In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:00

Hermelijn schreef:
Dat maakt toch helemaal niet uit wat zíj deed? Het is toch geen kwestie van oog om oog tand om tand? Blijkbaar had zij zo veel alcohol op dat ze zich niet in de hand kon houden, nou, dat kan wel eens gebeuren, is een goede les geweest dan (misschien). Maar degene die wél nog redelijk nuchter is, moet dan ingrijpen en zeggen; nu gaan we naar huis. Ongeacht van wat zij heeft gedaan.

Kom op zeg, die meid heeft toch zelf nog wel een beetje verantwoordelijkheid?! Moet hij zich dan in zo'n situatie ook nog eens als de goeie jongen op gaan stellen? Euhm te goeie jongen dus.... :n

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:01

KiWiKo schreef:
ik ben makkelijk hoor :) met mij weg en dan zoenen met een ander.......... mag die ander ook voor je zorgen de rest van de avond........... de groeten :)

Inderdaad, Kiwiko! Wees blij dat hij je een sms stuurde om te laten weten dat hij weg was! Ik was weggegaan zonder wat te zeggen OF te sms'en...Zie maar hoe je thuis komt...

Overigens vind ik het echt walgelijk wat je gedaan hebt...Ik weet niet of je al een reputatie hebt, maar je bent in ieder geval hard bezig er een op te bouwen. Keep up the good work! :r

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:02

Relaxed schreef:
Kom op zeg, die meid heeft toch zelf nog wel een beetje verantwoordelijkheid?! Moet hij zich dan in zo'n situatie ook nog eens als de goeie jongen op gaan stellen? Euhm te goeie jongen dus.... :n

Ja, vind ik wel. Ik zou me tenminste wel zo opstellen. Of meteen die avond al stennis lopen schoppen, maar ik zou iemand niet alleen naar huis laten gaan.

yakima

vorige week zaterdag heb ik hetzelfde meegemaakt, maar dan andersom. de jongen die ik leuk vind en hij mij, vroeg me mee uit. super natuurlijk. ik kwam vriendinnen tegen en ging met hun dansen terwijl hij naar een andere zaal ging om te dansen. je kunt bij die zaal recht op de dansvloer kijken vanaf bovenaf, ik zag hem daar zoenen met een ander meisje, ik heb m uit laten zoenen. ben daarna naar hem toegelopen en heb gezegd dat het zeker wel een leuk meisje was...hij keek me nogal geschrokken aan, ik ben omgedraaid en weggelopen van hem. heb geregeld dat ik mee naar huis kon met een vriendin van me, aangezien we met zijn auto erheen zijn gegaan.
als je gevoelens hebt voor iemand, en je ziet die persoon zoenen met een ander dan voel je je echt gekwetst.

Karin

Hermelijn schreef:
Maar je kan toch niet nooit meer zoenen omdat er toevallig iemand op je verliefd is terwijl jij die gevoelens niet hebt?

Dat wordt toch ook nergens gezegd? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:04

Zo komen mensen in de nacht nu alleen op straat terecht. Ik vind het egocentrisch als je je eigen gevoelens voorrang geeft op de veiligheid van de persoon waarmee je bent. Raar dat zoveel mensen hetzelfde gedaan zouden hebben als die vriend :?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:04

Ts, je zou je moeten schamen.

Alleen maar aan je eige gevoelens denken, maar die van je vriend vergeten.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:05

Karin schreef:
Hermelijn schreef:
Maar je kan toch niet nooit meer zoenen omdat er toevallig iemand op je verliefd is terwijl jij die gevoelens niet hebt?

Dat wordt toch ook nergens gezegd? :?

Nou ja, ik lees toch echt in een paar berichtjes dat het 'vreemd' zou zijn dat ze wel met die jongens kan zoenen en niet met hem, en dat je niet moet zoenen met iemand als je weet dat iemand anders verliefd op je is. Dan vat ik dat wel zo op ja.

Maar goed, blijkbaar verschil ik behoorlijk van mening met het gros van Bokt. Natuurlijk is haar gedrag niet netjes. Maar dat van hém ook niet, en om hem nou als enige slachtoffer te zien...

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:06

Liek_ schreef:
Raar dat zoveel mensen hetzelfde gedaan zouden hebben als die vriend :?

Kun je je voorstellen dat wij het raar vinden dat jij en Hermelijn dezelfde mening hebben als de Topic Starter?

(Wanneer is iets 'raar'?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:06

Hermelijn schreef:
Relaxed schreef:

Ja, vind ik wel. Ik zou me tenminste wel zo opstellen. Of meteen die avond al stennis lopen schoppen, maar ik zou iemand niet alleen naar huis laten gaan.

Ik ben ook wel eens zonder een vriendin naar huis gegaan terwijl ik bij haar sliep zelfs :+ Die liep ook de hele avond met tig kerels te sletten en ik zag dr de hele avond niet.. Ik lag al in bed toen zij dus thuis kwam, geen woord tegen dr gezegd, maar zij had het fatsoen om meteen dr excuses aan te bieden, zij wist tenminste donders goed hoe fout ze zat :j
Sorry hoor, vriendin of niet, samen uit samen thuis of niet, ze kon mij echt doodvallen toen.. :o

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:07

yakima schreef:
vorige week zaterdag heb ik hetzelfde meegemaakt, maar dan andersom. de jongen die ik leuk vind en hij mij, vroeg me mee uit. super natuurlijk. ik kwam vriendinnen tegen en ging met hun dansen terwijl hij naar een andere zaal ging om te dansen. je kunt bij die zaal recht op de dansvloer kijken vanaf bovenaf, ik zag hem daar zoenen met een ander meisje, ik heb m uit laten zoenen. ben daarna naar hem toegelopen en heb gezegd dat het zeker wel een leuk meisje was...hij keek me nogal geschrokken aan, ik ben omgedraaid en weggelopen van hem. heb geregeld dat ik mee naar huis kon met een vriendin van me, aangezien we met zijn auto erheen zijn gegaan.
als je gevoelens hebt voor iemand, en je ziet die persoon zoenen met een ander dan voel je je echt gekwetst.

Da's echt heeeeel poedersuiker ja :(:) En idd, niets kan beschrijven hoe je je dan voelt.

Heb ooit ook meegemaakt dat ik met een vriendin mee was die een jongen had leren kennen tijdens het stappen, en ineens was ik ze "kwijt", nadat ik naar het toilet was gegaan en terug kwam. Kreeg ik een SMS: we zijn naar mijn huis, hij is té gek, jij kunt wel een taxi nemen he? :(

Ik had geen rijbewijs toen, liep ook nog eens op krukken.... stond ik daar om twee uur 's nachts.... je voelt je ZO verraden!!!!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:08

Het gaat om het feit hermelijn, dat het niet eerlijk is tegenover hem omdat ze wéét dat hij verliefd op haar is, ze met hem uit is en hij daar rond loopt.

Dan kan je er toch een klein beetje rekening mee houden, is mijn mening
Laatst bijgewerkt door Nikki__ op 25-01-09 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:08

Liek_ schreef:
Zo komen mensen in de nacht nu alleen op straat terecht. Ik vind het egocentrisch als je je eigen gevoelens voorrang geeft op de veiligheid van de persoon waarmee je bent. Raar dat zoveel mensen hetzelfde gedaan zouden hebben als die vriend :?

In deze gevallen moet ik heel erg hard roepen: Lang leve individualisme en emancipatie! Iedereen kan zijn eigen broodje smeren...

Kom op zeg, ik weet niet in wat voor situatie de TS zit, maar als iemand mij in de steek zou laten met het uitgaan (wat ook gebeurd is...) spreek ik vrienden aan, bel mijn ouders op en vertel het verhaal (wedden dat ze me zonder problemen ophalen...) of ik bel een TAXI!!!
Laatst bijgewerkt door Adil op 25-01-09 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:09

Chiva, herkenbaar, ik had dus ook zo'n vriendin.. Ik mocht wel gewoon naar haar huis, maar zij ging met een jongen mee die ze net had ontmoet.. :+

Qimm

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:10

overigens was TS niet moederziel alleen, er waren toch allemaal vrienden/vriendinnen van haar daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:11

Adil18 schreef:
Liek_ schreef:

In deze gevallen moet ik heel erg hard roepen: Lang leve individualisme en emancipatie! Iedereen kan zijn eigen broodje smeren...

Kom op zeg, ik weet niet in wat voor situatie de TS zit, maar als iemand mij in de steek zou laten met het uitgaan (wat ook gebeurd is...) spreek ik vriendin aan, bel mijn ouders op en vertel het verhaal (wedden dat ze me zonder probelemen ophalen...) of ik bel een TAXI!!!

Leve de verkrachters die smullen om diezelfde emancipatie!!! Een meisje laat je NIET alleen achter, ongeacht wát. Zo, mijn mening is nu wel duidelijk geloof ik :P Genoeg :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:11

Qimm schreef:
overigens was TS niet moederziel alleen, er waren toch allemaal vrienden/vriendinnen van haar daar?

Die waren weg, ze is bij die jongens blijven hangen...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:13

Liek_ schreef:
Adil18 schreef:

Kom op zeg, ik weet niet in wat voor situatie de TS zit, maar als iemand mij in de steek zou laten met het uitgaan (wat ook gebeurd is...) spreek ik vriendin aan, bel mijn ouders op en vertel het verhaal (wedden dat ze me zonder probelemen ophalen...) of ik bel een TAXI!!!

Leve de verkrachters die smullen om diezelfde emancipatie!!! Een meisje laat je NIET alleen achter, ongeacht wát. Zo, mijn mening is nu wel duidelijk geloof ik :P Genoeg :D

Daarom geef ik drie hele goede opties om naar huis te komen zonder dat je wat gebeurd...Met 16 jaar kon ik al wel mijn eigen boontjes doppen en wees ik niet meteen met mijn vinger naar iemand anders terwijlmijn eigen gedrag de oorzaak was van alles...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:14

Adil18 schreef:
Qimm schreef:

Idd, die heeft ze ook allemaal laten stikken ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:15

Chiva schreef:
Da's echt heeeeel poedersuiker ja :(:) En idd, niets kan beschrijven hoe je je dan voelt.

Heb ooit ook meegemaakt dat ik met een vriendin mee was die een jongen had leren kennen tijdens het stappen, en ineens was ik ze "kwijt", nadat ik naar het toilet was gegaan en terug kwam. Kreeg ik een SMS: we zijn naar mijn huis, hij is té gek, jij kunt wel een taxi nemen he? :(

Ik had geen rijbewijs toen, liep ook nog eens op krukken.... stond ik daar om twee uur 's nachts.... je voelt je ZO verraden!!!!

DIT is pas een stinkstreek!!!!!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:15

Relaxed schreef:
Adil18 schreef:
/

Dat is nou ook weer onzin, die meiden gingen naar huis, zij is gewoon bij die jongens blijven zitten....
Ik keur het gedrag van TS niet goed, maar je moet ook geen dingen gaan typen die niet waar zijn of nergens op slaan.
Laatst bijgewerkt door Liesje_Lover op 25-01-09 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:16

Citaat:

Nou, nou, dat hoeft natuurlijk niet he ;) Het kan zijn dat die vriendengroep gewoon eerder naar huis ging dan zij ;) Niet te vlug oordelen..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:18

KiWiKo schreef:
Chiva schreef:

DIT is pas een stinkstreek!!!!!

Inderdaad, had de TS nu ook zo'n verhaal dan had die jongen van mij ook een schop onder zijn hol kunnen krijgen, maar in dit geval juig ik het alleen maar toe....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:18

Idd, had d'r dat stuk maar laten lopen, had ze nog even tijd en frisse lucht om over hetgene wat ze geflikt heeft na te denken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:19

Liesje_Lover schreef:
Relaxed schreef:

Dat is nou ook weer onzin, die meiden gingen naar huis, zij is gewoon bij die jongens blijven zitten....
Ik keur het gedrag van TS niet goed, maar je moet ook geen dingen gaan typen die niet waar zijn of nergens op slaan.

Check de ;) Natuurlijk weten we dat niet.. ;)