Mensen die drank nodig hebben om gezellig te zijn vind ik gewoon raar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar ik kan het evengoed zonder de drank doen als ik uitga en me ook dan prima vermaken
Ik ga niet veel uit maar als we dan uitgaan wil ik me echt kunnen laten gaan
Als ik zat ben word ik vrolijk, moest ik weten dat ik agressief zou worden zou ik drinken echt achterwege laten of toch zoveel mogelijk beperken!Ik haat mensen die weten dat ze van drinker agressief worden en iedere keer toch drinken
Naja, alles samen misschien ooit een glas aangeraakt. Ik drink nooit als ik uitga. Waarom niet? Tsja, zo ben ik nu eenmaal. Ik heb nooit gesnapt dat ik daar per se een reden voor moet geven. Ik moet toch ook geen reden geven waarom ik geen witloof lust?
. Ik sta zonder problemen tussen een groep mensen die de alcohol, sigaretten laten vloeien en hoe hard ze ook aandringen(soms is het echt irritant, alsof je verplicht bent om mee te drinken van sommige mensen) hoe harder ik het afsla. Maar ik zing, spring, lach even hard mee als de anderen. Ik heb een even groot 'ik heb schijt aan wat de rest van me denkt'-gehalte als de rest. En ik vind cola nog lekker ook, dus ik mis niets
.
. Als ik drink houd ik het wel bij aangeschoten, ik voel wanneer ik over moet gaan op cola en dat doe ik dan ook, want écht dronken worden houd ik niet van. Sowieso merk ik het effect van alcohol al vrij snel... Ik kan na 3 biertjes al zijn wat anderen na 10 biertjes zijn 

dan gaat er vast niemand hier in haarlem uit haha