Heel veel sterkte dit is allemaal niet niks voor de kleine ruben niet maar ook voor alle mensen die van hem houden is het verschrikkelijk. Ik ga een kaarsje branden voor de kleine en hopen dat hij snel beter word !!
hey roos Ik hoop zo dat ie snel beter word, he bah vind het maar nks dat het steeds slechter met em gaat, Wens jullie nogmaals heelveel sterkte en kracht toe
hee, over ruben geen ander nieuws als gister. kritiek nogsteeds, en nogsteeds in een steriele kamer, kapje op en alles ik mag ook niet meer bij ruben komen, omdat ik zelf een aantal ziektes heb.. het doet me best pijn en het eten blijft er maar niet in ..
Arm mannetje! Zo klein en dan al zo ziek. Ook ik zal duimen op een goede afloop! Veel sterkte!
Onassa
Geplaatst: 02-02-09 23:24
Ach gossie, wat sneu voor dit mooie mannetje. Ik hoop dat hij snel van de koorts verlost mag zijn en zijn voeding binnen houdt. Wat een mooie wimpers heeft dat ventje zeg. Ik duim hard mee op spoedig herstel!
Sterre
Geplaatst: 02-02-09 23:25
Och jeetje, wat een zorgen om zo´n klein mannetje ... Ik duim ook mee dat hij er alsnog bovenop komt en ik wens Ruben, jou én je ouders veel sterkte !! Het is trouwens een schattig jongetje !
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 02-02-09 23:32
Ach wat een lief mannetje. Hij kijkt ondanks alle ellende toch wel vrolijk op de foto. Knuffelen is nu een beetje moeilijk geloof ik, maar geef hem dan maar een virtuele dikke knuffel namens mij. Ook veel sterkte voor jullie. Hij is erg gelukkig met zoveel mensen die om hem geven. Maar als ik zijn koppie zie, verdient hij dat ook! ik duim voor hem en voor jullie.
tina
Geplaatst: 02-02-09 23:35
duimt weer verder dat eten erin blijft en dat bergop gaat had gehoopt vandaag beter nieuws te lezen
dankjullie wel.. nienke.. school is me nu niet zo belangrijk, ik heb volgende week toetsweek, probeer dat zo goed mogelijk te leren, alleen lastig als je met Ruben in je hoofd zit,,
dankjullie wel!! lief van je nienke vandaaag heeft die 1 voeding binnegehouden (25 ML) de andere 3 kwamen er nog uit helaas!.. maar het gaat volgens mij iets beter, de koorts is nu 39,8