Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Brandweer schreef:Smba_, daar kan ik alleen maar op zeggen; zakken in prijs. Als er zelfs geen mensen komen kijken moet het bijna wel te duur zijn.
Brandweer schreef:hoi,
Onze twee onder één kap staat ondertussen al 10 maanden te koop. Na ruim 25 kijkers waarvan drie voor de tweede en zelfs derde keer is er nogsteeds geen fatsoenlijk bod. Ik ben het enorm zat. hierna kopen we een huis met eigen grond. Mijn grote droom komt eindelijk uit, maar pas als dit verkocht is. En zo denken we al bijna een jaar. Ondertussen worden leuke kanshebberhuizen verkocht. Maar niet aan ons! Om gek van te worden. En dan mijn paarden, weer een zomer niet volop in de wei. Ook dat frustreert!
Nu zitten we er aan te denken om het huis uit de verkoop te halen. Lijkt onlogisch maar een huis dat > 12 maanden te koop staat, dat doet de verkoop volgens mij ook geen goed! Mijn idee is dan om het in april weer te koop te zetten, als het weer mooi weer wordt. En dan ook bij een andere (minder passieve!) makelaar. De prijs laten we hetzelfde. Voor ons gevoel is die niet te hoog, en dat hebben we ook nooit gehoord tot nu toe. De redenen om niet te bieden zijn zeer divers. Te weinig bergruimte, een te kleine hal (!), te kleine keuken, de kunststof kozijnen, pfffffff. ik heb een beetje positiviteit nodig
Zitten er meer mensen in hetzelfde schuitje, of heb je erin gezeten. Wat deed jij? En heb je uiteindelijk toch nog goed verkocht?

_Annelies_ schreef:We hebben vandaag ons huis verkocht gelukkig na 10 maanden te koop hebben gestaan. De mensen waren zaterdag wezen kijken toen het open dag was en zijn dinsdag nog een keer wezen kijken.