Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MissBenthe85 schreef:Ik vind eigenlijk ook wel dat hij het goed heeft gedaan (goed misschien een beetje hard maar ach het was ook een verdedigingsreflex), en ik vind het echt zo jammer dat die andere niet is opgepakt. Want het kan wel zijn dat ie nu zelf denkt dat hij een slachtoffer is.. Dat zou nog het toppunt zijn uiteraard.uuh misschien krijg ik nu half bokt over me heen, maar HULDE aan jou vriend!!
Net goed!
Misschien wat krom door de bocht, maar dat gevecht altijd, daar wordt je toch ook helemaal simpel van. Zie het met uitgaan ook zo vaak. Als die ander zijn lesje nou maar eens heeft geleerd.
Shiloh schreef:Ik vind het raar dat ze die andere man zomaar hebben laten gaan! Heeft de bar geen aangifte tegen hem gedaan dan?
wereld tijd
maar het was wel eens heftig hoor, schietpartijen aan de deur, hele woonwagenkampen aan de deur inclusief oma's en baby's........ bizarre dingen meegemaakt 

sifra01 schreef:@Kiwiko:Eenmaal in die cel wordt je wel behandeld als een crimineel. En deze keer stonden er idd andere agenten als normaal , van die wijkagenten die kwamen invallen en die gasten snappen gewoon niet hoe het soms werkt aan de deur..
KiWiKo schreef:jarco schreef:nee hoor, zelfs als burger mag je hem zelfs aanhouden en wachten op politie zolang jij hem maar twee keer vorderd
hihi schattig![]()
ik zie me al staan tegenover een 2 meter meneer met zijn neus vol
![]()
![]()
![]()
die laat zich toch door niemand verbaal tegenhouden![]()
![]()
Dat is nou net waar jouw vriend voor opgepakt is..........