Eeuwigzonde schreef:Ik lees nog redelijk veel dingen als ''flirten is oké, maar ik wil er niks van weten''. Ik zou dat echt niet kunnen hebben! Hoe kan het dat je nog rustig kan slapen 's nachts, als je weet dat je vriendje met andere meisjes flirt? Persoonlijk, het klinkt misschien heel erg.. arrogant misschien, maar ik wil er altijd alles van weten...
Trouwens, zijn er meer dames die het dwarszit dat jij wel enigzins achterdochtig bent, en hij absoluut nooit?
Wat is er erg aan flirten? In mijn ogen is het niet meer dan het aangaan van nieuwe contacten, op een vrijblijvende manier hoor. Je gaat je er goed van voelen en je voelt je niet minder dan een ander. Want iemand die constant naar beneden kijkt; bang voor een kruisende blik of een lach, ziet niet hoe mooi sommige mensen in je ogen kunnen zijn.
En ik ben de laatste die zegt dat flirten alleen maar onschuldig is, maar gaat je partner er op verder, zit je eigen relatie niet goed. En dan moet je je zowiezo afvragen of je er niet beter van wordt.
Dus dames; hoofd omhoog, borst vooruit en geniet van al het moois op deze planeet!

Elk mens moet zijn geluk najagen.... En daar mag niemand in beperkt worden. Ik zou er kapot van zijn. Ik houd zielsveel van hem. Maar als het zo gaat, dan ben ik bereid om als vrienden uit elkaar te gaan....
Vrees dat ie dan de eerste vijf jaar niet meer aan kinderen maken denkt laat staan om er op te oefenen
) en een jongen zonder veel schroom flirtte, reageerde hij kwasi beledigt maar vervolgens liepen we al te lachen en was hij trots dat híj wel degene was die dat meisje dat kennelijk in de smaak viel bij de flirter mee naar huis nam
) persoon zijn die er rondloopt alleen is dat helaas niet zo. Mijn vriend heeft echter geen gebrek aan zelfvertrouwen
. 

(want heb wel vaak van die * meisjes die heel onaardig tegen mij doen en mijn vriend gaan versieren)