krijg mijn ex niet uit mijn hoofd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:56

Luigi schreef:
Ben sinds vrijdag vrijgezel na 1,5 jaar en ook ik krijg mn ex niet uit mn hoofd :-(. Liefde is het mooiste wat er is maar wat kan je je er ook echt verschrikkelijk rot door voelen zeg! Soms wilde ik dat er gewoon geen liefde bestond dan kan je tenminste ook niet zo verdrietig zijn!

Hahaha sinds vrijdag. :D
Nee logisch dat ie niet uit je hoofd gaat. :D

Het is echt als een rouwproces. Ik kan nu na anderhalf jaar eindelijk zeggen dat de scherpe kantjes er iets af gaan. Maar pijn doet het nog steeds, hetzij niet meer zo schrijnend.

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 20:50

Hahaha sinds vrijdag. :D
Nee logisch dat ie niet uit je hoofd gaat. :D

Het is echt als een rouwproces. Ik kan nu na anderhalf jaar eindelijk zeggen dat de scherpe kantjes er iets af gaan. Maar pijn doet het nog steeds, hetzij niet meer zo schrijnend.[/quote]

Ja dat is ook wel zo, maar het liefst had ik hem nu gelijk uit mn hoofd dan voelde ik me ook niet zo klote :-(. Mannen :(

Kimbers

Re: krijg mijn ex niet uit mijn hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:05

Toen het uiting met mijn vriend was ik echt kapot. het is 2 jaar uitgeweest (ondertussen zijn we alweer bijna een jaar samen :o:) en ik ben er 2 jaar lang kapot van geweest. Ik miste hem zo verschrikkelijk maar gelukkig was dat wederzijds. De reden dat het toch nog zo lang is uitgeweest is omdat ik niet goed in mijn vel zat, was ook aan de antidepressiva en ik was bang dat het door mijn depressie kwam dat ik hem niet los kon laten. Máár ik ben gewoon stapelgek met hem en nog steeds gedragen we ons als een stelletje die pas net bij elkaar is :o

De beste manier om over iemand heen te komen is een ander vinden.. Als het echte liefde is geweest zal je hem nooit vergeten en zal je altijd van hem blijven houden. maar dit zegt niets over dat je dan nooit meer zoveel van een ander kan houden. Ik geloof niet in 1 ware. Ik denk dat er meerdere ware liefdes voor 1 persoon zijn.
Sterkte in ieder geval! Want leuk is het absoluut niet..

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:25

mistery schreef:
Toen het uiting met mijn vriend was ik echt kapot. het is 2 jaar uitgeweest (ondertussen zijn we alweer bijna een jaar samen :o:) en ik ben er 2 jaar lang kapot van geweest. Ik miste hem zo verschrikkelijk maar gelukkig was dat wederzijds. De reden dat het toch nog zo lang is uitgeweest is omdat ik niet goed in mijn vel zat, was ook aan de antidepressiva en ik was bang dat het door mijn depressie kwam dat ik hem niet los kon laten. Máár ik ben gewoon stapelgek met hem en nog steeds gedragen we ons als een stelletje die pas net bij elkaar is :o

De beste manier om over iemand heen te komen is een ander vinden.. Als het echte liefde is geweest zal je hem nooit vergeten en zal je altijd van hem blijven houden. maar dit zegt niets over dat je dan nooit meer zoveel van een ander kan houden. Ik geloof niet in 1 ware. Ik denk dat er meerdere ware liefdes voor 1 persoon zijn.
Sterkte in ieder geval! Want leuk is het absoluut niet..

in de tijd dat jullie uit elkaar waren, gingen jullie toen nog wel met elkaar om? zelfde groepsvrienden etc? of hebben jullie elkaar in die 2 jaar dat het uit is geweest niet gezien?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:01

cile 205; Probeer geen hoop te putten uit het verhaal van mistery, elke relatie heeft een ander verhaal, een andere basis. Het geen garantie dat jullie ook weer bij elkaar kunnen komen, je zult waarschijnlijk teleurgesteld uitkomen, en het steeds moeilijker krijgen met je ex.
Vrienden of niet, is geen reden om weer bij elkaar te komen.
Althans, voor mij niet.
Ik geloof in het lot, dingen gebeuren voor een reden. Je kan er nog wat dieper op ingaan, sommige mensen geloven erin dat je leven van te voren vastligt. Dat gaat mij wat te ver, want ik beslis nog altijd over mijn eigen keuzes.
Afijn, het lot; What's meant to be, will always find its way.
Of je nu vrienden bent gebleven, of 1000 kilometer uit elkaar woont. Dingen gebeuren als het moet.
En zou jij willen dat een oud-geliefde al die tijd op een steen aan de weg heeft zitten wachten tot jij terugkwam? Om een verbroken relatie te kunnen herbouwen, moet je allebei gegroeid zijn.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:17

Janine1990 schreef:
cile 205; Probeer geen hoop te putten uit het verhaal van mistery, elke relatie heeft een ander verhaal, een andere basis. Het geen garantie dat jullie ook weer bij elkaar kunnen komen, je zult waarschijnlijk teleurgesteld uitkomen, en het steeds moeilijker krijgen met je ex.
Vrienden of niet, is geen reden om weer bij elkaar te komen.
Althans, voor mij niet.
Ik geloof in het lot, dingen gebeuren voor een reden. Je kan er nog wat dieper op ingaan, sommige mensen geloven erin dat je leven van te voren vastligt. Dat gaat mij wat te ver, want ik beslis nog altijd over mijn eigen keuzes.
Afijn, het lot; What's meant to be, will always find its way.
Of je nu vrienden bent gebleven, of 1000 kilometer uit elkaar woont. Dingen gebeuren als het moet.
En zou jij willen dat een oud-geliefde al die tijd op een steen aan de weg heeft zitten wachten tot jij terugkwam? Om een verbroken relatie te kunnen herbouwen, moet je allebei gegroeid zijn.

Neee hoop heb ik niet meer hoor, ben maar niet bang! :D Ik begrijp idd wat je bedoelt.

Maar ik vroeg het me in haar geval gewoon af. En idd, dingen gebeuren voor een reden...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:18

Ik ben ook wel benieuwd er naar, maar door je vraagstelling kreeg ik het idee: Oei, als ze maar niet....
Want dat kan heel pijnlijk zijn. :(:)

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:20

HIHI, neee ik begrijp wat je bedoelt.. nee ik laat het tegenwoordig wel uit men hoofd, heb alles net weer aardig op een rijtje gekregen :D