Pislink omdat je onterecht van leugens wordt beticht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: Pislink omdat je onterecht van leugens wordt beticht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 18:24

Thanks, dames!
Mock, ik zal trachten nog duidelijker te zijn, dacht dat dat wel in orde was, maar misschien had ik het mis..
maar benw el tevree zo.

Faye, je had gelijk, een hoofd heeft ook geen zin in toestanden en heeft hen duidelijk gemaakt dat als ze het nieuws hadden gevolgd, ze wel beter konde weten. hier schenen ze niet op te hebben gereageerd.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 18:25

iloveyah87 schreef:
Fijn dat je gauw ergens anders kan werken.

Nu hopen dat je de eerste 3 maanden niet in onverwachte situaties terecht komt, en je daardoor dus kan bewijzen ;)

Invalwerk vind ik erg prettig, en thuis ga ik ook aand e slag met meiden die een PGB hebben, zij werden door een oude baas van mij aangeboden, daar ga ik thuis activiteiten mee doen. Vind ik nog het leukste, dus dit vind ik een goede oplossing. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:32

Mooi! De beste oplossing. Gefeliciteerd :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:54

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Als ik het goed begrepen heb, is de vervelende situatie waarom je dit topic begonnen bent, uiteindelijk niet echt opgelost? Dat is best jammer en ik zou je toch mee willen geven om voor jezelf een modus te vinden om er handiger mee om te gaan, voor het geval het nog een keertje gaat gebeuren.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:12

Dit gebeurt niet meer. Dergelijke teamvormen zijn gelukkig nogal zeldzaam. ;) En ik heb je advies niet nodig Lovely, want je slaat zo vaak de plank finaal mis...

Russel, thanks, ook voor je pb! :(:)

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:16

Jee jij hebt je weekje wel zeg!
Gelukkig is het goed afgelopen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:36

Ok! Nou super oplossing toch!

Nou, werkse dan maar weer voor de aankomende periode ennnuuhhhh na regen komt zonneschijn ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 20:36

Och meid, hier kan ik een topic over volschrijven. Ik word al meer dan een half jaar van leugens en stalken beticht....
Ik ben er gewoon ingeluisd door een meid en zij wordt geloofd....

Ach ja, laat het gaan. Als mensen zo willen denken dan weet je meteen wat ze waard zijn toch?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 07:59

Thanks, Suzanne, werk jij er dan nog wel? En je hebt gelijk: Sommige mensen zijn best oke, maar varen mee op de meningen van anderen. meelopers noem ik ze. *D
Ik dacht dat vooral de puberteit een beinvloedbare periode was maar krijg zwaar mijn twijfels..

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:13

heb je topic ff gelezen en pff sommige reacties zijn wel erg fel, ga me daar verder maar niet in mengen. Maar fijn dat je een oplossing gevonden hebt! (soms is de weg van de minste weerstand toch het prettigst he :P ) En laat je niet dwars zitten door dergelijke collega's hoor! Tsjj, lijken overal wel van die rotappels tussen te zitten he :-( alsof anderen altijd stipt zijn en nooit eens miscommuniceren............

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:26

proficiat met je nieuwe baan, maak er het beste van

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:34

joozz schreef:
heb je topic ff gelezen en pff sommige reacties zijn wel erg fel, ga me daar verder maar niet in mengen. Maar fijn dat je een oplossing gevonden hebt! (soms is de weg van de minste weerstand toch het prettigst he :P ) En laat je niet dwars zitten door dergelijke collega's hoor! Tsjj, lijken overal wel van die rotappels tussen te zitten he :-( alsof anderen altijd stipt zijn en nooit eens miscommuniceren............

Thanks, idd dat klopt, overal zijn rotte appels. ;)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:06

Als nieuweling kun je je dat gewoon niet permiteren ergens, toevallig werk ik ook sinds 1 dec bij een nieuwe werkgever en als ik in de tussentijd al 2x ziek was geweest, op vakantie was geweest en te laat was geweest denk ik dat ze ook niet gelukkig met me waren geweest.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:23

detour schreef:
Thanks, Suzanne, werk jij er dan nog wel?

Niet op mijn werk maar in de prive-sfeer... misschien nog wel erger....:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:34

Ik hoop voor jou dat je collega's niet meelezen op het internet.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 17:37

Bedoel je mijn excollega's, Pipo?
:D
Wat dacht je: "Gunst, ik kan nergens ff stoken, maar wacht eens, dit lijkt me wel wat!" 8)7
Al aan het zoeken naar namen? }> ...

Meis, moet je teleurstellen je kunt me hier nergens mee pakken. ;)
het zal me daarbij ook worst wezen wie dit leest. Anders was ik het uberthaupt niet begonnen. ;)
Laatst bijgewerkt door detour op 10-02-09 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 17:38

Suzanne F. schreef:
detour schreef:
Thanks, Suzanne, werk jij er dan nog wel?

Niet op mijn werk maar in de prive-sfeer... misschien nog wel erger....:)

Jemig, dat lijkt me echt vervelend, hoor. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:40

detour schreef:
Wat dacht je: "Gunst, ik kan nergens ff stoken, maar wacht eens, dit lijkt me wel wat!" 8)7
het zal me daarbij ook worst wezen wie dit leest. Anders was ik het uberthaupt niet begonnen. ;)

Kijk ik had verder niet bijgelezen, maar jeetje wat denk jij toch altijd aardig over anderen........

Maar kijk toch maar een beetje uit met wat je allemaal over je leven op het net flikkert, er zijn genoeg werkgevers die meelezen.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 17:41

Charaz schreef:
Als nieuweling kun je je dat gewoon niet permiteren ergens, toevallig werk ik ook sinds 1 dec bij een nieuwe werkgever en als ik in de tussentijd al 2x ziek was geweest, op vakantie was geweest en te laat was geweest denk ik dat ze ook niet gelukkig met me waren geweest.

Mijn baas was twee weken in dienst en twee keer ziek.. :')

Maar ik ging uit van zijn oprechtheid. ;)
Als ze per direct accoord gaan met je vakantie aanvraag moeten ze achteraf niet piepen. Maar dat hebben ze dan ook niet gedaan. :(:)

En te laat/ Ach, bij ons belde niemand op als ze 5 minuten te laat waren en er werd enorm veel gepaft tijdens werktijd, waar ík me dan weer aan ergerde, maar daar ga ik ook geen drama van maken. tel al die shaggies eens op die er worden gepaft, qua tijd.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:42

Wat een verhaal Detour, maar ik vind de opmerking van Pipo eigenlijk niet zo gek. Je weet nooit wat voor info mensen allemaal van diverse sites af weten te plukken.
Ik vind het zelf altijd nogal linke soep om mijn grieven over mijn werk op het net te spuien, al is het "maar" Bokt.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 17:43

Pipo schreef:
detour schreef:

Kijk ik had verder niet bijgelezen, maar jeetje wat denk jij toch altijd aardig over anderen........

Maar kijk toch maar een beetje uit met wat je allemaal over je leven op het net flikkert, er zijn genoeg werkgevers die meelezen.

Bedankt voor je opvoedkundige raad. jij weet heel erg goed dat ik hier zat, want jij en Lovely zijn een Siamese tweeling, zooow voorspelbaar.. :Z

Uit je slappe zgn betrokkenheid maar bij anderen.

Sterkte verder! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:45

Ze heeft over je hele ziel en zaligheid op het net spuien wel degelijk gelijk, Detour..... je wilt niet weten hoever werkgevers, ex-werkgevers en potentiele werkgevers gaan met hun investigations over personeel...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 17:48

suleilitha schreef:
Ze heeft over je hele ziel en zaligheid op het net spuien wel degelijk gelijk, Detour..... je wilt niet weten hoever werkgevers, ex-werkgevers en potentiele werkgevers gaan met hun investigations over personeel...

heb jij zulke achterdochtige werkgevers gehad? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 17:49

Ik zelf niet maar het wel van zeer nabij meegemaakt dat het wel degelijk gebeurde, ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:17

Maar goed, daar heb je wel een naam voor nodig. Dus in dit geval kan het weinig kwaad ;)