xDramaQueen schreef:vrijwillig is vrijwillig.
nope, onder de 16 bestaat 'vrijwillig' niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
devine schreef:Je hebt geen poot om op te staan ga verder met je leven en zoek hulp zsm want dit blijft je achtervolgen zolang je er niks mee doet...
xDramaQueen schreef:zijn genoeg 13 jarige die een relatie hebben met een 19 jarige, als het uitgaat hebben ze geen poot om op te staan tenzij er een misdrijf is geweest. ze is namelijk vrijwillig de relatie met de meneer aangegaan bijvoorbeeld.
ik ga verder niet in discussie want ts heeft duidelijk geen hulp gezocht maar heeft t wel nodig. imo als je er echt iets aan zou willen doen dan zou er hulp gezocht worden of een reactie daarop krijgen maar imo wil de TS alleen maar dat iemand anders straft voor haar eigen fout.
yildiz schreef:Even beetje offtopic: Vinden jullie dat meiden die door Loverboys gebruikt worden ook zelf schuldig zijn aan de situatie waarin ze verkeren?
yildiz schreef:Even beetje offtopic: Vinden jullie dat meiden die door Loverboys gebruikt worden ook zelf schuldig zijn aan de situatie waarin ze verkeren?
devine schreef:yildiz schreef:Even beetje offtopic: Vinden jullie dat meiden die door Loverboys gebruikt worden ook zelf schuldig zijn aan de situatie waarin ze verkeren?
Ja we zijn toch niet achterlijk of wel soms in de media wordt er genoeg aandacht aangegeven en dan toch erin trappen sorry hoor!
Ben vroeger ook een met een vriendinnetje meegegaan met een aantal jongens die ik niet kende en voordat we gingen stappen moesten we even langs hun meisjes in Arnhem om geld op te halen.
Nou ik heb ze de huid vol gescholden en gezegd zeer snel weg te willen daar en dat ik hier helemaal niks mee te maken wilde hebben!
Heeft toch wel te maken hoe jezelf ervoor open staat en vaak gebeuren dit soort dingen om ergens bij te horen en dit wordt van kwaad tot erger.
devine schreef:Op wat voor een gronden wil ze deze man dan aanklagen eigenlijk???
Ik denk eerlijk gezegd dat ze andere plannen zou hebben en het liefst de familie van deze man zou willen inlichten om zo zijn leven kapot temaken zoals hij bij haar heeft gedaan in haar ogen....
poes schreef:Wat een reacties hier... en wat sneu dat we blijkbaar jonge meisjes geen enkele bescherming meer willen bieden tegen 47-jarige mannen die zich voordoen als 33-jarige, en dan op zoek gaan naar minderjarige meisjes (!!!) en hen uitnodigen om af te spreken met duidelijke bijbedoelingen...
Wat spijtig dat 15-jarigen echt al volwassen moeten zijn en perfect al hun keuzes moeten kunnen maken of op zijn minst kunnen instaan voor alle mogelijke gevolgen zonder enig vangnet...
Wat verfrissend dat de goede raad qua gezond verstand hebben hier moet komen van iemand die het blijkbaar als een argument ziet dat ze op jongere leeftijd dan de TS al seks had...
Nou aan alle mannen die een jong bakvisje zoeken om eens lekker uit de bol te gaan, ga je gang, die meiden moesten zelf maar beter weten!
Toch?
Ik ben werkelijk zeer verbouwereerd door de reacties.