Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
er zaten al 3 "oude" gaten met schroeven en ze hebben alleen de bak eraan gehangen....dus foutje
oeps maar heb wel gelijk gezegt dat ik liever niet wil dat er meer plantebakken bijkomen...en wat zeiden ze Tuurlijk niet is toch jullie muur
Wel een ander plantje laten plaatsen?

In overleg zal het met die klimop ook wel goed komen. Als ze die niet bijhouden, kun je altidj weer eens aanbellen en daar even over overleggen natuurlijk. En heb je ook niet meerdere soorten klimop?

Midasje schreef:Nou ben vandaag dus langs geweest.....netjes gevraagt wat die bloembak aan onze gevel doet??
Wat bleek nou![]()
![]()
er zaten al 3 "oude" gaten met schroeven en ze hebben alleen de bak eraan gehangen....dus foutje
oeps maar heb wel gelijk gezegt dat ik liever niet wil dat er meer plantebakken bijkomen...en wat zeiden ze Tuurlijk niet is toch jullie muur
![]()
Dus zand erover.Gelukkig had ook anders kunnen lopen.
Maar iig allemaal hartstikke bedankt voor de reacties en het meedenken.
Chiqa schreef:Zal wel aan mij liggen, maar ik geloof die buren niet. Fijn dat jij er een goed gevoel bij heb Midasje, maar als ik je verhaal zo lees proberen ze wel de scepter te zwaaien, jou heg snoeien, vuilnis in jou carport, zeuren als jij een keertje je radio harder heb staan...
Mijn gevoel zegt dat ze liegen dat ze gedrukt staan en die gaten er nog helemaal niet waren.
Midasje schreef:Ik kwam ze eergister tegen buiten en ze zeiden niet eens hoi :s rare lui.