ik heb problemen met bartvb

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:01

dit word een oneindige discussie
ik ben bij horses.nl weggegaan omdat daar veel te veel van die onzinnige discussies kwamen en ik dat gewoon echt niet leuk meer vind.bij bokt kwam ik dat tot nu toe niet tegen.het is hier gezellig en iedereen leeft met elkaar mee.door bokt heb ik al een aantal waardevolle vrienden gemaakt,
ik hoop dat bokt zo blijft als dat het altijd was,gezellig,begripsvol en leerzaam.
als BartVB daar dan af en toe moet ingrijpen om die instelling tot stand te houden moet hij dat doen.klaar.laten we alsjeblieft er nu over op houden?

dit is geen verdediging dit is een opmerking
om een poging om bokt te houden zoals het was.PUNT
_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-05 11:06 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:03

slappe verdediging. ik veroordeel u tot een week plaza! Clown

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:04

Ja Bart soms komt er nog weleens wat zinnigs uit mijn mond. Alleen jammer dat ik dan gelijk uit de musketiersgroep word gezet. Maarja that's life he. Party!!

Over dat voortrekken. Ik heb ook absoluut geen behoefte aan hulp van jouw kant of van wie dan ook. Dat wij vaak mensen afzeiken is ook niet waar. Tenminste zo zie ik het niet. Als ik naar mezelf kijk is dat imo nooit gebeurd. Ik geef hoogstens kritiek maar afzeiken vind ik geen goed woord.

Wat Lindski ook al zei dat sommige mensen jouw als heilig beschouwen ben ik helemaal met haar eens. Ook nu wil ik geen namen noemen. Ik kan niet tegen hielenlikkers en zou daar zelf ook nooit aan meedoen.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:05

Of een week horses.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:05

Wordt tijd dat jullie elkaar eens ontmoeten ???

Dan heb je erna misschien een heel ander idee van elkaar *LOL* . Ik had dat wel met Bart in ieder geval Lovers .

YES EN BOKMEETING heet dat geloof ik hihi
Blij dat er no even openljk over wordt gesproken en misschien even oplost voor een paar maanden Party!! Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:08

Luna de plaza=horses.....en daar moet ik heen van Bart met mijn onzin. Is geen onzin toch? ik ben er best wel pissed off over merk ik. ander onderwerp maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:12

Uck, voolgens mij koester jij wrok voor iemand en is er iets ergs gebeurd op plaza met iemand van hier. Als je erover wilt praten kan je me altijd pben, en hopelijk herlkent de peersonnzich van het probleem van palza en probeert ze het uit te praten

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:15

thanks PJ, heb niet echt problemen maar zal geen gezellige discussie starten met deze persoon nee. maar we gaan nu wel erg off topic. Waar ging deze topic ook alweer over? Verward

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:19

Oh, Plaza is dus horses.....ben wel weer goed op de hoogte he?:z

Oke, volgend onderwerp?

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:20

geeft niet joh, ik weet ook niet wat bpp is...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:21

bpp = bonnieponypage(niet dat ik er ooit geweest ben maar wist het toevallig wel uit een eerder topic)

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:23

is dat voor poniemeisjes van 4 jaar of zo? das toch geen naam voor een site.....

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:23

In zekere zin ben ik het met beide 'partijen' wel eens maar dit is 'het huis' van Bart en Heike en dan heb je je, in grote lijnen, aan hun regels te houden. Maar zoals het met regels gaat zijn ze er om te breken. Lachen Maar af en toe gaat het er nu wel heel erg plaza-erig aan toe hoor. En Bart moet meer eten want die hapt wel hel erg.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:24

misschien moeten we een broodje hamburger voor hem kopen............

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:25

volgens mij is dat zo'n soort penny-pagina

die bpp dan he?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:28

Of een ijsje, koelt hij ook gelijk af (grpaje hoot Bart).
2 vliegen in 1 klap (afgekoeld en niet mer happen)

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:28

poe hee!!!

Dit is wel een heeeeeeele lange discussie Lachen

Ik zal me er ook wel ff in mengen *LOL* .
Allereerst: Bokt is echt geweldig Party!! ! Ik heb het hier altijd naar mn zin MAAR ik snap wel wat PJ bedoelt.

Soms, Bart, vind ik dat je nogal bot uit de hoek komt. Zal vast niet je bedoeling zijn maar zo komt het wel over. Dan reageer je best bazig.

En ik vind ook dat er wel erg snel slotjes geplaatst worden de laatste tijd. Kijk als er net zoals toen op eenmaal andermaal zo'n discussie uit de hand loopt, dan moet daar een slotje op. Ben ik het helemaal mee eens. Maar op sommige berichten hoort echt geen slotje vind ik. Dan denk ik, ach laat die mensen toch lekker banketstaaf. Je hoeft zo'n berichtje toch niet te lezen? Als zij het lollig vinden en ze kwetsen er niemand mee, wie zijn wij dan om te zeggen dat het te erge onzin is?

Ik weet nog dat je een keer schreef hoe voorzichtig jullie omgingen met het plaatsen van slotjes. Het lijkt wel of je dat helemaal vergeten bent. Ik vond die opmerking die je toen maakte heel erg goed.

Ik denk dat doordat je de laatste tijd een beetje snel "hapte" naar flauwe opmerkingen en daardoor veel slotjes ging plaatsen je een beetje sjacho en bazig overkwam, maar ik weet zeker dat je het zo niet bedoelt.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik schrijf (lastig om op te schrijven wat je bedoelt Lachen )
Dit is in ieder geval geen persoonlijke aanval op jou. Ik probeer gewoon uit te leggen wat ik hierover denk.

Lieve Bokkers, niet mokken, lekker bokken, maar wel zeggen als je iets dwars zit Lachen

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:30

Hee maar Roos, positief: we hebben hier nog geen slotje!!!!!!en we blijven melig....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:30

dat is een mooie afsluiting roos Knipoog

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:30

Die bpp was vorig jaar toch een topic over op plaza, dat ging toch over een of ander l*lverhaal van een meisje wiens paard was doodgebeten door een of andere hond... Doesn't it ring a bell... Orri had daar ook nog haar versie van gloof ik, Lachen }>

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:33

Ja Bart dat moet ik ff zeggen:

Ik vind het goed van je dat je hier geen slotje op zet! Meen ik serieus! Nu kunnen mensen hun hart luchten en hun mening geven en jij respecteert die mening.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:33

oh spannend zegt me helemaal niks. Maar ik ben ook al heel lang niet meer op de plaza geweest..

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:35

Ik had het ook, zoals je kon lezen, over VORIG jaar! Dromen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:36

hey, het begint erop te lijken dat er weer een beetje een normale discussie op gang begint te komen waar iedereen wat aan heeft. Ik zou zeggen "vooralll dooirgaan".

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:36

ja toen was ik dus al weg }>