Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xTamara schreef:Heej Rianne
Lang geleden haha
De TS zet nergens een naam neer dus het is belachelijk als je dit geroddel noemt.
Het is gewoon een situatie beschrijving..
Ja het is echt behoorlijk heftig..
Je ziet het inderdaad ook vaak bij die reformatorische gezinnen..
Het is gewoon hopen dat het huwelijk goed gaat lopen, zo niet zou dat inderdaad jammer zijn voor het kindje.
vincentlover schreef:beetje schijnheilig he?
Geen seks voor het huwelijk, en dan snel trouwens als ze zwanger is, want anders worden ze raar aangekeken door andere mensen...
Erg schijnheilig als je het mij vraagt
Blue_Eyes schreef:Guttegut, iedereen weet hier weer hoe het bij reformatorische gezinnen werkt, maar niemand heeft zich er echt in verdiept...

vincentlover schreef:Blue_Eyes schreef:Guttegut, iedereen weet hier weer hoe het bij reformatorische gezinnen werkt, maar niemand heeft zich er echt in verdiept...
vertel
) ben ik het overigens ook met Quellian eens: heel anoniem, maar heel Veenendaal weet over wie het gaat (en de helft daarvan komt hier lekker mee roddelen). Blue_Eyes schreef:Mijn man komt er uit een, dus ik weet wel hoe het er toe gaat. Maar ik zie hier toch echt heel veel foute vooroordelen voorbij komen en dat doet me echt pijn. Christenen zijn ook mensen, die zelf na kunnen denken, echt niet maar in de rondte fokken omdat dat moet van de paus (die ze niet erkennen) en hun kinderen mogen eigen keuzes maken. Tsss....
Voor deze keer (het mag in de krant) ben ik het overigens ook met Quellian eens: heel anoniem, maar heel Veenendaal weet over wie het gaat (en de helft daarvan komt hier lekker mee roddelen).
jarrah schreef:Ja ach, ik ben daar misschien bot in, maar als ze groot genoeg zijn om sex te hebben, ben je ook groot genoeg om daar verstandig mee om te gaan en de mogelijke gevolgen te voorzien... In deze tijd kan je mij niet wijsmaken dat een meisje niet goed op de hoogte is van de mogelijke gevolgen van seks... En wees blij dat haar ouders haar nog accepteren en zelfs een huis voor haar willen kopen... dat hoor je in die gemeenten ook weleens anders...
xTamara schreef:We hebben het over de situatie.. Niet over het meidje zelf..
xTamara schreef:Tja het is te hopen dat ze gelukkig word..