Misschien komen mensen er nu juist voor uit omdat het beter geaccepteerd word

Je tweede punt is iets wat ik zelf niet zeker weet, dan zou ik eens moeten duiken in google ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Lerares zit daar als voorbeeldfunctie.
TS zit daar om te leren van de voorbeeldfunctie.
Dus ja,echt proffesioneel is het niet van de lerares.
Hier mag zeker even over worden gebabbeld met ouders erbij.
Kinuh: hou ook voor ogen dat mensen in deze tijd eerder voor hun sexuele voorkeur kunnen uitkomen als jaren geleden.
Toen was je uitschot,een viezerik en ga zo maar door.
Mensen zijn ruimdenkerder geworden en de taboe is weg.
Nu durven mensen gelukkig eerder uit hun schulp te kruipen.
Daarom lijkt het net alsof half nederland homo is
kinuh schreef:Nou, voor iedereen die mijn uitgebreidde mening toch wil lezen maar geen pb wil/durft te sturen:
Waarom mijn mening zo is? De aanstellerij/aandachtrekkerij komt hier vandaan.
Valt het jullie niet op dat opeens half bekend Nederland homo is? Ik kan meer bekende homo's opnoemen dan bekende hetero mannen hier in Nederland. En zijn het ook niet vaak de buitenbeentjes die opeens homo zijn? Ik vind het op een hype lijken. Nu het geaccepteert wordt d.m.v. bijvoorbeeld het homohuwelijk is opeens iedereen homo.
Het 'misgaan' komt hiervandaan. Homo zijn heeft te maken met dat je hormonen niet goed zijn afgestemd. Je hebt dus hormonen waardoor je op iemand valt van hetzelfde geslacht. Naar mijn idee is er dan dus iets mis gegaan in je hersenen.
Verder ga ik niet meer in op mensen die het niet eens zijn met mijn en mij uitkotsen hierom. Je had mij via pb kunnen vragen hierom, en er is er maar 1 die dat heeft gedaan (Romyv). Als je mijn mening niet wilt horen ga dan naar een ander topic kijken of klik op het kruisje rechtsboven in je scherm
Mijn pb-box staat trouwens nog wel steeds open voor een discussie
kinuh schreef:Nou, voor iedereen die mijn uitgebreidde mening toch wil lezen maar geen pb wil/durft te sturen:
Valt het jullie niet op dat opeens half bekend Nederland homo is? Ik kan meer bekende homo's opnoemen dan bekende hetero mannen hier in Nederland. En zijn het ook niet vaak de buitenbeentjes die opeens homo zijn? Ik vind het op een hype lijken. Nu het geaccepteert wordt d.m.v. bijvoorbeeld het homohuwelijk is opeens iedereen homo.
Het 'misgaan' komt hiervandaan. Homo zijn heeft te maken met dat je hormonen niet goed zijn afgestemd. Je hebt dus hormonen waardoor je op iemand valt van hetzelfde geslacht. Naar mijn idee is er dan dus iets mis gegaan in je hersenen.
Verder ga ik niet meer in op mensen die het niet eens zijn met mijn en mij uitkotsen hierom. Je had mij via pb kunnen vragen hierom, en er is er maar 1 die dat heeft gedaan (Romyv). Als je mijn mening niet wilt horen ga dan naar een ander topic kijken of klik op het kruisje rechtsboven in je scherm
kinuh schreef:Ik weet dat het misschien niet voor iedereen geld dat het aandachttrekkerij is, maar ik denk niet dat er opeens zoveel zijn. Maar dat zul je nooit echt kunnen checken.
@mag: Mijn naam is in alle klassen genoemd door haar, anders was ook niemand naar mij toegekomen.
Ndewilde schreef:@ ts Nu begin je dus zelf ook te discussiëren?
sporter schreef:kinuh schreef:Ik weet dat het misschien niet voor iedereen geld dat het aandachttrekkerij is, maar ik denk niet dat er opeens zoveel zijn. Maar dat zul je nooit echt kunnen checken.
@mag: Mijn naam is in alle klassen genoemd door haar, anders was ook niemand naar mij toegekomen.
En terecht dat je naam in alle klassen genoemd is
sporter schreef:kinuh schreef:Nou, voor iedereen die mijn uitgebreidde mening toch wil lezen maar geen pb wil/durft te sturen:
Dit meen je toch niet serieus hoop ik he? De enige bij wie er iets mis is gegaan is bij jou.
sporter schreef:kinuh schreef:Ik weet dat het misschien niet voor iedereen geld dat het aandachttrekkerij is, maar ik denk niet dat er opeens zoveel zijn. Maar dat zul je nooit echt kunnen checken.
En terecht dat je naam in alle klassen genoemd is
Tallie_Ho schreef:AIIIIIIIIIIIIII.. VLV heeft niet de moeite genomen in het profiel te kijken..
Soms verklaart een leeftijd veel hoorTS zit in de bloei van haar pubertijd
( zeg overigens niet dat ik de mening van TS deel )
hunter87 schreef:veenendaal? tja uhm ook wel refo stad genoemd(ok ik ben het ONEENS!)
goed dat je voor je mening uit bent gekomen maar ok zij mag er best tegen in gaan als ze dat graag wilt.
wel een rare belachelijk gedoe dat er nu een verhaal gaat!
komt vanzelf wel goed met dr!