anneliesdj schreef:VValar schreef:
Oh ja hoor, ik doe haar dit zo na, maar dat is de discussie hier nietHartstikke leuk dat dit meisje zo leert paardrijden maar ik vind het geen op zichzelf staande presentatie. Paard is super braaf en ze heeft echt mazzel met zo'n leuk leerpaard. Wellicht als ze dit gevoel door ontwikkelt, en haar ouders een goede pony aanschaffen, dat we haar over een aantal jaren succesvol bij de pony's zullen zien rijden.
En hoe lang heb je erover gedaan om dat te kunnen?
idd en hoe oud was je toen je dit voor het eerst kon ?? en zat je toen ook zonder zadel en reed je bitloos ???

Hartstikke leuk dat dit meisje zo leert paardrijden maar ik vind het geen op zichzelf staande presentatie. Paard is super braaf en ze heeft echt mazzel met zo'n leuk leerpaard. Wellicht als ze dit gevoel door ontwikkelt, en haar ouders een goede pony aanschaffen, dat we haar over een aantal jaren succesvol bij de pony's zullen zien rijden.
Lekker laten gaan, ik heb mijn mening er over en als jullie aan het beeld gekluisterd blijven omdat dit 'talentje in de dop' een wissel om de pas kan rijden, dan laat ik jullie ook gewoon gaan.
12? wat een reactie zeg.
alsof dat een must is.
), ik was ik op m'n 6e druk bezig met leren lichtrijden.