Manda schreef:Een trailer met paard en een baby zijn toch niet te vergelijken.
Alsof de brandweer maar blijft zoeken, ze zijn gewoon allerter erop. Hetzelfde voor zo´n huisdiersticker voor de brandweer. Een kat kan ook allang buiten zijn door het luikje, dan blijven ze toch ook niet in de eeuwigheid zoeken.
waarom niet? Als het gaat om de rijstijl, rijd ik met trailer en paard nog veel rustiger dan ik met een 'baby aan boord' zou doen. Een kind is veilig en stabiel in een stoeltje, een paard moet zijn eigen balans houden. Maar begrip van andere weggebruikers is soms ver te zoeken.
. Mijn vriend rijd ook een heel stuk ruster (wel gewoon de snelheid, maar hij raced niet) als onze dochtertje van 1,5 in de auto zit.

Ik heb er niet meer of minder begrip voor als mensen met een baby 20 km onder de max snelheid rijden... Kan me ook niet heugen dat mijn ouders langzamer reden toen wij erin zaten 

Denk dat wij bekant de enige zijn zonder jezusvissie op de auto 
Maar als ik zo'n sticker zie of kindjes op de achterbank dan neem ik toch ff weer meer afstand. Die kids kunnen tenslotte ook niet helpen dat pa en/of ma niet kan/kunnen autorijden....