En dan zit je zonder water...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:53

Caira schreef:
whhahaa lees je eigen post eens door en beweer dan nog eens dat je je niet respectloos uitlaat over de loodgieter.

Pfff...haha nog iemand die geen begrip op kan brengen voor wat uitgelopen tijden dus.

mar_leen schreef:
Heb jij bij het telefoon gesprek gezeten dan???
Anders kan jij niet weten hoe de moeder aan de telefoon was!!!

Jij wel zo te zien ;)

Desiree_1993 schreef:
Wij hebben ook onze excuses aangeboden omdat het misschien niet heel erg netjes was hoe wij terug reageerden.

Oftewel alles opgelost
:)

Dat is mooi, fijn dat het opgelost is wat was en aan de hand eigenlijk, je heb toch best lang zonder water gezeten?
Fijn dat jullie beide kanten van het verhaal hebben kunnen belichten :)

mar_leen

Re: En dan zit je zonder water...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:06

@Chiqa: misschien heb ik er idd wel bijgezeten ;)
laat me zkr niet respectloosuit over de loodgieter...
heb respect voor die mensen die dat werk doen... maar zkr niet op deze onbeschofte manier...

@Dees
misschien van bijde kanten fout... maar snap de reactie van jullie mam zkr wel!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:15

zou trouwens ook wat zijn, elke keer dat de buschaffeur te laat is hem uitschelden want het rooster zei verdorie dat hij er om 12.05 moest staan niet om 12.07!!!! en hij heeft ook nog eens niet gebeld :D
Zelfde idee hij kan er niets aan doen dat iets uitloopt, en dat is bij heel veel beroepen :j imo als je daar geen begrip voor hebt dan heb je of een baan die hier niets mee te maken heeft, of je zal het de rest van je leven erg zwaar hebben met irritaties..

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:39

Als die bus 3 uur te laat was, was jij vast ook wel pissig :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:21

als hij er een reden voor heeft echt niet :n maar ik had dan allang de fiets gepakt :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:30

xDramaQueen schreef:
zou trouwens ook wat zijn, elke keer dat de buschaffeur te laat is hem uitschelden want het rooster zei verdorie dat hij er om 12.05 moest staan niet om 12.07!!!! en hij heeft ook nog eens niet gebeld :D
Zelfde idee hij kan er niets aan doen dat iets uitloopt, en dat is bij heel veel beroepen :j imo als je daar geen begrip voor hebt dan heb je of een baan die hier niets mee te maken heeft, of je zal het de rest van je leven erg zwaar hebben met irritaties..

Die 2 beroepen zijn helemaal niet met elkaar te vergelijken, 2 minuten verschil is ook wel wat anders dan de situatie in de opening post.

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:57

xDramaQueen schreef:

De bus is heel wat anders....
Als je bus idd ook 3 uur te laat is ben je ook wel pissig denk...
Maar je had dan allang je fiets gepakt?? Ken ook idd... Maar toch baal je er flink van dat die bus niet is gekomen...
En trouwens zijn die beroepen dag en nacht verschil van elkaar!!!
En wie zegt dat ze hem hebben uitgescholden??
En heb zoiets jij onbeschoft??? Ken ik net zo goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:26

Anthea en mar_leen jullie reactie's doen niet ter zake,
heel simpel waar het op het laatst over ging; mensen stellen steeds hogere eisen,
of dit nu bij de groenteboer is of bij de kippenboer, niet zo spannend.

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:35

Chiqa schreef:
heel simpel waar het op het laatst over ging; mensen stellen steeds hogere eisen,

Ik stel geen hogere eisen aan vaklui tegenwoordig hoor...
Ik verwacht dat ze netjes, beleeft en hun werk doen... Dat lijken mij geen hoge eisen??
En onze reacties doen er wel toe.. want het gaat nog steeds over dit onderwerp ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:54

Marleen je heb anders een dijk van een oordeel over die loodgieter klaarstaan
best wel triest dat men dan niet in kan schatten (in dit geval jijzelf) dat je hiermee
een belachelijke eis steld, en niet eens dr bij bent geweest.

Maar voor de rest succe smet je offtopic, dr is al getemt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:40

Chiqa schreef:

jij snapt hem +:)+

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 15:23

Chiqa schreef:
Marleen je heb anders een dijk van een oordeel over die loodgieter klaarstaan
best wel triest dat men dan niet in kan schatten (in dit geval jijzelf) dat je hiermee
een belachelijke eis steld, en niet eens dr bij bent geweest.

Maar voor de rest succe smet je offtopic, dr is al getemt.

Geen hoge eis!!!
Triest?? Belachelijke eis??? Nouw sorry maar ik vind dus echt niet!!!
Vind het meer dan normaal wat ik van zo iemand verwacht!!!
Ben jij er dan wel bij geweest dan?? Heb jij gezien wat die man die dag had gedaan?? Wat voor klus die deed?? Heb jij het telefoon gesprek gehoord???
Trouwens nogmaals... Je mag van iemand dingen verwachten!!! Zoals respect en beleeftheid!!!
En dit is nog steeds geen offtopic!!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 01:05

mar_leen schreef:
Geen hoge eis!!!
Triest?? Belachelijke eis??? Nouw sorry maar ik vind dus echt niet!!!
Vind het meer dan normaal wat ik van zo iemand verwacht!!!
Ben jij er dan wel bij geweest dan?? Heb jij gezien wat die man die dag had gedaan?? Wat voor klus die deed?? Heb jij het telefoon gesprek gehoord???
Trouwens nogmaals... Je mag van iemand dingen verwachten!!! Zoals respect en beleeftheid!!!
En dit is nog steeds geen offtopic!!!

Wat een vraag- en uitroeptekens in 1 alinea zeg :')

Maar natuurlijk mag je respect e.d. verwachten... maar enkel en alleen als de andere persoon ook met respect behandeld ;)
Als je even heel simpel naar het eerste stuk van de TS kijkt, doet de loodgieter juist precies wat er van hem gevraagd wordt;
Moeder zegt dat hij niet meer hoeft te komen, loodgieter doet precies wat de klant zegt...
De klant is koning toch? :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 04:11

Yommie schreef:
Chiqa schreef:
Yommie is het dan zo heel moeilijk om even toe te geven dat je het beroep 'loodgieter' ietsje onderschat heb en het niet altijd maar even met de hoofdkraan dichtdraaien op te lossen is ;) Zo klaar.

Ik onderschat niemand ,alleen weet je als je voor het beroep loodgieter kiest,je nou eenmaal oproep diensten heb voor noodgevallen etc..
Dan had je lekker amtenaar moeten worden van 9 tot 5 overdag :+

en ga nou geen dierenarts met een loodgieter vergelijken :7

Je snapt hem niet helemaal. HIJ heeft er geen bezwaar tegen om na vijven te komen, dat heeft TS' moeder. Dus je een na laatste zn is helemaal niet relevant.

Ik ben het in dit geval eens met alle mensen die zeggen dat ze blij moeten zijn dat de loodgieter nog wil komen na die tijd, en dat hij er waarschijnlijk ook niets aan kan doen. Ik vind het echter - als dat zo gebeurd is - niet kloppen wat hij aan de telfoon heeft gezegd.

Marleen, was jij er wel bij dan??

Fijn dat het inmiddels toch is opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:06

mar_leen schreef:
Ben jij er dan wel bij geweest dan?? Heb jij gezien wat die man die dag had gedaan?? Wat voor klus die deed??

Nee en dat doet er ook niet ter zake, als jij het verhaal goed gelezen had ging het er simpel en alleen om dat ik zo niet met mensen omga die mij een diest willen bewijzen, niets meer en niets minder.
Als ik me druk ga lopen maken, (overgens geen tijd en energie voor maar dat is een ander verhaal) dan ga ik het zelf wel maken.

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:03

Chiqa schreef:
mar_leen schreef:
Ben jij er dan wel bij geweest dan?? Heb jij gezien wat die man die dag had gedaan?? Wat voor klus die deed??

Nee en dat doet er ook niet ter zake, als jij het verhaal goed gelezen had ging het er simpel en alleen om dat ik zo niet met mensen omga die mij een diest willen bewijzen, niets meer en niets minder.
Als ik me druk ga lopen maken, (overgens geen tijd en energie voor maar dat is een ander verhaal) dan ga ik het zelf wel maken.

Als je het verhaal weet...
Weet je dat de moeder zeer vriendelijk was... Loodgieter onbeschoft deed omdat ze vroegen hoelaat ie kwam... Omdat hij tussen 18.00 en 21.00 had gezegd... Als het dan ondertussen later is vind ik dat je gerust kan bellen van hoe het zit... want je zit toch maar te wachten...als iemand dan zo onbeschoft aan de telefoon doet, en of alles te veel moeite is... vind ik dat de reactie van de moeder heel normaal...
jij behandeld mensen met respect dit verwacht je terug...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:04

marleen....daar gaat het niet om.....Mss even lezen?

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:12

als jij het verhaal goed gelezen had ging het er simpel en alleen om dat ik zo niet met mensen omga die mij een diest willen bewijzen, niets meer en niets minder.

dienst willen bewijzen? dat wou die vent niet eens! daar gaat het om.. het was allemaal te veel moeite voor de gast..
mss even lezen?? neej

I_Love_Kyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:16

we hebben het wel eens mee gemaakt ja! Dan besef je pas hoeveel water je per dag wel niet nodig hebt :P

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:26

Desiree_1993 schreef:
Net om half 9 nog geen loodgieter, dus is ons mam maar eens gaan bellen.
Mama: Hoelaat zijn jullie ongeveer van plan om nog te komen? Want jullie zouden tussen 6 en 8 komen..
Loodgieter: Ja dat klopt mevrouw maar u moet al blij zijn dat we komen op zaterdagavond en het kan goed een uur of 10/half 11 worden voor we er zijn..
Mama: Nou dan hoeft U niet meer te komen
Loodgieter: Dat dacht ik dus ook.

AMEN!!!

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:51

hahah een mooie dees :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 05:47

Marleen, ben jij soms de moeder in kwestie? Het lijkt namleijk alsof jij wel bij het geprek bent geweest?

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:25

neej ben niet de moeder in kwestie...
dees is een vriendin van mij... en ken het verhaal helemaal...
dus weet ok wel een beetje hoe ze reageren :)