Relatieproblemen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:22

Sonja schreef:
Ik kan alleen voor mezelf praten, maar ik bedoel het absoluut niet slecht hoor als ik zeg dat mannen hintongevoelig zijn. Ik hou ook wel van duidelijkheid en gewoon zeggen waar iets op staat. Maar de (inmiddels vrij lange :D ) praktijk leert nou eenmaal dat je met hints bij de meeste mannen echt niks opschiet.
En dat zij ook hun eigen logica hebben van hun partner "ontlasten" door bv dingen voor zich te houden, omdat zijn bv redeneren dat jij er toch geen invloed op uit kunt oefenen, dus dat ze je d'r dan ook maar niet mee lastig moeten vallen. Terwijl een vrouw dan juist toch geneigd is om even te sparren, stoom af te laten blazen, en mee te denken richting oplossing.

Van mijn kant dus absoluut niet manonvriendelijk bedoeld ofzo hoor :D

zoooo herkenbaar!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 07:41

Zooo wat een ondankbare hond is je vriend zeg pfoe!

Mijn ex was ook alles behalve dan goed en het liefst wou ie dat ik ook alles voor hem deed, naja echt ik was eigenwijs en deed dus ook echt alles wat ie me vroeg maar achteraf had meneer elke keer weer een smoes de volgende dag en elke dag trapte ik daarin...Heb 3.5 jaar een relatie met mn ex gehad maar het laatste jaar was alles dan behalve goed, hij verbiedde me steeds meer mijn eigen dingen...Terwijl ik 40uur in de week werkte en ook nog mn paarden had staan die ook hun beweging dagelijks nodig hebben! Maar dat besefte hij geen ene donder! Ik deed wel altijd dat ik s´morgens voordat ik naar mn werk ging mn paardrijbroek mee nam en me aan eind vd werkdag in de toilet omkleedde om vervolgens direct door te gaan naar mn paarden om dan alsnog wat op tijd voor hem thuis te zijn...Maar ook dat was allemaal niet genoeg want meneer wilde perse om klokslag 6uur eten!
En dan kwam ik een keer op een vrijdagavond wat eerder thuis dan normaal stap over de drempel en hoor me van allerlei gerommel wat bleek nou lag mn ex daar met een of andere pieeeeep! Ik werd razend en kookte helemaal op van binnen en vond dat het helemaal genoeg was! Heb hem beet gepakt en op straat gegooid waarbij ie aan k****komen was, en die pieeeep volgde hem op zn voet!! Nou mooi opgeruimd staat netjes dacht ik zo, maar de volgende dag zat ie met huilende pootjes voor de deur te smeken dat ik hem terug nam en ie normaal zal doen tegen me..Nou werkelijk waar ik geloofde geen ene woord meer van hem en had hem 10 min de tijd gegeven om zijn eigen spullen te pakken en dan voorgoed te vertrekken...

@TS ik hoop dat je er met je vriend uit zal komen spreek hem desnoods aan ... Of neem desnoods beiden wat afstand van mekaar en kijken hoe dat dan zal lopen, en zeg dan tegen hem van we nemen wat afstand en bedoel ik mee dat ie dan ook voor zich zelf mag zorgen + zn administratie ect...Kijken of dat helpt!

Succes en sterkte ;)