meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:55

Fiffill schreef:
Ja die. _O-
Die spoorde echt niet. :')

Hij was gewoon dood eng. Jij reageerde ook nog leuk op ze vraag. _O- Naja, ik als verlege meisje (toen nog 14 dacht ik.) liep heel stilletjes door.. :')

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:00

Haha, er zitten echt supergrappige verhalen tussen :D
Ik heb er ook 2 denk ik.

1.Op onze terugweg uit Zwitserland moesten we overnachten in Duitsland. We hadden de hele vakantie doorgebracht in de bergen, op veeeeele kilometers van de bewoonde wereld. Toen we in Duitsland kwamen stond het dus vast dat we ( = ik en mijn zus) wilden uitgaan, ook al sliepen we in een dorpje met maar een paar huizen. Supertoevallig bleek in de kelder van het hotelletje de zoon van de uitbaatster een soort van 'discobar' te hebben.
En die zoon was zooooooooooooo blij dat er klanten waren (wat wil je, midden van de winter in een boerenhol :+ ), dat hij ons de hele nacht op champagne heeft getrakteerd. Alleen moest een vriendin van hem het komen brengen want dat durfde hij niet :Y) . Wel kregen we de nodige boodschappen 'Hij vindt dat je zooo goed kan dansen', 'hij vindt je zooooo mooi',... er wel bij. Hoezo 'indirect flirten'?

2. En een andere keer ging ik uit met een vriendin, zonder mijn vriend. Er was een leuke Amerikaanse militair, waar ik wel mee wou dansen, maar ik heb hem eerst duidelijk gemaakt dat hij zich niets in zijn hoofd moest halen. Zegt-ie na een paar uur "In the place where I come from, beautiful women like you are not allowed to go out on their own". Mijn antwoord "Oh, I thought you were from America 8-) ." En even later zegt hij "Give me the phone number of your boyfriend, I will tell him you won't come home with him tonight 8)7 ".
Dat was trouwens verschrikkelijk jammer want voor de rest had het een toffe vriend kunnen worden.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:13

Haha, geweldige verhalen inderdaad! :')

Mijn huidige vriend heeft me versierd door een potje atjar tegen m'n wang aan te slaan :+ Ik werkte bij de ah achter de kassa, hij bij de vulploeg en ik had via de intercom om een nieuw potje atjar gevraagd..Hij kwam hem brengen, hield hem vlak naast mijn wang en riep toen mijn naam :Y)
Zijn strategie heeft gewerkt; hij is me opgevallen als leuke collega en is al ruim twee jaar mijn vriend :+:

TE5

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:22

Yoline :oo
Eng..

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 22:20

Ik heb wel eens stiekem voetje gevreeën onder de tafel met een vriend van mn toemalige vriend.... jezus, hoe benauwd krijg je t daar van :o en zeker omdat t zooooo'n knappe jonge was..

heel bizar dus, maar ook zeker heel FOUT!!!

of....

ik ging wat drinken in de kroeg met mn autorij-istructrice, ik ws geslaagt en we hadden elkaar al te lang niet gesproken, dus dr moest even flink bijgekletst worden, maar dr kwamen nog wat leerlingen daar de kroeg in, dus ze was ook aan het praten met andere, waarop ik oogcontact krijg met een vrij leuke kerel, we hebben nog gekust met elkaar.. dat is allemaal niet zo erg, wel is het vrij wazig om te weten dat later die rij-instructrise je schoonzusje is geworden... haha heel erg voor schut...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:30

Als afschudder deden vriendinnen en ik maar alsof we lesbisch waren. (Althans, dat zeiden we, meer niet haha.)
Vond-ie alleen maar mooier.
Dus half 2 's nachts @ steegje, jaja. Hij is nog echt gegaan ook.. :+

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:35

Caesar schreef:
Ik werkte in de horeca en ik liep bediening/keuken in combinatie. Ik had net een tafel bediend en wilde mijn gerecht afmaken toen een collega mij 4 borden meegaf met de opdracht het naar tafel 18 te brengen. Dus ik dacht dat zij geen tijd had en liep erheen. Zaten er 4 gozers die mij blijkbaar de leukste bedienster vonden. De hele avond heb ik complimentjes en grappen aan moeten horen en behoorlijk wat heen- en weer moeten lopen. Op gegeven moment maakten we een grapje en sloeg er een op de tafel. Daarop ging zijn biertje over de hele tafel. Toen ik de tafel schoon kwam maken, werd ik letterlijk weggeveegd, want het was hun schuld en ik hoefde het niet te doen... Nou goed, was best gezellig. En zeker toen ik af ging rekenen en ik 40 euro fooi kreeg. Ik heb het eerst nog even nagevraagd of het klopte, want vond het erg veel. Maar omdat ik voor hun te jong was, mocht ik die 40 euro gebruiken om die avond een jongere vent te charmeren :D

Zo he! Deze vind ik netjes en leuk! :)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:39

een keer ergens in een cafe.
zaten we met heel veel mensen enzo.
En ik vond een gozer best wel leuk maar die hoorde bij ons 'groepje' dus ik zt op het gevenmoment na veel gepuzzel naast em.
zegt ie opeens
'Zeg ik geef een feestje in mn mond, zin om te komen?'

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:44

Meest bizarre flirt? Krijg het er weer warm van :o

Toen ik 16 was een verschrikkelijke leuke jongen in de trein gezien. Overduidelijk oogcontact. Ik had het tegen mijn moeder verteld en ze zei dat ik de week erop zelfde tijd de trein weer moest nemen (was ik al van plan, ten koste van het eerste lesuur, maar dacht als zij het zegt klinkt het niet zo erg :P ) Dus week erna zelfde trein zelfde coupe, en ja was ie weer :9 Zelfde halte eruit, geen woord gewisseld keken elkaar aan en tja :o we hebben flink gezoend :o Daarna ieder zn weg weer gegaan.

Heb tegen mn moeder gezegd dat ik hem niet gezien had ;( Schaamde me dood dat ik zoiets gedaan had. Maar zit het wel met een glimlach te typen, was echt reuze spannend. Ik heb daarna hem nooit weer gezien, maar dat maakt de herinnering wel zo leuk

in_ge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:45

Op de fiets kwam er in eens iemand naast mij rijden. "hey heb je al een vriend?" was een beetje een vreemde, directe vraag dus ik zei ja terwijl dat niet zo was. later kreeg ik er toch weer een beetje spijt ban, want het leek best een leuke jongen eigenlijk. :)

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:58

Haha wat een leuke acties hebben jullie toch!
ik lach me hier kapot,
zelf heb ik niet echt bijzondere meegemaakt..

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 23:28

Sleeper schreef:
Meest bizarre flirt? Krijg het er weer warm van :o

Toen ik 16 was een verschrikkelijke leuke jongen in de trein gezien. Overduidelijk oogcontact. Ik had het tegen mijn moeder verteld en ze zei dat ik de week erop zelfde tijd de trein weer moest nemen (was ik al van plan, ten koste van het eerste lesuur, maar dacht als zij het zegt klinkt het niet zo erg :P ) Dus week erna zelfde trein zelfde coupe, en ja was ie weer :9 Zelfde halte eruit, geen woord gewisseld keken elkaar aan en tja :o we hebben flink gezoend :o Daarna ieder zn weg weer gegaan.

Heb tegen mn moeder gezegd dat ik hem niet gezien had ;( Schaamde me dood dat ik zoiets gedaan had. Maar zit het wel met een glimlach te typen, was echt reuze spannend. Ik heb daarna hem nooit weer gezien, maar dat maakt de herinnering wel zo leuk

oeiii das idd om t verrekes warm van te krijgen!!:P

hihi

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:35

Ik weet niet of het echt een flirt is, maar het was wel apart.

Ik was toen 13 en ging op zondagavond samen met een groepje vriendinnen naar een soort tienerbal.
Daar kwam ook altijd een jongen waar twee vriendinnen van mij helemaal verliefd op waren, maar ze durfden beide hem niet aan te spreken.
Uiteindelijk afgesproken dat ik zou gaan informeren of hij hen leuk vond en zo ja, wie hij het leukst vond.
Hij: Ze lijken me allebei wel leuk, maar of ze dat zijn weet ik natuurlijk pas als ik ze gesproken heb.
Ik weer terug naar mijn vriendinnen en gezegd wat hij gezegd had, maar ze durfden nog steeds niet alleen naar hem toe.
Afgesproken dat ik met hem zou gaan kletsen en dat zij dan naar mij toe zouden komen.
Dik een half uur later stond ik nog steeds met hem te kletsen, maar beide vriendinnen stonden wel te kijken maar durfden niet komen.
Een beetje geirriteerd zei ik tegen hem: Nou , lekkere vriendinnen heb ik. Ik mag wel gaan informeren voor hen of je ze leuk vind, maar nu durven ze nog niet te komen.
Hij met een lach: Tja, jammer... en ik had nog wel zo'n zin in een afscheidszoen voor ik naar huis moet. Over 10 minuten sluit de tent, dus dat zal er wel niet meer inzitten. ;)
Ik ook met een lach: Daar ziet het er niet naar uit, maar als je niet kan slapen zonder afscheidszoen, wil ik je wel even helpen hoor.

Gevolg: 10 seconden later sta ik met hem te zoenen en dat beviel beide best goed. :9
Die 2 vriendinnen hebben 2 weken geen woord meer tegen me gezegd en ik heb nog 3 weken "verkering" met hem gehad.
Gelukkig zagen mijn vriendinnen er later ook wel de lol van in, en hebben we er nog vaak smakelijk om gelachen :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:46

Op het werk:
Man van 45+++ : "Jeetje, wat zet jij die bierflesjes mooi op het dienblad!"
"Jawel hè"
"Nou fijne dag nog, lekker slapen maar met je handjes boven de dekens hè!"
"*stilte*"

Had ook geen 100 punten. :n

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:51

Hihi al die verhalen!
Die van sleeper is echt heel apart, heb zelf ook zo' n verhaal maar dat zet ik maar niet online.

Waar ik wel heel erg om heb moeten lachen was de reactie van een jeugdvriend (die duidelijk een boon voor me had in de tijd dat we samen naar school fietsten) toen zijn moeder hem vertelde dat ik ging trouwen:
DAMN ZE HEEFT NIET OP MIJ GEWACHT!!!

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:04

Ik stond een keer met een jongen te praten, zat bij mijn vriend op school.
Leuke jongen om te zien en gewoon gezellig om mee te praten.
Toen hij mijn achternaam hoorde riep hij lachend: héé, dan moet je maar met mij gaan trouwen, want we hebben dezelfde achternaam en dat is dan wel makkelijk, hoef je geen dubbele achternaam te nemen als je trouwt :D
We hebben toen afgesproken dat als we op ons 40e beide nog vrijgezel zouden zijn, we zouden gaan trouwen.
Sindsdien noemde hij me zijn "toekomstig vrouwtje". ;) Hebben er samen altijd wel lol om gehad, we hadden zelfs al namen voor eventuele kinderen :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:19

_Tessaa schreef:
Als afschudder deden vriendinnen en ik maar alsof we lesbisch waren. (Althans, dat zeiden we, meer niet haha.)
Vond-ie alleen maar mooier.
Dus half 2 's nachts @ steegje, jaja. Hij is nog echt gegaan ook.. :+

Hahahaha, er is een jongen die een tijd een vriendinnetje had waarmee het dan weer aan, dan weer uit was. Zodra het uit was, begon 'ie mij altijd onwijs te versieren. Nu zat ik daar sowieso nooit zo op te wachten, maar op een gegeven moment flikte 'ie me dat terwijl ik dus wist dat het net weer aan was met z'n vriendinnetje. Even staan kleffen met een goede vriendin van me en toen hield 'ie het maar voor gezien... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:22

Hahahahaah, sommige zijn echt te grappig.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:23

foxy80 schreef:
Hihi al die verhalen!
Die van sleeper is echt heel apart, heb zelf ook zo' n verhaal maar dat zet ik maar niet online.

Waar ik wel heel erg om heb moeten lachen was de reactie van een jeugdvriend (die duidelijk een boon voor me had in de tijd dat we samen naar school fietsten) toen zijn moeder hem vertelde dat ik ging trouwen:
DAMN ZE HEEFT NIET OP MIJ GEWACHT!!!

hihi is die te warm voor bokt? :') :D

@beetjegek: Een beetje het 'My best friends wedding'-idee? :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:43

Te heet! We hebben immers minderjarige lezers :D

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 09:02

Toen ik met de fiets terugreed naar mijn huis (vannuit de paarden , in the middel of nowear ) Kwam er opeens een man met een scooter naast me rijden , hij was helemaal zwart gekleed , en keek me echt eng aan , bleef zo ongeveer 5 minuuten naast me rijden ( toen ik zachter ging rijden , ging hij ook zachter rijden ) Uiteindelijk ging ik snel een paatje in , gelukkig nooit meer iets van gehoord :+

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 09:07

geen idee, onthou ze niet zolang.

Bij ons in de lijn 3 bus, heb je bij de achteruit gang, aan beide kanten van het trapje een muurtje met daarboven een raam/glas en daarachter een stoel.
Ik zit dus achterin, me een beetje saggerijnig te maken aan 3 veel te hard schreeuwende meisjes naast me.
Komt er een jongen tegenover me zitten (andere kant van de uitgang, tegen over me), en die zat me dus de hele tijd aan te staren...
En zodra ik dan terugkeek met een blik van "jo..?", begon hij te wiebelen met zijn wenkbrouwen...

apart...

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:11

Een kerel in een discotheek kwam op een vriendin van mij af en zei: 'Ik ben dan misschien niet zo knap als Arnold Schwarzenegger, maar ik heb een lik als Lassie.' :9

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:20

Er schiet mij nog iets te binnen. Was met dezelfde vriendin als boven in de stad. We hadden onze fiets op de markt gezet en daar al een man gezien die heel erg naar haar benen keek. :wow: Zij had een vrij kort rokje aan. We zijn de stad in geweest, aantal rondjes gelopen, stappen terug op de fiets en who's there? Hij weer. Waarschijnlijk heeft hij ons door de stad gevolgd. := Hij reed achter ons aan en onder het fietsen bukte hij zich steeds om op die manier een poging te doen onder haar rokje te kunnen kijken. Op een gegeven moment stopten we voor het rode licht en is zij heel erg hard doorgereden naar mijn huis, mij alleen achter latend met die creep. :evaw: Hij is toen op een gegeven moment een andere kant op gereden. Vage figuren op deze aardbol!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 11:22

Wido4ever schreef:
Een kerel in een discotheek kwam op een vriendin van mij af en zei: 'Ik ben dan misschien niet zo knap als Arnold Schwarzenegger, maar ik heb een lik als Lassie.' :9

Die ken ik ook... :')