Plezier hebben tijdens het uitgaan zonder drank?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:26

Ik drink wel tijdens uitgaan, maar nooit meer dan 2/3 glaasjes. Ik vermaak me PRIMA zonder drank!!
Mensen die drank nodig hebben om gezellig te zijn vind ik gewoon raar :z

Unfaithful

Re: Plezier hebben tijdens het uitgaan zonder drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:37

Ha, ik vermaak me ook prima zonder drank. :j

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:52

Ik drink juist wél graag als ik uitga :) Maar ik kan het evengoed zonder de drank doen als ik uitga en me ook dan prima vermaken :j Ik ga niet veel uit maar als we dan uitgaan wil ik me echt kunnen laten gaan :j

Nadeel is als ik begin te mixen raak ik echt snel zat maar als ik de hele avond hetzelfde (meestal rode wodka/gini) drink kan ik wel een glas of 10 hebben zonder zat te worden :j Als ik zat ben word ik vrolijk, moest ik weten dat ik agressief zou worden zou ik drinken echt achterwege laten of toch zoveel mogelijk beperken!Ik haat mensen die weten dat ze van drinker agressief worden en iedere keer toch drinken :(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:02

*Meldt zich* :D

20 jaar, nooit een druppel aangeraakt :) Naja, alles samen misschien ooit een glas aangeraakt. Ik drink nooit als ik uitga. Waarom niet? Tsja, zo ben ik nu eenmaal. Ik heb nooit gesnapt dat ik daar per se een reden voor moet geven. Ik moet toch ook geen reden geven waarom ik geen witloof lust?

En dat is blijkbaar raar als je zo denkt. Mensen bekijken me alsof ik van een andere planeet kom. Alsof ik een of andere strenge religie heb. Alsof ik een ziekte moet hebben waardoor ik geen alcohol kan verdragen. Alsof ik wel ergens ervaringen moet hebben met een alcoholverslaafde. Als ik zeg dat dat ik dat allemaal niet heb, verklaren ze me voor gek. Alcohol moet je toch ophebben om plezierig te zijn?

Om het in de woorden van een vriend te zeggen: "Katleen ziet sowieso al alles omgeven door een roze wolk, ik wil zelfs niet weten wat er gebeurd als zij ooit zat is" :D . Ik sta zonder problemen tussen een groep mensen die de alcohol, sigaretten laten vloeien en hoe hard ze ook aandringen(soms is het echt irritant, alsof je verplicht bent om mee te drinken van sommige mensen) hoe harder ik het afsla. Maar ik zing, spring, lach even hard mee als de anderen. Ik heb een even groot 'ik heb schijt aan wat de rest van me denkt'-gehalte als de rest. En ik vind cola nog lekker ook, dus ik mis niets :D .

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 00:20

Ik heb hele leuke avonden gehad met en zonder alcohol. Het kan allebei dus. Het ligt maar net aan de avond zelf of ik drink of niet. Aan mij vragen mensen ook wel eens hoeveel ik gedronken heb terwijl ik gewoon gek sta te doen :+. Als ik drink houd ik het wel bij aangeschoten, ik voel wanneer ik over moet gaan op cola en dat doe ik dan ook, want écht dronken worden houd ik niet van. Sowieso merk ik het effect van alcohol al vrij snel... Ik kan na 3 biertjes al zijn wat anderen na 10 biertjes zijn :o
Alcohol levert soms gewoon hilarische momenten op die je zonder niet echt had gehad. Betekent niet dat ik me zonder alcohol niet kan vermaken, het is gewoon anders.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 15:59

Tsja ik ga niet zo heel vaak uit, maar als ik uitga kom ik vaak wel aangeschoten en soms dronken terug. Ik heb het ook maar pas in de gaten dat ik teveel heb gedronken als ik ergens ga zitten. Als ik me al vaag ga voelen dan stop ik natuurlijk wel. Maar soms lukt dat niet altijd. Maar goed ik ga ook niet heel vaak weg dus vind dat het dan ook wel eens mag. Als je ziet dat andere elk weekend bezopen zijn. Ik ben ook wel eens op stap geweest dat ik neit veel gedronken heb, toen vond ik het wel iets saaier en stommer hoe ander mensen deden. Maar ach had me wel vermaakt.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:07

Ik kan ook prima zonder alcohol bij het uitgaan, maar met is het vaak toch net wat gezelliger. Ik ga ook vaak alleen de stad in en zonder alcohol op spreek ik mensen niet zo snel aan en dan kijk ik vooral mensen wat af en toe best saai kan zijn. Maar ik heb ook momenten dat ik hooguit 1 of 2 glaasjes op heb en soms zelfs niks en dan doe ik gek en ben ik gelijk zat volgens sommigen. Maar dat komt omdat ik meestal heel erg serieus ben, op die momenten na dan dus mensen weten niet wat ze zien. En zonder alcohol heeft bij mij vaak ook het nadeel dat ik vaak sneller moe word :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:12

Mijn vriendin drinkt sindskort ook niet tijdens het uitgaan, en zij vermaakt zich ook prima zonder drank :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:14

Het is maar wat je er zelf van maakt, toch? ;) Ik kan lol hebben zonder drank en ik kan lol hebben met drank. Maar evengoed kan het een keer voorkomen dat ik een minder leuke avond heb... of ik nou wel of geen drank op heb.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:27

wat mij opvalt is dat hier zoveel mensen zeggen dat ze weinig tot niks drinken tijdens uitgaan en dat als ik uit ben geweest bijna geen nuchter mens meer tegen kom :P dan gaat er vast niemand hier in haarlem uit haha

ik kan zelf best lol hebben zonder alcohol, drink sowieso minder want kan r niet zo heel goed tegen haha (A)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 16:42

Ik vind het niet erg om soms een avondje zonder alcohol te doen. Vermaak me dan ook prima en je bent de volgende dag een stuk fitter en minder blut :+ Doe ook lekker mijn oordopjes in. Kan ik iedereen tenminste nog een beetje verstaan en krijg ik ook geen zere en piepende oren :)