shera schreef:mijn hond is een Jehova....![]()
Hij is super waaks, de meneer van TNT geeft de pakjes bij het hekje af zo gaat hij tekeer.
Maar als er een Jehova aan komt staat ie te kwispelenOnze theorie is dat hij bekeerd is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Chiva schreef:Lex schreef:Bij ons komen ze ook regelmatig. Ik vertel ze altijd dat ik geen intresse heb, maar dat snappen ze op een of andere manier niet helemaal. Laatst was een er man en die zei 'ja, maar god dit en dat...' en stak zo z'n voet tussen de deur. Vind het maar vreemde lui.
In dat geval zeg ik heel simpel: Ik hoop voor u dat u stalen neuzen heeft óf een buitengewoon snel reactiemogen, want binnen nú en een halve seconde zit mijn deur dicht, mét of zonder uw voet, goedemiddag!

Snoevie schreef:nogmaals ik vraag me altijd af hoeveel mensen werkelijk meegemaakt hebben dat iemand zijn voet tussen de deur stak.
maar als het inderdaad gebeurd zou ik het wel melden,omdat het echt uit den boze is en absoluut niet mag,ook omdat ze zo de goedwillende mensen in een kwaad daglicht zetten.
Raja je mag je mening geven,maar als je dat zo grof doet ben je niks beter als mensen die opdringerig aan de deur zijn.
natuurlijk snap ik dat mensen balen.
maar je hoeft je dan niet zo respectloos uit te laten,en ik heb ook niemand een muts genoemd(al jeuken mijn vingers wel)
Heino schreef:Jemig, wat een stelletje respectloze mutsen zitten er in dit topic zeg!
Ik heb al regelmatig Jehova's aan de deur gehad, en steeds wanneer ik aangaf geen tijd te hebben, respecteerden ze dat. Ook bij mijn vriend die zegt dat hij geen interesse heeft is het prima. Ik sta overal voor open, ze mogen hier best een keer een kop koffie komen drinken, ben wel geïnteresseerd in hun visie op het leven.
Snoevie schreef:maar sommige mensen doen het ook als mensen wel beleefd zijn,en ja sommige mensen reageren hier ook respectloos ookal snap ik hun mening wel.
soms heb ik het gevoel dat mensen alleen maar negatieve dingen willen vertellen ipv ook te luisteren naar andere meningen.
niet alleen hier.
Snoevie schreef:maar sommige mensen doen het ook als mensen wel beleefd zijn,en ja sommige mensen reageren hier ook respectloos ookal snap ik hun mening wel.
soms heb ik het gevoel dat mensen alleen maar negatieve dingen willen vertellen ipv ook te luisteren naar andere meningen.
niet alleen hier.
)
Snoevie schreef:ok sorry dat is waar tivoli.
het spijt me dat ik ook de andere kant wil belichten,maar idd daar is dit topic niet voor gestart.

LadyElmira schreef:Vriendelijk bedanken en foldertje aanpakken. Er is hier inderdaad al een topic over, maar zo moeilijk is het toch niet. Ze blijven toch niet voor je deur staan, en anders maar een briefje ophangen.
Snoevie schreef:ok sorry dat is waar tivoli.
het spijt me dat ik ook de andere kant wil belichten,maar idd daar is dit topic niet voor gestart.
mensen maken er liever flauwe grappen over dan serieus er op in te willen gaan(allah en schapie slachten???)
en wie hebben er hier nu frustratie?
(excuses voor het offtopic gaan,ik heb me ook laten gaan.)
) 
Fijne dag nog, geen interesse!!! Raja schreef:Heino schreef:Jemig, wat een stelletje respectloze mutsen zitten er in dit topic zeg!
Ik heb al regelmatig Jehova's aan de deur gehad, en steeds wanneer ik aangaf geen tijd te hebben, respecteerden ze dat. Ook bij mijn vriend die zegt dat hij geen interesse heeft is het prima. Ik sta overal voor open, ze mogen hier best een keer een kop koffie komen drinken, ben wel geïnteresseerd in hun visie op het leven.
En omdat jij nog nooit een "vervelende" Jehova aan de deur hebt gehad, zijn het hier respectloze mutsen?????????

Heino schreef:......
Nee, tuurlijk niet:?
Ik vind een aantal hier respectloze mutsen omdat ze respectloos doen tov Jehova's Getuigen, lijkt me logisch.
En ja, ik heb ook weleens vervelende mensen aan de deur (ook Jehova's), maar dat geeft mij nog niet het recht me zo respectloos te gedragen.