Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
iloveyah87 schreef:Fijn dat je gauw ergens anders kan werken.
Nu hopen dat je de eerste 3 maanden niet in onverwachte situaties terecht komt, en je daardoor dus kan bewijzen

) En laat je niet dwars zitten door dergelijke collega's hoor! Tsjj, lijken overal wel van die rotappels tussen te zitten he :-( alsof anderen altijd stipt zijn en nooit eens miscommuniceren............ joozz schreef:heb je topic ff gelezen en pff sommige reacties zijn wel erg fel, ga me daar verder maar niet in mengen. Maar fijn dat je een oplossing gevonden hebt! (soms is de weg van de minste weerstand toch het prettigst he) En laat je niet dwars zitten door dergelijke collega's hoor! Tsjj, lijken overal wel van die rotappels tussen te zitten he :-( alsof anderen altijd stipt zijn en nooit eens miscommuniceren............
...
detour schreef:Bedoel je mijn excollega's, Pipo?
![]()
Wat dacht je: "Gunst, ik kan nergens ff stoken, maar wacht eens, dit lijkt me wel wat!"![]()
Meis, moet je teleurstellen je kunt me hier nergens mee pakken.![]()
het zal me daarbij ook worst wezen wie dit leest. Anders was ik het uberthaupt niet begonnen.
Charaz schreef:Als nieuweling kun je je dat gewoon niet permiteren ergens, toevallig werk ik ook sinds 1 dec bij een nieuwe werkgever en als ik in de tussentijd al 2x ziek was geweest, op vakantie was geweest en te laat was geweest denk ik dat ze ook niet gelukkig met me waren geweest.
Pipo schreef:detour schreef:Bedoel je mijn excollega's, Pipo?
![]()
Wat dacht je: "Gunst, ik kan nergens ff stoken, maar wacht eens, dit lijkt me wel wat!"![]()
Meis, moet je teleurstellen je kunt me hier nergens mee pakken.![]()
het zal me daarbij ook worst wezen wie dit leest. Anders was ik het uberthaupt niet begonnen.
Kijk ik had verder niet bijgelezen, maar jeetje wat denk jij toch altijd aardig over anderen........
Maar kijk toch maar een beetje uit met wat je allemaal over je leven op het net flikkert, er zijn genoeg werkgevers die meelezen.