Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Slijten wel iets sneller, maar over de kwaliteit van Hilfiger ben ik ook lang niet altijd tevreden...
, plastic vind ik echt heel lelijk en het zit niet.Anthea schreef:Picasso, Guess is niet duur en met Guess ben je zeker niet origineel. En met Gstar ook niet JorisDy, die dingen kosten amper iets, en zie je overal.
.
snap niet dat mensen daar zoveel geld voor uitgeven. Lois28 schreef:Ik koop niet bewust merkkleding, maar als ik in een winkel ben (zijn vaak winkels met verschillende merken en verschillende prijsklassen) dan heb ik toch altijd weer die gave om het duurste (vaak van een merk) uit het rek te trekken... Dit komt met name omdat het een bepaalde kwaliteit uitstraalt en mooi is afgewerkt. Ik heb nou eenmaal een dure smaak... Ik heb ook wel eens goedkope kleding (bv op de markt) gekocht, maar vaak vind ik dit ordinair en goedkoop eruit zien (dwz niet mooi afgewerkt en al snel komen er gaten in de kleding), dus dit doe ik ook niet meer en ga toch meer voor de wat duurdere merken. Dan maar iets minder vaak kleding kopen... Dit geldt trouwens ook voor mijn paardrijkleding hoor, hier heb ik alles van de wat duurdere merken, merk toch dat dit langer meegaat en fijner zit.

) 
BraveSpots schreef:Overigens, om maar weer met 1 van mijn vooroordelen rond te strooien. Ik vind mensen met uitsluitend merkkledij meestal zeer verwaande types. En natuurlijk vinden ze dat zelf niet, maar dit topic is een mooi voorbeeld daarvan vind ik.
hoezo verwaand....
komt over op mij als aandachttrekken, aangezien je iets wil wat bijna niemand anders in je omgeving heeft
Calanddra schreef:Helemaal mee eens!
Lees dingen als, te goed voor c&a kleding, kom op zeghoezo verwaand....
Vond ik niet heel grappig, het was namelijk een hele fijne trui.
Dan heb je namelijk de H&M kosten voor echte TH spullen. Ideaal.
die heb ik dan weer wel van C&A. 
Picassox schreef:Calanddra schreef:Helemaal mee eens!
Lees dingen als, te goed voor c&a kleding, kom op zeghoezo verwaand....
Ja, maar ik voel me hier niet door aangesproken. Ik zal nooit zeggen dat ik te goed voor iets of iemand ben. Dat is een slechte zaak, ronduit belanchelijk. Ik kan me ook absoluut niet vinden in de uitspraak: "Ik ben te goed voor C&A", iemand mag nog zulke mooie merkjes hebben, maar als je dat zegt... Dan heb je aan mij geen goede.
JorisDy schreef:Ik heb eerder juist het gevoel dat sommige mensen jaloers zijn op mensen die merk kleren dragen
Hier word ook al gezegt: Dat mensen die merk kleding dragen verwaand zijn? Ken ook genoeg ''merkloze''mensen die verwaand zijn. Kleren maken je niet verwaand.
En enkel en alleen merkkleding dragen voor het merkje. DIE mensen vind ik verwaand ja
Myour schreef:Wat dat betreft ben ik best een 'snob'. De meeste kleren die ik heb zijn van g-star of miss sixty, omdat ik de kleding heel mooi vind en lekker vind zitten. Nee, ik loop er absoluut niet mee te koop, het is gewoon persoonlijk. Je zult me dan ook te nimmer kleding op een markt zien kopen.
. Je hebt gewoon je voorkeur. En daar is toch niks ergs aan?