Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Diablo schreef:En wat doe je als je een extra portie werk opgeeft en het wordt gewoon niet gemaakt? Let wel, ik ben het met je eens hoor!
ManonR_ schreef:Een beter milieu begint bij jezelf. Dat geld hier ook voor! Als je je zelf goed gedraagt gaat écht die leraar niet zomaar lopen schelden hoor!
). Ik heb hem erop aangesproken en vond het zeker niet terecht. Hij begon met ach zeur toch niet zo kind. Toen was ik het helemaal zat en heb gezegd wat er op mijn lever zat. Toen kwam het slot: ach rot toch op man dom kind. De toon was gezet. Sindsdien heb ik hem nooit weer gesproken.
Diablo schreef:Ok Chiva, ik snap het. Maar ik zie echt zo'n jongere voor me die het geen barst kan schelen wat je zegt, maar die ken jij dus niet.
Als je iets niet wilt meegeven aan jongeren die zich nergens voor interesseren...
marleen_usar schreef:Ouders waar zijn die dan, worden die op de hoogte gesteld of worden die ook uit gescholden?
" Desondanks was dit wel de leraar die het meeste respect van de studenten kreeg, en hij is door meer dan de helft van de mensen uit mijn klas gevraagd, om hun diploma uit te reiken. Hij vertelde je wat je moest doen en wanneer je het gedaan moest hebben. Waar en hoe je dit deed mocht je zelf weten, als je het af had liet je het zien en mocht je gaan. Typisch genoeg gaf deze leraar alleen de laatste uren les, dus had je aan het einde van het uur je werk nog niet laten zien, dan kwam hij je zoeken en mocht je blijven tot je het wel af had
Urielle schreef:Welk lerarentekortIk ben al vanaf maart 2008 aan het solliciteren voor geschiedenis, M&M, aardrijkskunde, maatschappijleer, levensbeschouwing of docent AVO-vakken.
Wie wil mij? Gemotiveerde daadkrachtige docent geschiedenis/maatschappijleer met hart voor leerlingen biedt zich aan voor functie van minimaal 15 lesuren in de gehele regio zuid-Nederland
Maatschappijleer heb ik afgesloten en bij levensbeschouwing ben ik als het goed is donderdag voor het laatst, dus van mij zul je geen last hebben. Ik wil je wel een rondleiding geven door de school, want ik ben zóóóóó'n attente leerling.
Is Hellevoetsluis Zuid-Nederland genoeg? 

) dat ze dat deden, de ene leraar vind het heel normaal, de andere vind het een onzinreden. Shadow0 schreef:Diablo schreef:Ok Chiva, ik snap het. Maar ik zie echt zo'n jongere voor me die het geen barst kan schelen wat je zegt, maar die ken jij dus niet.
Dan nog - zou schelden wel helpen? Als het je toch geen barst interesseert, ben je toch ook niet onder de indruk van een paar scheldwoorden? Daarnaast is het natuurlijk nogal een verkeerde boodschap, dat je door schelden je zin zou kunnen krijgenAls je iets niet wilt meegeven aan jongeren die zich nergens voor interesseren...