voor me is.
Ik schok hiervan, had niet verwacht dat het zo zou lopen en dat dit zijn oplossing zou zijn.
Ik begon dus te huilen. :oo Heb minstens een uur huilend in z'n armen gelegen.
Hij reageerde heel lief. Daarna voelde ik me heel zwak en niet lekker (hoofdpijn, duizelig, misselijk, moe), stond te trillen op m'n benen.
Was niet meer in staat om naar huis te fietsen. Hij wilde me wel met de auto thuis brengen.
Hebben nog even gepraat, hij vond het heel zonde om alles op geven. We hebben besloten dat we elkaar even een weekje met rust laten. Hij wil nog verder als we het rustiger doen.
Ik wist op dat moment niet wat ik zelf wilde.
Hij zei dat ik wel mocht blijven slapen als ik het niet fijn vond om overstuur thuis te komen. Ik zei dat ik wel op de bank wilde slapen als dat voor hem fijner was. Dat vond hij onzin..
Ben op de bank in slaap gevallen, toen heeft ie me naar bed gebracht.
Toen we in bed lagen zei hij; ''Mandy, ik weet niet of je het nog hoort en of je al slaapt maar het voelt heel fijn dat je bij me blijft slapen nu.'' Hij deed z'n armen om me heen en drukte me stevig tegen zich aan.. Hij heeft de hele nacht met z'n armen om me heen gelegen.
Vannochtend ging vroeg de wekker, hij had een motorcrosswedstrijd. We hebben nog lang geknuffeld en dat kwam allemaal van hem. Het voelde heel anders dan anders.. Fijner. Ik weet dat hij het er moeilijk mee heeft en weet zeker dat hij me gaat missen deze week. Hij heeft nog gevraagd of onze afspraak van daten met anderen nog staat. Hier waren we het beide over eens.
Ik mocht een trui van hem aan omdat ik het zo koud had. Verder heb ik z'n lievelingsboek meegenomen, die mocht ik lezen. :)

Nou hier zit ik dan met zijn trui. :))
Ik voel me er op dit moment heel fijn over.
Ik zal hem met rust laten tot ik hem zie. Als hij smst/ belt zal ik wel reageren. :j
Na gister weet ik zeker dat ie me gaat missen en dat het ook bij hem dieper zit dan ik dacht.
Het is nu denk ik een beetje afwachten. Zolang ik me er goed bij voel ga ik hier mee door. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 12:49

Tatyana, ohjee en nu? :(:)

Oeps mijn verhaal is lang! :oo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:12

Jeeeumig Mandy!
Ik vind die jongen wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg raar hoor!
Hij weet absoluut niet wat hij wil. En maakt het alleen maar moeilijker door jou toch maar weer te laten blijven slapen. Sorry, maar in mijn ogen kan dat écht niet!
Hij neemt je eerst alle hoop af, om vervolgens weer zijn andere kant te laten zien. FOUT FOUT FOUT!
Ik weet niet wat ik er verder nog van moet zeggen... :n

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:16

Nou ik vind hem anders superlief!! Wat een schatje!!!

Laat hem maar even met rust deze week en hij komt echt wel terug! Ik denk dat hij het heel moeilijk heeft gehad toen zijn vorige relatie uit ging, kan best zijn dat hij daar heel veel verdriet van heeft gehad en dat niet meer wilt.

Nee ik vind hem absoluut niet fout overkomen, juist heel erg eerlijk.

Zoals ik zelf schreef heb ik mijn ex een hele duidelijke keuze gelaten en heb de hele week niets gehoord. Echter vrijdag smste hij me weer. Ik heb niet gereageerd. Ik ben er nu nl. klaar mee. Hij heeft zijn kansen gehad...

Op een gegeven moment ben je er nl. wel klaar mee, dat gedraai om elkaar heen zonder duidelijk te zijn in wat je voelt voor elkaar. En dat punt heb ik nu bereikt.

Misschien dat dat punt op een gegeven moment voor jou ook komt,maar ik denk, zoals ik het lees, hij echt oprecht is en dat vind ik zelf heel wat waard!

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:24

Janine1990 schreef:
Jeeeumig Mandy!
Ik vind die jongen wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg raar hoor!
Hij weet absoluut niet wat hij wil. En maakt het alleen maar moeilijker door jou toch maar weer te laten blijven slapen. Sorry, maar in mijn ogen kan dat écht niet!
Hij neemt je eerst alle hoop af, om vervolgens weer zijn andere kant te laten zien. FOUT FOUT FOUT!
Ik weet niet wat ik er verder nog van moet zeggen... :n

Idd.. ik wil hier zo graag in geloven. Geloven in zijn goedheid. Maar eerst zit ie op msn van alles gaat veranderen en dan kan die het toch niet... Dus het lijkt mij dat ie gewoon te laf is om het te doen als ie je ziet of dat ie het dan niet kan. En als jij er dan niet bent dan krijgt ie opeens spoken in zn hoofd die m gek maken met het idee dat het toch niet klopt :? Kan die dan niet gewoon sterk zijn en dat gevoel negeren? Of iig niet jou er zo mee belasten, want voor jou word het alleen maar lastiger zo en het doet pijn.
Hij moet gewoon een keer kiezen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:15

Jeetje Mandy, ik vind het een heel vaag verhaal.

Hij zit er gewoon puur om heen te draaien, wat ik zo lees.
Bang voor het woordje 'relatie', maar dan toch wel een beetje een relatie hebben.
De dingen doen die je in een relatie ook doet.. Genieten van elkaar..
Waar is hij bang voor? Persoonlijk zou ik hem er direct mee confronteren en zijn twijfels weg proberen te halen.
Hij heeft al eerder een relatie gehad, sterker nog.. hij kwam er net uit rollen. En dat je dan je tijd nodig hebt, dat is normaal.
Maar als je dan een persoon tegenkomt waar je echt echt echt graag bij wil zijn.. dan doe je ook alles ervoor om er daadwerkelijk bij te kunnen zijn. Ineens als een haas op het woord 'relatie' reageren is dan niet de meest voor de hand liggende oplossing.
Ik stel mezelf als buitenstaander de vraag.. 'Is hij wel zo gek op je?'
Als je gek op iemand bent, dan heb je behoefte aan die persoon in je leven. No matter what.

laetitia schreef:
Even over het woord 'relatie". Ik zie het zo: als jullie elkaar je je vriendin en vriend noemen, ook naar de buitenwereld (dus vrienden etc) en jullie elkaar betrekken in elkaars leven (dus dingen samen doen maar ook elkaars vrienden leren kennen en later veel later elkaars familie) en trouw aan elkaar hebben afgesproken dan heb je in mijn ogen een relatie. Ik vind het zelf dan een beetje onzin om te vragen of jullie nu een 'relatie' hebben, dat is dan toch duidelijk?

Hier ben ik het mee eens.
Een relatie hebben is genieten van elkaars aanwezigheid, maar ook interesse tonen in en deel worden van andermans leven.
Hij moet inzien dat dit niet zo eng is als ie denkt dat het is. Een relatie bijt niet. (iig.. meestal niet. :D )

Korte samenvatting van wat ik wil zeggen, lieve Mandy..
Ik denk dat het tijd wordt voor jou om voor jezelf te kiezen. Hij duwt je weg en trekt je terug.
Het is enorm fijn dat je je zo goed bij hem voelt, maar er zijn nog zat jongens waarbij je je misschien nog wel fijner voelt.
Als hij toch besluit om helemaal voor jou te gaan, dan ben ik blij voor jullie. :)

zorro schreef:
Ik wil zelf graag vastigheid, en in principe heb ik dat ook. En jij ts, hebt dat denk ik ook. Hij gaat toch niet vreemd? Het gaat hem er toch niet om dat hij nog met andere meiden af kan spreken? Hij wil jou, maar wil ook kalm aan doen.

Zekerheid in een relatie, wat voor een dan ook, heb je nooit.

Hier wil ik toch even op reageren.. Ik ben enorm blij voor je hoor, Zorro, dat het zo goed gaat tussen jou en je eh.. 'nietvriend'. :D
Maar hoe kan iemand vreemdgaan terwijl hij geen relatie heeft?
Ik weet wel wat je bedoelt hoor.. Maar als hij dan met een ander iets zou doen, zou ik het hem niet kwalijk kunnen nemen. Hij heeft immers geen relatie.

En zekerheid in een relatie.. Ik ben toch wel overtuigd van het feit dat er zekerheid in een relatie kan zijn.
Ik denk zelfs dat dat een van de basiselementen is van een goede relatie. Vertrouwen. Zekerheid. Geluk.

Ik ben iemand die graag duidelijkheid wil. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik zou de situatie waarin Mandy zit ook niet aankunnen, ik zou gek worden. :+
Maar Mandy, je moet het zelf beslissen. Je moet je eigen gevoel volgen.

Succes ermee! :*

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:37

Haha ik begrijp ook wat jij bedoeld MissHaffie! Vreemdgaan is in zo'n situatie eigelijk niet het woord, want in principe zou het mogen. Tenzij je de afspraak maakt: we gaan alleen met elkaar. Dan zie ik het alsnog als vreemdgaan. Hier hebben we heel duidelijk afgesproken, geen gedoe met anderen. Daar hebben we ons ook beide aan te houden, doen we dat niet, zullen we het elkaar wel erg kwalijk nemen. Maar ik snap wat je bedoeld ;)

Ik ben het wel eens met laetitia, ik vind hem ook wel eerlijk overkomen, volgens mij heeft die jongen zelf ook echt geen idee wat hij er mee aan moet. Idd geef hem die week tijd, hij gaat je wel missen ts, en dan komt hij wel terug. Doet hij dat niet, weet je gelijk waar je aan toe bent.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:40

Ik weet niet of ik hem eerlijk vind overkomen...
Maar eerlijk zijn en je aan je woord houden zijn wel twee verschillende dingen.

Hij vindt het beter om haar een poosje alleen te laten, hij heeft blijkbaar tijd nodig... Maar vervolgens slaapt ze daar wel, omdat hij dat graag wil. Zo komt het tenminste op mij over.

Mandy, kies voor jezelf. Wat zorro zegt, laat hem een week met rust, om mijn part een maand. De wereld vergaat echt niet als je hem een poos niet ziet. Hij moet maar eens goed gaan bedenken wat hij wil...
En ik spreek uit ervaring he? ;)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:18

Mandyy schreef:
Ben op de bank in slaap gevallen, toen heeft ie me naar bed gebracht.
Toen we in bed lagen zei hij; ''Mandy, ik weet niet of je het nog hoort en of je al slaapt maar het voelt heel fijn dat je bij me blijft slapen nu.'' Hij deed z'n armen om me heen en drukte me stevig tegen zich aan.. Hij heeft de hele nacht met z'n armen om me heen gelegen.

Zwijmel :+:
Dit doet het hem voor mij! Echt waar!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:20

Joh laetitia.. Praatjes vullen geen gaatjes..
Iemand zegt eerst behoorlijk heftige dingen waarna het meisje in kwestie het niet meer heeft..
En zegt dan tegenstrijdige dingen.

Tuurlijk is het fijn als iemand waar je om geeft lieve dingen zegt.
Maar dit is niet echt het standaard verhaal waarvan ik zeg 'aaaaaaaaw :+:'.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 17:36

Vannochtend heb ik hem gevraagd of hij na z'n 2 motorcrosswedstrijden even wilde smsen hoeveelste hij was..
Hij heeft net gesmsd om te vragen hoe het met m'n pony was en dat ie 4e en 1e was.
Had wat teruggestuurd en kreeg toen dat ie zo nog een keer moet crossen en dat ie zou laten weten hoe dat ging.
1 min later nog een smsje met; Xje. :)

Laetitia, ik weet dat hij het er heel moeilijk mee heeft gehad. Hij heeft een maand binnen gezeten zonder ook maar iemand te zien. Hij is normaal een persoon die niet 5 min stil kan zitten en altijd weg is. Het heeft hem dus zeker veel gedaan.

Roos, de vreemdgaandiscussie heeft idd 2 kanten.
Als jij de afspraak hebt gemaakt niets met anderen te doen vind ik wel dat je je daar aan te houden hebt.

Zorro, ik geloof ook wel dat hij heel eerlijk is..Anders was ik allang weggeweest. Hij was zelf gister ook van slag, hij had het idee dat hij alles verpest.

Janine, ik heb ook besloten om hem die week met rust te laten.
Hij smst mij nu, dan sms ik wel terug.

Verder wil ik nog zeggen dat ik op dit moment geen zin heb om me druk te maken. Ik kijk er nu positief tegen aan, ik laat het even los en zie wel wat er van komt.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:37

Op het moment zit ik in een soortgelijke situatie.

Mijn ongeveer vriend :Y) wil ook geen relatie. Hoewel we ons wel gedragen alsof we een relatie hebben. We houden van elkaar, zijn heel vaak bij elkaar en zijn trouw aan elkaar.
Bij ons is het zo dat we een niet zo leuk verleden hebben. We hebben een aantal jaren geleden al eerder een relatie gehad en dat ging niet zo goed. Lees: we hielden van elkaar, maar waren allebei zo onzeker dat we geen nee konden zeggen tegen aandacht van anderen. Hierom zijn we toen uit elkaar gegaan.

Op het moment gaat het goed tussen ons, alleen wil hij nog geen relatie. Ik snap hem wel (ongeveer) maar vind het soms zo moeilijk. Want ik wil hem gewoon mijn vriend kunnen noemen. In het begin ben ik hier heel verdrietig over geweest, maar nu we een paar maanden verder zijn ben ik er wel rustig onder. We hebben het leuk samen en we genieten van elkaar en ik geef hem de tijd gewoon die hij nodig heeft om wat zekerder van ons als stel te worden.

Maar hartstikke goed dat je het gewoon even aankijkt en je je er niet zo druk om maakt!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:40

Ik heb het alles zo'n beetje doorgelezen en als je het mij vraagt zeg ik: typisch geval van een man met bindingsangst. Zolang je het geen relatie noemt is alles goed, ookal doe je wel alle dingen die bij een relatie hebben horen. 8)7 Jaaaaaja....
Als het voor hem echt zo'n issue is, zou ik het gewoon lekker zo laten. Je hebt wel een relatie met hem, hij weet het alleen niet. Nouja, zolang jij het weet lijkt het me prima toch? En als je echt persé die erkenning wil moet je ermee stoppen, dan heeft het geen zin. Dan voelt hij zich alleen maar in zijn vrijheid beperkt en daar worden jullie allebei niet gelukkig van!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:50

Bindingsangst, ik wou dat ze het nooit uitgevonden hadden.

Maar Mandy, ik vind dat je er goed aan doet zo. Laat het lekker even van zijn kant komen, reageer idd wel gewoon op smsjes enzo, maar laat het hem verder maar even uitzoeken. Het is goed voor hem dat hij je verdrietig heeft gezien, dat doet ze vaak meer als dat je boos word ofzo. Hij mag je nu lekker gaan missen. En aangezien hij ook behoorlijk van slag was gister, zal hij dat wel gaan doen.

Misschien heb ik het fout, maar ik heb echt het idee dat hij zelf echt even niet weet hoe en wat. Ik geloof wel in zijn eerlijkheid.

Je bent goed bezig zo, laat het even lekker los, zie het positief in, want het komt echt wel goed, op welke manier dan ook :)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:26

Nog even een reactie:

ik denk dat ik zelf ook bindingsangst heb, ik heb iig zeker heel erge verlatingsangst.

In het begin als ik iemand leer kennen gaat het bij mij daarom ook goed, niets aan de hand. Maar als ik na bijv. een maand iemand echt leuk begin te vinden en echt gevoelens krijg (in het begin ken je iemand nog niet dus dan heb ik ook nog geen echte gevoelens voor iemand) dan vind ik dat heel erg eng. Er komt dan een soort paniek bij mij opspelen. Ben dan heel erg bang dat ik echt diepe gevoelens krijg en dat hij mij zal verlaten. Ik krijg dan heel erg last van bindingsangsten en verlatingsangsten en sluit mij af voor diegene, word onzeker, heel onzeker en ongelukkig. Eten lukt ook niet meer en moet veel overgeven van de stress.

Daarom valt er bij mij ook zo'n last van mijn schouder als ik het uit maak. Weg al die spanningen, weg al die stress.

Verlatingsangst komt ws. door verleden (ik heb mijn vader heel erg moeten missen in mijn jeugd en dat heeft helaas gevolgen voor mijn vertrouwen in relaties en daarbij ben ik 2x gewoonweg gedumpt door vriendlief met de methode : niets meer laten horen, gewoonweg over en uit. Geen verklaring niets. En dat heeft mijn bindings- en verlatingsangst wat erger gemaakt).

Nu ik het zelf heb uitgemaakt, viel er zo'n last van mijn af. Alle spanningen gingen weg en ik had controle over de situatie.

Dat is dus wat bindingsangst en/of verlatingsangst met je kan doen (al is het bij mij best extreem).

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:46

mandy, zolang je je er goed bij voelt moet je doorgaan. Hij maakt je nu gelukkig toch, geniet er dan lekker van!

Mijn vriend en ik hebben een paar afspraken gemaakt en besloten dat we zoveel van elkaar houden dat we iig voor elkaar willen vechten. Maar als het nog een x zo ver komt moeten we wel onder ogen zien dat we elkaar niet gelukkig kunnen maken.

Maar zie het positief in, zolang we er maar SAMEN voor gaan. Dat is voor mij het belangrijkste...

En jij succes meis, geniet ervan en laat hem indd maar even lekker vrij :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 19:41

Dankjullie voor jullie reacties!

Mistery, ik denk dat het ook een beetje wennen aan het idee is.
Bij mij gaat het ook steeds beter.

Tjaldur, goede opmerking ''Je hebt wel een relatie, alleen weet hij het niet.'' Zo voelde het ook precies voor hij de discussie vorige week begon.

Tatyana, hoe is het nu tussen jullie?

Even een update van mijn kant.
Hij heeft me elke dag gesmsd (op één dag na). Ik heb niets uit mezelf laten horen.
Vandaag heeft ie me gebeld. Hij wil zondag winkelen en ik mag blijven eten.
Hij deed net of er niets gebeurd is..
Ik heb voor de zekerheid maar even gevraagd hoe we nu verder gaan dan, hij wilde gewoon blijven afspreken en zien hoe het loopt.
Hij belt straks nog even terug, moest nu weg.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:06

Hmm bijzonder, maar hij is volgens mij wel echt gek op je :)

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:47

Lastig altijd met die mannen ;)

Succes er mee!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:49

Elaine schreef:
Hmm bijzonder, maar hij is volgens mij wel echt gek op je :)

Ik betwijfel het... Hij vindt het allemaal wel makkelijk...
Hij weet totaal niet wat hij wil, en zet op die manier alles maar naar zijn hand.
In mijn ogen moet hij maar eens goed bedenken wat hij wil.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:18

@ Janine: je bent erg negatief over deze jongen!
Je moet je ook kunnen verplaatsen in hem, wat zijn gevoelens zijn. Ik denk echt dat hij een goed hart heeft en dat hij echt niet expres de TS wilt kwetsen. Hij zit gewoon even met zijn handen in het haar. Dat kan iedereen overkomen (als je net uit een lange relatie bent gekomen waarbij je enorm gekwetst bent, je hart gebroken is en daarna heel snel iemand anders tegenkomt. Tuurlijk ben je dan heel erg voorzichtig! Zou ik ook hebben...even tijd om tot jezelf te komen heb je dan echt wel nodig).

TS: goed dat je het zo relaxed oppakt! Zal hij je ook om waarderen!

Gister is mijn ex toch weer bij mij geweest...hij smste me gister weer en hebben toen een half uur aan de lijn gehangen. Uiteindelijk is hij gekomen. Ik zei dat ik wel heel erg moe was en voor pampus op de bank lag en er net een romantische film ingestopt had. Vond hij niet erg, is naast me gaan zitten (heeft wel door de hele film heen geluld ;-)) Maar goed, uiteindelijk tegen elkaar aan gelegen en toen is hij netjes naar huis gegaan na even flink geknuffeld te hebben en een paar kusjes.

Ik snap er ook niets meer van, maar ik denk er maar niet meer bij na. Het is zoals het is. En wat het is dat weet ik niet. Interessert mij ook niet meer. Ik vind het prima zo.