_Cynthia_ schreef:Wat belachelijk dat je dan nog geslaagd ben. Ik zakte alleen, omdat ik 2 keer iets te hard remde door de zenuwen en er zat niemand achter me.
Dat bedoelde ik dus met geluk hebben welke examinator je hebt.
Neem me niet kwalijk maar er is ongetwijfeld meer gebeurd, misschien is niet alles tegen je verteld of heb je het door evt emoties niet helemaal goed begrepen maar als je 2x IETS te hard remt dan zak je echt NIET.
Ik ben zelf instructeur en heb al veel leerlingen begeleid naar het examen waarvan er een paar gezakt zijn, dan hoor ik achteraf ook altijd verhalen dat die en die "alleen maar om iets kleins was gezakt" maar daar zit altijd meer achter, de keren dat ik ben meegeweest bij iemand die zakte begonnen ze in de auto onderweg naar huis ook over 1 ding die was gezegd, dat werd ook door de telefoon aan moeders meegedeeld. Ik vraag dan altijd of ze de rest ook nog gaan vertellen.
Als je op examen gewoon doet wat je in de les hebt geleerd is er weinig om je druk over te maken, een examinator wil niks anders zien dan je instructeur.