AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 20:54

Jodie_ schreef:
Het werd hier vandaag nog mooier, kwam er een kind aan met een bonnetje, ja ik kom de voetbalplaatjes ophalen! Toen ik het bonnetje bekeek kon ik al niet het standaard aantal zakjes vinden onderaan de bon, dus toen ik even wat beter naar de datum keek stond er November 2008. Hij vond het ook nog raar dat hij de zakjes niet mee kreeg ook. :D Stelletje schooiers

Hahaha wel goed geprobeerd :P

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 20:58

Op me werk nemen ze elkaars werk over voor voetbalplaatjes, echt hilarisch.

@Jodie: dat is helemaal leuk een bon uit 2008, die kinderen proberen ook alles. haha

Nadine

Re: AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:03

Ik werk bij de albert heijn en het is niet normaal, ze staan daar te dringen voor de deur en onderling krijgen ze vaak nog ruzie, omdat de een dan teveel plaatjes krijgt. Het gaat nergens over, je wordt er helemaal debiel van. Ze moeten nu achter de lijn blijven (wij hebben een soort van tegeltjes voor de appie, daar moeten ze achter blijven) Maar daar luisteren ze dus niet meer naar. En vooral met winkelwagentjes lopen is het een drama, je komt er met je rij karren niet meer langs. Maar goed, het is wel een super actie, en ik vind het zelf ook heel leuk om te sparen, maar die jongetjes bij de deur. Arghh. Zou hun moeder daar niet iets van zeggen..

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:09

Ik werk ook bij de AH en ik wordt er knettergek van. ( het is wel een goeie actie daar niet van ) Niet alleen kinderen maar ook volwassenen willen ook die kaartjes. "Ja andres kan ik niet thuiskomen he." En dan vinden ze zichzelf lollig. Nou als je dat 1000 keer op een dag hoort is het echt niet leuk meer. Een klant ging laatst ruzie maken met een collega van mij dat ze geen kaartjes kreeg. ( ze had boodschappen gedaan voor 7 euro ) Hoe triest ben je dan.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:13

Verschrikkelijk :\
&Wij krijgen ze ook zo wel vol. Wij krijgen alle plaatjes van m'n oma & van me tante, en dan die van onszelf. We hebben echt asociaal veel plaatjes. :') (Tsja, gezin van 6 dat zo goed als alles bij de AH haalt.. & dan van hun nog.. xD)
maar oké
Ik vind t sneu als je voor de deur t aan iedereen gaat vragen. Zien ze dat ik die pakjes uitpak, die kinderen, om te kijken of de gene die ik hebben wou er bij zit, gaan ze vragen of zij ze mogen hebben, Eh nee? Wij sparen ze zelf? :')

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:17

achh ik word helemaal gek van die kinderen.
te schreeuwen en te doen.
de eerste dagen was het nog wel grappig
maar nu word ik er gewoon chagerijnig van
en het blijft ook nog 5 weken doorgaan woehoe.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:17

Hihihi, mijn collega spaart ze voor zijn 2 kinderen en krijgt ze dus van ons.

Die kinderen kijken dan heel zielig en vraagt dan smekend "mevrouw, mag ik wat vragen? " ik zeg dan "Nee", en loop dan gewoon door, anders kom je echt niet van ze af.

Simone96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:32

Vorige keer was er bij onze supermarkt ook zo´n actie. En toen hadden ze een grote lijn getekent waarachter alle kinderen moesten wachten, en daarachter mochten ze pas om plaatjes gaan vragen :D

Onze Nederlandsleraar vraagt ook aan al zijn klassen of ze voetbalplaatjes voor zijn zoontje mee willen nemen alsje ze zelf niet spaart :+

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 21:33

Haha mijn vader geeft ze echt niet weg! Mijn vader spaart ze zelf ook als een gek. :')