Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

timilon schreef:@ arizona: maar als ik gelijk zeg hoe het zit gaan hun misschien ontkennen.
de politie neemt geen aangifte op van dit soort zaken(nu weet ik ook weer waarom het mijn "vrienden" zijn*zucht*)
timilon schreef:jawel,bij de pabo weten ze er ook van(ben ik dat vergeten te vermelden?das stom) maar de pabo kan dus niets doen omdat het pakket al is opgestuurd,betaling word daar achteraf gedaan.
maar als er een pakketje word afgegeven,9 van de 10 keer hoef je je id niet te laten zien en kan er dus iemand anders voor "mij" tekenen.
timilon schreef:kijk,zo kom je nog eens wat te weten.
@ arizona: een opsporingsambtenaar,wat houd zoiemand in?
Citaat:Algemeen opsporingsambtenaar
Algemene opsporingsambtenaren zijn (vrijwillige) ambtenaren van politie aangesteld voor de uitvoering van de politietaak, (onder)officieren van de Koninklijke Marechaussee (in bepaalde gevallen) en officieren van justitie. Een algemeen opsporingsambtenaar is bevoegd zijn tot opsporing van alle strafbare feiten.
!!
maar na uitleg bij de KPN hoefte ik dus alleen de aansluitkosten te betalen en niet de rekening. dus als je met bedrijfen gaat praten dan valt er wellicht iets te doen, je gaat toch niet opdraaien voor dit zeg!