Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:ja dan snap ik t wel ja.
Ik heb hele stevige ronde borsten, ik trek dan ook geen push up aan, wel voorgevormde stevige beugel bh's dat zit wat lekkerder!
Maar stel dat ik heel wat kilo's zou kwijt raken ( wat ik nie hoop want dan ben ik een graatje ) zou ik t misschien ook wel doen idd!
Maar ik dacht meer als je stevige borsten hebt met een e cup dat je dan een push up niewt nodig hebt
dan ploept alles er boven uit haha
dat woord

laetitia schreef:Nou meiden, ik ben stikjaloers op jullie hoor!
Ik ben zelf dan wel heel tenger en smal gebouwd, en heb dus een 70A cup, maar ik schaam me altijd erg als ik een vriendje heb en we gaan vrijen...
Dan wil ik zo graag dat ik echte borsten had waar hij helemaal wild van zou worden! Want die van mij krijgen meestal niet al te veel aandacht (in het begin wel een beetje maar verder worden ze gewoon met rust gelaten!).
Ze zijn verder wel mooi en stevig en het voordeel is dat ze denk ik nooit echt gaan hangen, maar ik baal wel enorm!
Dus keer het negatieve naar het positieve en geniet ervan!! Ga ermee pronken en wees er trots op!!
Of dat nou groot of klein is.
het viel ook echt iedereen op, echt van die opgeblazen balonnen, niet natuurlijk meer.. is niet mooi!
kaill87 schreef:Ik ben gezegend met een D cup. Wordt ook wel redelijk vaak naar gekeken, maar goed ik ben er ook stiekem wel een beetje trots op ( al is mijn vriend nog trotser haha ).
Elke meid mag er trots op zijn, of je nou een A cup of een E hebt.
Je hebt ze tenminste !
Heb er verder nooit last van met rijden ofzo, alleen wanneer ik me er wel een beetje ongemakkelijk mee voel is met het uitgaan in een overvolle discotheek/ cafe en je moet je door de menigte worstelen. Dan ontkom je er soms niet aan dat je met je voorgevel wel eens tegen iemand aanbotst..dan denk ik wel 's jeetje kail hou je tieten in. Mja dat gaat niet he
kaill87 schreef:, alleen wanneer ik me er wel een beetje ongemakkelijk mee voel is met het uitgaan in een overvolle discotheek/ cafe en je moet je door de menigte worstelen. Dan ontkom je er soms niet aan dat je met je voorgevel wel eens tegen iemand aanbotst..dan denk ik wel 's jeetje kail hou je tieten in. Mja dat gaat niet he