Wel of niet met ander meisje afspreken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep91

Re: Wel of niet met ander meisje afspreken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:29

Voor zover ik weet is er niks afgesproken, ik ben er binnen 2 dagen achtergekomen,

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:30

Waarom ben je uberhaupt nog bij hem? :=

Deze *** is je helemaal niet waard, dumpen dus :n

Echt, ik snap niet dat je zo naief kunt zijn en m zelfs een kans zou willen geven :\

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:31

Diablo schreef:
miepmiep91 schreef:
daarbij denk ik ( weet ik wel zeker) dat ik 1 van dat meisje nog wel tegenkomen,

En dan?

Ik laat me toch niet belachelijk maken door z`n H*ertje?

Ik vraag haar nog vriendelijk of ze het nog 1x wil herhalen in me gezicht, kijken of ze echt zo * stoer * is zoals ze zelf denkt.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:31

Daarbij heb ik mijn keuze nog niet gemaakt!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:31

bij mij zou hij nog maar 1 kant op kunnen... :evaw: :evaw: :evaw:
Denk aan jezelf en ga op zoek naar iets beters :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:32

_Jennifer_ schreef:
Dat is een beetje een rotte reactie xx_Horsiex ..
ze heeft ook al eerder in dit topic gezegd dat ze hem er al mee geconfronteerd heeft ;)
Ze weet alleen niet precies wat ze moet doen, ik kan me voorstellen dat als je een vriend hebt, dat een deel ook van hem houd.
Eerlijkheid duurt het langst zeg ik maar altijd .. :) De waarheid is boven de tafel gekomen en als hij er mee doorgaat zou ik gewoon afkappen die handel

Zij heeft hier een bord voor haar hoofd, ze krijgt pagina's met adviezen en alles, en nog wil ze bij hem blijven, kom op zeg.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:33

Adviezen en eventuele gelijkkenissen hier!

Ik zal even ter duidelijkheid zeggen : dat ik dit ook zeker niet pik van hem uiteraard.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:34

Maar meid, het probleem is niet dat andere meisje... het probleem is jou vriend. Dus het is helemaal niet interessant om dat meisje tegen te gaan komen en drama te gaan schoppen. De enige die een schop moet krijgen is jou vriend.

Janine1990

Het is ook niet makkelijk om zo'n beslissing te maken, xx_Horsiex! Een beetje respect is nog wel op z'n plaats.

TS; Is dat meisje het waard wat te horen van jou? Meid, dat kind lacht je in je gezicht uit. Die zal enkel genieten van jouw acties.

eekhoornerik

Jeetje meissie, mijn mond viel echt letterlijk open toen ik jouw topic las...

Hoe oud ben je zelf en hoe oud is je vriend? Woon je met hem samen?

Wil je zoveel pijn lijden? Want je moet je echt heel erg ellendig voelen door dit alles. Dat hij schrijft dat hij je wel even zal dumpen...breekt je hart dan niet in duizenden stukjes?

Degene waarvan je zo houdt, en waarvan jij dacht dat hij hetzelfde voor jou voelde zegt gewoon droog dat hij je wel dumpt voor een ander meisje?

Wil je met iemand door die jou verdriet doet? Je hart breekt?

Of wil je voor jezelf kiezen, sterk worden zonder hem? En iemand in je leven laten die wel lief voor je is, die wel van je houdt en die echt om je geeft?

Want 1 jaar is lang, maar als hij NU al dit soort acties heeft, wat brengt de toekomst dan in godsnaam? Kan echt alleen maar erger worden...Hij is duidelijk op je uitgekeken en op zoek naar iets nieuws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:35

miepmiep91 schreef:
Adviezen en eventuele gelijkkenissen hier!

Ik zal even ter duidelijkheid zeggen : dat ik dit ook zeker niet pik van hem uiteraard.

Nou je pikt het wel, je heb hem toch nog niet de deur uitgezet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:39

Goh, ik heb een herkenbare situatie meegemaakt toevallig!

Laat je niet van de wijs brengen door alle adviezen hier, tegen mij zeiden ze ook: maak dat je wegkomt...

Alleen het is totaal anders als je zelf in deze situatie zit!

Als je er allebei (!) echt voor wil vechten komen jullie er wel uit, het gaat heel moeilijk worden, maar het komt wel goed!

Stel samen duidelijke regels op en houdt je er beiden aan, laat hem je vertrouwen terug winnen!

Sterkte ermee!

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:41

Ik ben 18, hij met paar maandjes 20!
Nee woon niet samen, hij woont samen met een kamergenoot, ik ben hier meestal van vrijdagavond tot dinsdag, wonen in Friesland, hij heeft een lange tijd bij zijn vader in Limburg gewoond, ( ouders gescheiden ) toen hij in Limburg woonde zag ik hem alleen weekend.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:45

en daarbij zitten al die meisjes waar er gedonder mee is gekomen op dezelfde school als hij straks gaat.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:46

18 en 20???
Ok, ik dacht echt dat het verhaal eerder een leeftijd van een jaar of 14 betrof :+

Dan zou hij al helemaal een trap onder z'n reet krijgen van mij :j
als 20jarige zou hij beter moeten weten dan dit puberale gedoe :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:47

miepmiep91 schreef:
en daarbij zitten al die meisjes waar er gedonder mee is gekomen op dezelfde school als hij straks gaat.

Al die meisjes waar het gedonder mee is begonnen? Denk eerder dat gedonder toch echt bij je vriendje begonnen is hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:49

Idd, niet op die meiden afschuiven!

Je weet niet wat die gehoord hebben van je vriend he?

Dus je kan met hun ruzie gaan zoeken, schiet je niets mee op!

Ookal zitten die meiden bij hem op school, HIJ moet zich bewijzen, dus als zij iets proberen heeft hij de verantwoordelijkheid om te zeggen: nee, ik heb een vriendin!
en het het liefst vervolgens wel aan jou te vertellen wat er gebeurd is zodat je het niet weer van anderen hoort!

Dat ligt bij hem!

Hebben die meiden niets mee te maken!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:27

stel jezelf de vraag: Maakt hij jou echt gelukkiger?
Als ik jouwn verhaal zo lees, lijkt dit mij geen relatie waarin je elkaar kan vertrouwen.. mjah, tis maar net wat je belangrijk vind in een relatie';)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:31

Wildgirl schreef:
Ik snap überhaupt niet dat je nog bij hem bent en hem niet met een ongelovelijke rotschop het huis uit gegooid hbt.....
Zijn gedrag naar de andere dames getuigd van geen respect voor jou dus waarom zijn jullie nog bij elkaar?

Zo inderdaad zeg!! Als hij zich zo gedraagd is het een kwestie van tijd voordat 'ie vreemdgaat! Dumpen en op zoek gaan naar een leukere kerel! (sorry als mijn reactie verder niets toevoegd of niet van toepassing meer is, had geen zin om 5 pagina's door te lezen ;) )

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:32

Die andere meisjes zijn feitelijk niet fout. Goed het is niet zo netjes, maar ZIJ hebben geen relatie en HIJ wel. Ik zou dus geen energie steken in die dames, wat zij van je zeggen... lekker onbelangrijk. Hoe hij met jou omgaat is veel belangrijker. En wat ik er zo van lees is dat niet erg netjes. Als jongens mijn vriend af zouden kraken en zouden zeggen dat ik hem moet dumpen voor hen zouden de een schop in de kloten moeten krijgen, Ik ga dan niet meelullen en dan vervolgens schijnheilig doen als mijn vriend mij hiermee confronteert.

miepmiep91, waarom wil jij nog met hem verder? Kun jij hem dit vergeven? Kun jij hem nu nog volledig vertrouwen? (iets wat toch erg belangrijk is in een relatie disclaimer: ik ben me er van bewust dat je iemand nooit echt 100% kunt vertrouwen) Hou je echt van hem, of is het gewoon prettig om niet 'alleen' te zijn?
Ik kan er met de muts niet bij iig...

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:52

Robijntjah schreef:
Goh, ik heb een herkenbare situatie meegemaakt toevallig!

Laat je niet van de wijs brengen door alle adviezen hier, tegen mij zeiden ze ook: maak dat je wegkomt...

Alleen het is totaal anders als je zelf in deze situatie zit!

Als je er allebei (!) echt voor wil vechten komen jullie er wel uit, het gaat heel moeilijk worden, maar het komt wel goed!

Stel samen duidelijke regels op en houdt je er beiden aan, laat hem je vertrouwen terug winnen!

Sterkte ermee!

zo iemand is toch niet meer te vertrouwen? wat als je er straks mee gaat trouwen, die mensen veranderen noooooit.
ik heb het zelf ook meegemaakt, telkens weer vertrouwd, en toen na 5 keer de deur uitgeschopt :o
miepmiep gelijk een punt achterzetten, zo iemand veranderd echt niet.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:02

Ik geloof ook niet dat zo iemand verandert. In mijn vriendenkring zat een jongen die zijn vriendin op dezelfde manier bedondert. Steeds maar weer aanpappen met andere meiden en als het niet lukt heeft hij in elk geval zijn vriendin nog. :r Iedereen wist ervan, behalve zijn vriendin. Die vermoedde wel eens wat en heeft hem ook wel eens vragen gesteld, maar telkens gelooft ze hem weer. Vrienden van mij hebben er een paar keer iets van gezegd omdat ze het genant vonden als hij bijvoorbeeld weer met een andere meid zat te zoenen terwijl zijn vriendin even buiten stond te roken. Zulke jongens leiden een dubbelleven, als ze betrapt worden zijn ze ineens ontzettend zielig en hebben ze er zooooo veel spijt van, maar het enige waar ze spijt van hebben is dat ze zijn betrapt! Je kunt het ze nog zo vaak uitleggen, maar ze houden er een andere moraal op na en dat verandert niet. Ze zien gewoon niet in dat het verkeerd is en in dit geval lijkt die jongen het ook nog wel stoer te vinden. Uiteindelijk hebben we hem als een baksteen laten vallen toen hij een meisje versierde waarvan hij wist dat een andere jongen uit dat groepje haar serieus leuk vond. Tegen dat meisje heeft hij zijn vriendin ook zwart zitten maken en gezegd dat hij het uit ging maken. Toen dat meisje ontdekte hoe hij in elkaar zit wilde ze alleen nog vriendschappelijk met hem omgaan. Zij en nog een paar mensen waren de enige mensen die ik ken die nog met hem omgingen. Totdat hij haar vorige week ineens weer een SMS'je stuurde met de vraag of het nu echt over was tussen hun. 8)7 Bij dat soort jongens zit een steekje los, een andere verklaring heb ik er niet voor. Nu heeft echt iedereen hem laten vallen, alleen zijn vriendin heeft hij nog. Maar goed, dat zal niet lang duren waarschijnlijk, hij maakt gemakkelijk vrienden en nog gemakkelijker vriendinnen. ;) Als je slim bent laat je jezelf niet langer het slachtoffer worden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:08

Iedereen kan 1 keer zo'n misstap begaan, en dat is trouwens niets eens gebeurd!

Nog 1 keer is idd de deur uit, maar een kans geven kan altijd!!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:11

nou, als iemand al een aantal keren msn gesprekken heeft met dames waarin hij letterlijk zegt mij te willen dumpen en vervolgens ook nog meerdere keren met die dames afspreekt dan is dat imo geen misstap maar gewoon een grote h*fter die écht géén 2e kans verdiend, althans van mij niet

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:12

Mee eens, snap echt niet waarom TS hem niet allang gedumpt heeft.