Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Roelke_ schreef:'t begint langzaam wel te komen, bij mij op het werk geven ze nauwelijks meer vaste contracten, mensen krijgen na 3 keer een tijdelijk contract te horen dat ze niet mogen blijven..
Ik heb communicatie gestudeerd (maar nog geen werk in gevonden) en ook deze banen hebben het best zwaar te voorduren. Ik ben blij dat ik wat heb, al is het niet waar ik voor gestudeerd heb..

kazary schreef:In de winter verkoopt een huis zelden snel. Ik ben in mijn leven een keer of 7 verhuisd, geen van die huizen is verkocht in de winter. En dat was volgens de makelaar heel gewoon. Maar nu is het ineens crisis en niemand durft meer iets. Dan krijg je een crisis.

Moska schreef:Bij ons werkten een aantal gedetacheerden via een gerenommeerd bureau, maar die hebben afgelopen woensdag iedereen die nog in de proeftijd zat eruit gegooid. Kregen op dinsdag van hun directie te horen dat ze woensdag thuis konden blijven.
ielsjj_ schreef:Er staan zoveel huizen te koop op dit moment en er worden er maar nauwelijks wat verkocht.
De meesten zitten met 1 huis en wachten totdat die verkocht is.
Wij hebben 3 huizen, waarvan 2 met hypotheek, en 1 ervan te koop. Dus we merken het wel goed.
maar waarom hebben jullie 3 huizen???

kazary schreef:Maar mensen praten elkaar nu angst aan. Dus nu kan het anders gaan dan andere jaren. Ik ken iemand die heeft zijn huis te koop staan want misschien komt haar man zonder werk. Maar ze weten nog helemaal niets zeker. Dan denk ik, waar gaat dat heen?
) Ik heb zelf een meer administratieve functie, maar die deel ik met nog iemand die er voor de helft ook nog wat anders bij doet.