En kek uit da ge gin klets vat (koudje pakken), dus goed aankleden (laagjes)!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Maarr ik zou niet op zaterdag komen. Ik raad persoonlijk de zondag aan. Zaterdag is het namelijk zo druk dat je op stratumseind buiten nog maar amper kan lopen. Zondag is het nog wel druk, maar dan kun je nog enigszins fatsoenlijk lopen en de maandag is ook heel leuk.
Dionne_Xx schreef:Oldenzaal!
Hier in twente kunnen we ook goed carnaval vieren hoor, haha!
Carnaval in Albergen schijnt ook mooi te zijn... 
yildiz schreef:Den Bosch/Oeteldonk! Zelf ga ik elk jaar terug naar mijn geboortedorp, 1 grote reunie, leuk leuk! En voor de mooie optochten, daarvoor een dagje naar Oeteldonk!![]()
En kek uit da ge gin klets vat (koudje pakken), dus goed aankleden (laagjes)!!!!

spoekie schreef:Tsja Eindhoven is heel gezelligMaarr ik zou niet op zaterdag komen. Ik raad persoonlijk de zondag aan. Zaterdag is het namelijk zo druk dat je op stratumseind buiten nog maar amper kan lopen. Zondag is het nog wel druk, maar dan kun je nog enigszins fatsoenlijk lopen en de maandag is ook heel leuk.
De dinsdag, dan zijn er alleen nog maar de échte feestbeesten.
In eindhoven heb je ook nog eens de nachttreinen, dat is ook altijd handig

Met Carnaval kom je altijd in contact met hooopen mensen die je nog nooit gezien hebt, heb er dit jaar ook weer echt een keer zin in (heb vorig jaar overgeslagen) en ga zelf dit jaar ook voor t eerst naar de zoepkoel
elske_ schreef:Maar weer ontopic: Ik ga ook als niet-zuiderling dit jaar voor het eerst carnavallen! Ik ga naar Tilburg, ben uitgenodigd door een huisgenootjeVolgende week gaan we kijken voor outfits, ben echt benieuwd wat het wordt!
. Moet ook erg gezellig zijn.
. kjoetie schreef:Maastricht of Venlo.. maar de mooiste kostuums zie je echt in Maastricht, geweldige stad om carnaval te vieren. Als je naar Venlo gaat moet je de zaterdag van de buitenzitting gaan, de zoepkoel. En ik spreek trouwens ook geen dialect, maakt t carnaval niet minder leukMet Carnaval kom je altijd in contact met hooopen mensen die je nog nooit gezien hebt, heb er dit jaar ook weer echt een keer zin in (heb vorig jaar overgeslagen) en ga zelf dit jaar ook voor t eerst naar de zoepkoel
zondag in Barger Oosterveld en maandag Rosenmontag in Barger Compascuum.. Liesje_Lover schreef:_rosita_ schreef:Voor de Oeteldonk feestgangers... in welke kroegen/tenten hangen jullie vooral?
Feestcafe Lalalaa! Mijn stamkroeg
heel gezzelig altijd
Dat ken ik, als echte Boschenaar/oeteldonker niet.