wat zeg je tegen johova's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:09

shera schreef:
mijn hond is een Jehova.... O:)
Hij is super waaks, de meneer van TNT geeft de pakjes bij het hekje af zo gaat hij tekeer.
Maar als er een Jehova aan komt staat ie te kwispelen :+ Onze theorie is dat hij bekeerd is :D

:')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:09

nogmaals ik vraag me altijd af hoeveel mensen werkelijk meegemaakt hebben dat iemand zijn voet tussen de deur stak.
maar als het inderdaad gebeurd zou ik het wel melden,omdat het echt uit den boze is en absoluut niet mag,ook omdat ze zo de goedwillende mensen in een kwaad daglicht zetten.

Raja je mag je mening geven,maar als je dat zo grof doet ben je niks beter als mensen die opdringerig aan de deur zijn.
natuurlijk snap ik dat mensen balen.
maar je hoeft je dan niet zo respectloos uit te laten,en ik heb ook niemand een muts genoemd(al jeuken mijn vingers wel :D )

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:10

Chiva schreef:
Lex schreef:
Bij ons komen ze ook regelmatig. Ik vertel ze altijd dat ik geen intresse heb, maar dat snappen ze op een of andere manier niet helemaal. Laatst was een er man en die zei 'ja, maar god dit en dat...' en stak zo z'n voet tussen de deur. Vind het maar vreemde lui.

In dat geval zeg ik heel simpel: Ik hoop voor u dat u stalen neuzen heeft óf een buitengewoon snel reactiemogen, want binnen nú en een halve seconde zit mijn deur dicht, mét of zonder uw voet, goedemiddag!

whahahahahha _O-
Raap me op :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:11

Snoevie schreef:
nogmaals ik vraag me altijd af hoeveel mensen werkelijk meegemaakt hebben dat iemand zijn voet tussen de deur stak.
maar als het inderdaad gebeurd zou ik het wel melden,omdat het echt uit den boze is en absoluut niet mag,ook omdat ze zo de goedwillende mensen in een kwaad daglicht zetten.

Raja je mag je mening geven,maar als je dat zo grof doet ben je niks beter als mensen die opdringerig aan de deur zijn.
natuurlijk snap ik dat mensen balen.
maar je hoeft je dan niet zo respectloos uit te laten,en ik heb ook niemand een muts genoemd(al jeuken mijn vingers wel :D )

heb jij ook niet gedaan. dat was een ander.
En dat je je in houdt, siert je alleen maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:11

Heino schreef:
Jemig, wat een stelletje respectloze mutsen zitten er in dit topic zeg!
Ik heb al regelmatig Jehova's aan de deur gehad, en steeds wanneer ik aangaf geen tijd te hebben, respecteerden ze dat. Ook bij mijn vriend die zegt dat hij geen interesse heeft is het prima. Ik sta overal voor open, ze mogen hier best een keer een kop koffie komen drinken, ben wel geïnteresseerd in hun visie op het leven.

Ik vind jou ook een behoorlijke respectloze muts met deze opmerking.
Er wordt duidelijk aangegeven dat mensen dit alleen doen als er naar de opmerking "geen interesse" niet geluisterd wordt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:12

maar sommige mensen doen het ook als mensen wel beleefd zijn,en ja sommige mensen reageren hier ook respectloos ookal snap ik hun mening wel.

soms heb ik het gevoel dat mensen alleen maar negatieve dingen willen vertellen ipv ook te luisteren naar andere meningen.
niet alleen hier.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:13

Snoevie schreef:
maar sommige mensen doen het ook als mensen wel beleefd zijn,en ja sommige mensen reageren hier ook respectloos ookal snap ik hun mening wel.

soms heb ik het gevoel dat mensen alleen maar negatieve dingen willen vertellen ipv ook te luisteren naar andere meningen.
niet alleen hier.

Dat komt omdat de TS vraagt wat je zou doen als er NIET geluisterd wordt door de jehova's aan je deur,wanneer je meld dat je geen interesse hebt. :)*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:14

Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 03-02-09 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:15

Snoevie schreef:

niet alleen hier.

Wat ik heb begrepen doen mensen het alleen als de JG opdringerig worden en gewoon niet naar en normaal nee willen luisteren.

Wat ze ergens anders doen is nu niet van toepassing lijkt me en dit topic lijkt me niet de juiste plek om die frustratie af te reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:15

Tallie_Ho schreef:
Je kunt ook gewoon zeggen: Sorry?? U komt god brengen?? Zet maar naast Allah, wilde net beginnen met schaapie slachten :')

_O- :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:16

ok sorry dat is waar tivoli.

het spijt me dat ik ook de andere kant wil belichten,maar idd daar is dit topic niet voor gestart.

mensen maken er liever flauwe grappen over dan serieus er op in te willen gaan(allah en schapie slachten???)

en wie hebben er hier nu frustratie?

(excuses voor het offtopic gaan,ik heb me ook laten gaan.)

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:17

[quote="noekiejj"]Als ze zeggen...'Wij komen het licht brengen' Zeg je: 'Het licht doet het al' Zeggen zei dan: 'Maar wij bedoelen jezus' Dan zeg je: 'Zet maar in de achtertuin' (Oké hij's oud :P)

Ha..ha deze ken ik dus ook, mijn vriend is ook zo bot om dit te zeggen en dus ook doet _O-
Hou er niet van als mensen me wat willen opdringen, als ik ooit Jehova zou willen worden dan meld ik me zelf wel toch?
Hoewel dit nooit zal gebeuren maar goed, gaat om idee :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:18

Ik heb geen frustratie hoor :') Ik doe alleen maar een suggestie :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:19

Snoevie schreef:

het spijt me dat ik ook de andere kant wil belichten,maar idd daar is dit topic niet voor gestart.

Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor,
ik wilde je er alleen even op attenderen dat dit topic niet bedoelt is om te vertellen hoe goed andere jehova's zijn.
In dat geval kunnen we die discussie beter houden in een nieuw topic waar het over jehova's in het algemeen gaat lijkt me.
Laatst bijgewerkt door Tivoli op 03-02-09 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Marchador

LadyElmira schreef:
Vriendelijk bedanken en foldertje aanpakken :). Er is hier inderdaad al een topic over, maar zo moeilijk is het toch niet. Ze blijven toch niet voor je deur staan, en anders maar een briefje ophangen.

Voorheen stuurden we ze ook altijd weg, maar nu doen we het als hierboven. Folder aannemen, vriendelijk bedanken en vervolgens gaat de folder in de vuilnisemmer.

luna1

de eerste beste die bij mij een voet tussen de deur zet is de banketstaaf dan plaats ik mijn voet ergens anders in.....
Ik heb ze nooit echt aan de deur gehad maar mochten ze komen heb ik geen interesse respecteren ze dat niet dan kunnen ze een deurin hun gezicht verwachten heel simpel ik heb het geduld niet om telkens te blijven weigeren en geen tijd ook.....

Leef en laat leven maar wel zonder aan mn harses te zeiken.....

GR Gemma

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:20

het was niet alleen persoonlijk naar jou toe bedoeld tallie_ho,sorry als dat zo opgevat is.

ik zal me terugtrekken uit het topic,ik heb niets zinnigs toe te voegen denk ik

Anoniem

Snoevie schreef:

mensen maken er liever flauwe grappen over dan serieus er op in te willen gaan(allah en schapie slachten???)

en wie hebben er hier nu frustratie?

(excuses voor het offtopic gaan,ik heb me ook laten gaan.)

Geen frustraties hoor, maar dit topic gaat er juist over dat je duidelijk aan geeft geen interesse te hebben en dus die kant niet wil horen.
Als iemand nee zegt vind ik dat je dat moet respecteren!

( en een grapje op zijn tijd... lachen is gezond hoor ;) )

Cyntje

Een aantal jaren terug toen ik nog thuis woonde, maakte ik dit mee.

Moeder maakte er nooit voor open, durfde nooit geen NEE te zeggen dus dan blijven ze terugkomen.

Ik maak deur open.
Goededag Mevrouw.... *heel verhaal* ... ja want u heeft vast weleens een zelfmoord meegemaakt in uw directe omgeving?

Pardon :?

:wave: Fijne dag nog, geen interesse!!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:21

Snoevie schreef:
het was niet alleen persoonlijk naar jou toe bedoeld tallie_ho,sorry als dat zo opgevat is.

ik zal me terugtrekken uit het topic,ik heb niets zinnigs toe te voegen denk ik

Zo had ik het ook niet opgevat hoor! :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:21

Raja schreef:
Heino schreef:
Jemig, wat een stelletje respectloze mutsen zitten er in dit topic zeg!
Ik heb al regelmatig Jehova's aan de deur gehad, en steeds wanneer ik aangaf geen tijd te hebben, respecteerden ze dat. Ook bij mijn vriend die zegt dat hij geen interesse heeft is het prima. Ik sta overal voor open, ze mogen hier best een keer een kop koffie komen drinken, ben wel geïnteresseerd in hun visie op het leven.

En omdat jij nog nooit een "vervelende" Jehova aan de deur hebt gehad, zijn het hier respectloze mutsen?????????

Nee, tuurlijk niet :?
Ik vind een aantal hier respectloze mutsen omdat ze respectloos doen tov Jehova's Getuigen, lijkt me logisch.

En ja, ik heb ook weleens vervelende mensen aan de deur (ook Jehova's), maar dat geeft mij nog niet het recht me zo respectloos te gedragen.
Laatst bijgewerkt door RoodZonnetje op 03-02-09 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:22

Hoooi!

Bij ons zeggen de jehova's vaak, ''Wij komen jezus brengen'', veel mensen zeggen dan, zet maar in de achtertuin

GE-WEL-DIG *D

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:23

Ik heb ze zelf nog nooit aan de deur gehad..ben elke keer schijnbaar op het goede moment niet daar, heb niets tegen die mensen maar vind het gewoon vervelend als ze andere mensen hun geloof willen opdringen.
Denken ze nu echt dat als mensen al jaren b.v katholiek zijn in een keer Jehova gaan worden omdat ze door het foldertje het licht zijn gaan zien?

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:23

Oh haha ben ik niet de enige ben bekeerde honden ! Echtwaar als iemand bij ons het erf op komt blaffen ze net zolang totdat wij eraan komen maar Jahova's kunnen altijd ongestoord doorlopen en staan dan dus ineens voor mijn neus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:24

Heino schreef:
......

Nee, tuurlijk niet:?
Ik vind een aantal hier respectloze mutsen omdat ze respectloos doen tov Jehova's Getuigen, lijkt me logisch.

En ja, ik heb ook weleens vervelende mensen aan de deur (ook Jehova's), maar dat geeft mij nog niet het recht me zo respectloos te gedragen.

Ik vind het juist respectloos als mensen een vriendelijk "nee" niet accepteren en dat is waar de vraag over ging.
Wat doe je als ze geen "nee" accepteren.