Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Heb minstens een uur huilend in z'n armen gelegen. 

Janine1990 schreef:Jeeeumig Mandy!
Ik vind die jongen wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg raar hoor!
Hij weet absoluut niet wat hij wil. En maakt het alleen maar moeilijker door jou toch maar weer te laten blijven slapen. Sorry, maar in mijn ogen kan dat écht niet!
Hij neemt je eerst alle hoop af, om vervolgens weer zijn andere kant te laten zien. FOUT FOUT FOUT!
Ik weet niet wat ik er verder nog van moet zeggen...
Kan die dan niet gewoon sterk zijn en dat gevoel negeren? Of iig niet jou er zo mee belasten, want voor jou word het alleen maar lastiger zo en het doet pijn.laetitia schreef:Even over het woord 'relatie". Ik zie het zo: als jullie elkaar je je vriendin en vriend noemen, ook naar de buitenwereld (dus vrienden etc) en jullie elkaar betrekken in elkaars leven (dus dingen samen doen maar ook elkaars vrienden leren kennen en later veel later elkaars familie) en trouw aan elkaar hebben afgesproken dan heb je in mijn ogen een relatie. Ik vind het zelf dan een beetje onzin om te vragen of jullie nu een 'relatie' hebben, dat is dan toch duidelijk?
)
zorro schreef:Ik wil zelf graag vastigheid, en in principe heb ik dat ook. En jij ts, hebt dat denk ik ook. Hij gaat toch niet vreemd? Het gaat hem er toch niet om dat hij nog met andere meiden af kan spreken? Hij wil jou, maar wil ook kalm aan doen.
Zekerheid in een relatie, wat voor een dan ook, heb je nooit.

Mandyy schreef:Ben op de bank in slaap gevallen, toen heeft ie me naar bed gebracht.
Toen we in bed lagen zei hij; ''Mandy, ik weet niet of je het nog hoort en of je al slaapt maar het voelt heel fijn dat je bij me blijft slapen nu.'' Hij deed z'n armen om me heen en drukte me stevig tegen zich aan.. Hij heeft de hele nacht met z'n armen om me heen gelegen.
'. 
wil ook geen relatie. Hoewel we ons wel gedragen alsof we een relatie hebben. We houden van elkaar, zijn heel vaak bij elkaar en zijn trouw aan elkaar.
Jaaaaaja....
) Maar goed, uiteindelijk tegen elkaar aan gelegen en toen is hij netjes naar huis gegaan na even flink geknuffeld te hebben en een paar kusjes.