Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

seabiscuitje schreef:Als jij het gevoel hebt dat hij een loverboy is, gewoon naar de politie gaan. Er is danwel geen tastbaar bewijs van loverboy praktijken en ze gaan hem niet opakken..maaarr..ze maken hier wel een aantekening van. En als blijkt dat er inderdaad vaker soortgelijke (en ergere) gevallen mbt tot deze jongen voorkomen dan gaat er een belletje rinkelen.
elbeauty schreef:Ik kan nog wel meer details geven over het manipuleren. Hij verteld mij dat hij wapens heeft (dit kan natuurlijk grootspraak zijn maar als er dan een brief binnenkomt van justitie dat hij moet voorkomen voor wapenbezit geloof ik dit dus wel) Maar zulke dinge zal hij zeggen om mij bang te maken, niet dat ik bang van hem ben. Tja ik hoef hem gewoon niet meer hij smst me nu wel niet eens lieve dinge maar pff wat moet ik met zon jonge.
elbeauty schreef:Ik weet eigelijk ook niet wat het is. Misschien is het ook meer dat ik wil zien hoe ver dat hij gaat want ik voel er eigelijk niks meer voor. Ja soms als hij me zo lief aankijkt en mij helemaal doodknuffelt dan lijkt hij weer lief. Maar ik denk wel dat ik weet hoe hij is en ik wil daar gewoon achterkomen hoe dom het ook is.
Alexx schreef:dat hij Marokkaan is heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken!

)Marieke_K schreef:Wat mij opvalt is dat er hier alleen maar wordt gesproken over: licht de de politie in. Wat moet de politie doen als de wet nog niet is overtreden?