Maar op de stoep bij gaan liggen midden voor de kroeg is wel het ergste wat ik gedaan heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mellamoshan schreef:Mitxa schreef:Gelukkig heb ik nog nooit gekotst van drank....
Als ik dronken ben dan zak ik wel eens door m'n benen en lig ik op de grond midden in een zaal dansende mensen (verbaasd kijkend) om me heen...
Ik stond ook een keer aan een tafeltje met voor me aan de andere kant een jongen met zijn rug naar me toe. Ik gooide schijnbaar weer eens *bloos* een volle beker bier om en die jongen was helemaal nat, hij keek achter zich wie dat gedaan had en ik deed natuurlijk heel verbaasd alsof ik van niks wist....
En onzinnige taal komt er bij mij ook altijd uit! Normaal ben ik best wel stil maar een beetje alcohol doet me soms best wel goed, dan durf ik ineens heel veel.
ging jij nou ook mee begin maart?
Anders zou ik zeggen: laten we het eens proberen dan
:P
(je had de gezichten van de mannen moeten zien toen ik dat zei...). Staan dansen op de tafels voor het raam, tijdens het toastjes uitdelen zei ik tegen een onbekende ´he tijger van me lust je een toastje?' (die dus bijna stikte in zijn toast)
)

we wilde niet achterom fietsen omdat we dan door een te smal steegje moesten fietsen, dus gingen we voorom en fietste we door de woonkamer
daar vielen we natuurlijk met fiets en al om
ex schoonvader was ook dronken van carnaval dus die was niet boos, op dat moment dan

vincentlover schreef:iets waar ik me wel heel erg voor schaam![]()
4 (of 5..) jongens op 1 avond zoenen, en je de volgende dag nog maar 1 kunnen herinneren, dan van je vriendinnen horen wat je allemaal deed ( op jongens afstappen en dan zegge, ik heb een pepermuntje wil je proeven?)![]()
ik schaam me dood.....

Mitxa schreef:Gelukkig heb ik nog nooit gekotst van drank....
Als ik dronken ben dan zak ik wel eens door m'n benen en lig ik op de grond midden in een zaal dansende mensen (verbaasd kijkend) om me heen...
Ik stond ook een keer aan een tafeltje met voor me aan de andere kant een jongen met zijn rug naar me toe. Ik gooide schijnbaar weer eens *bloos* een volle beker bier om en die jongen was helemaal nat, hij keek achter zich wie dat gedaan had en ik deed natuurlijk heel verbaasd alsof ik van niks wist....
En onzinnige taal komt er bij mij ook altijd uit! Normaal ben ik best wel stil maar een beetje alcohol doet me soms best wel goed, dan durf ik ineens heel veel.
[/quote]
:P[/quote]
dus ik rende achteruit met mijn fiets (beide benen nog aan een kant) wat niet zo goed werkt. dus toen viel ik ook en toen dacht iedereen dat ik expres viel omdat ik ook aandacht wilde.
mijn hele vinger lag open, arme ik.
en iedereen maar denken dat ik aandacht probeerde te trekken. 
vincentlover schreef:marliek schreef:dacht ik al
komt je bekent voor ja? Dat is waar Valeur is ingereden
Was erg leuk!