yakima schreef:vorige week zaterdag heb ik hetzelfde meegemaakt, maar dan andersom. de jongen die ik leuk vind en hij mij, vroeg me mee uit. super natuurlijk. ik kwam vriendinnen tegen en ging met hun dansen terwijl hij naar een andere zaal ging om te dansen. je kunt bij die zaal recht op de dansvloer kijken vanaf bovenaf, ik zag hem daar zoenen met een ander meisje, ik heb m uit laten zoenen. ben daarna naar hem toegelopen en heb gezegd dat het zeker wel een leuk meisje was...hij keek me nogal geschrokken aan, ik ben omgedraaid en weggelopen van hem. heb geregeld dat ik mee naar huis kon met een vriendin van me, aangezien we met zijn auto erheen zijn gegaan.
als je gevoelens hebt voor iemand, en je ziet die persoon zoenen met een ander dan voel je je echt gekwetst.
Da's echt heeeeel poedersuiker ja
En idd, niets kan beschrijven hoe je je dan voelt.
Heb ooit ook meegemaakt dat ik met een vriendin mee was die een jongen had leren kennen tijdens het stappen, en ineens was ik ze "kwijt", nadat ik naar het toilet was gegaan en terug kwam. Kreeg ik een SMS: we zijn naar mijn huis, hij is té gek, jij kunt wel een taxi nemen he?
Ik had geen rijbewijs toen, liep ook nog eens op krukken.... stond ik daar om twee uur 's nachts.... je voelt je ZO verraden!!!!