Fiffill schreef:Ja die.
Die spoorde echt niet.
Hij was gewoon dood eng. Jij reageerde ook nog leuk op ze vraag.
Naja, ik als verlege meisje (toen nog 14 dacht ik.) liep heel stilletjes door..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), dat hij ons de hele nacht op champagne heeft getrakteerd. Alleen moest een vriendin van hem het komen brengen want dat durfde hij niet
. Wel kregen we de nodige boodschappen 'Hij vindt dat je zooo goed kan dansen', 'hij vindt je zooooo mooi',... er wel bij. Hoezo 'indirect flirten'?
." En even later zegt hij "Give me the phone number of your boyfriend, I will tell him you won't come home with him tonight
".

Ik werkte bij de ah achter de kassa, hij bij de vulploeg en ik had via de intercom om een nieuw potje atjar gevraagd..Hij kwam hem brengen, hield hem vlak naast mijn wang en riep toen mijn naam

en zeker omdat t zooooo'n knappe jonge was..
Caesar schreef:Ik werkte in de horeca en ik liep bediening/keuken in combinatie. Ik had net een tafel bediend en wilde mijn gerecht afmaken toen een collega mij 4 borden meegaf met de opdracht het naar tafel 18 te brengen. Dus ik dacht dat zij geen tijd had en liep erheen. Zaten er 4 gozers die mij blijkbaar de leukste bedienster vonden. De hele avond heb ik complimentjes en grappen aan moeten horen en behoorlijk wat heen- en weer moeten lopen. Op gegeven moment maakten we een grapje en sloeg er een op de tafel. Daarop ging zijn biertje over de hele tafel. Toen ik de tafel schoon kwam maken, werd ik letterlijk weggeveegd, want het was hun schuld en ik hoefde het niet te doen... Nou goed, was best gezellig. En zeker toen ik af ging rekenen en ik 40 euro fooi kreeg. Ik heb het eerst nog even nagevraagd of het klopte, want vond het erg veel. Maar omdat ik voor hun te jong was, mocht ik die 40 euro gebruiken om die avond een jongere vent te charmeren
) Dus week erna zelfde trein zelfde coupe, en ja was ie weer
Zelfde halte eruit, geen woord gewisseld keken elkaar aan en tja
we hebben flink gezoend
Daarna ieder zn weg weer gegaan.
Schaamde me dood dat ik zoiets gedaan had. Maar zit het wel met een glimlach te typen, was echt reuze spannend. Ik heb daarna hem nooit weer gezien, maar dat maakt de herinnering wel zo leuk Sleeper schreef:Meest bizarre flirt? Krijg het er weer warm van![]()
Toen ik 16 was een verschrikkelijke leuke jongen in de trein gezien. Overduidelijk oogcontact. Ik had het tegen mijn moeder verteld en ze zei dat ik de week erop zelfde tijd de trein weer moest nemen (was ik al van plan, ten koste van het eerste lesuur, maar dacht als zij het zegt klinkt het niet zo erg) Dus week erna zelfde trein zelfde coupe, en ja was ie weer
Zelfde halte eruit, geen woord gewisseld keken elkaar aan en tja
we hebben flink gezoend
Daarna ieder zn weg weer gegaan.
Heb tegen mn moeder gezegd dat ik hem niet gezien hadSchaamde me dood dat ik zoiets gedaan had. Maar zit het wel met een glimlach te typen, was echt reuze spannend. Ik heb daarna hem nooit weer gezien, maar dat maakt de herinnering wel zo leuk
Hebben er samen altijd wel lol om gehad, we hadden zelfs al namen voor eventuele kinderen
_Tessaa schreef:Als afschudder deden vriendinnen en ik maar alsof we lesbisch waren. (Althans, dat zeiden we, meer niet haha.)
Vond-ie alleen maar mooier.
Dus half 2 's nachts @ steegje, jaja. Hij is nog echt gegaan ook..
foxy80 schreef:Hihi al die verhalen!
Die van sleeper is echt heel apart, heb zelf ook zo' n verhaal maar dat zet ik maar niet online.
Waar ik wel heel erg om heb moeten lachen was de reactie van een jeugdvriend (die duidelijk een boon voor me had in de tijd dat we samen naar school fietsten) toen zijn moeder hem vertelde dat ik ging trouwen:
DAMN ZE HEEFT NIET OP MIJ GEWACHT!!!

Zij had een vrij kort rokje aan. We zijn de stad in geweest, aantal rondjes gelopen, stappen terug op de fiets en who's there? Hij weer. Waarschijnlijk heeft hij ons door de stad gevolgd.
Hij reed achter ons aan en onder het fietsen bukte hij zich steeds om op die manier een poging te doen onder haar rokje te kunnen kijken. Op een gegeven moment stopten we voor het rode licht en is zij heel erg hard doorgereden naar mijn huis, mij alleen achter latend met die creep.
Hij is toen op een gegeven moment een andere kant op gereden. Vage figuren op deze aardbol!