Hoe leef jij?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Hoe leef jij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:40

O zo... Tja die hebben dan misschien een andere kijk op 't leven.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:52

Ik probeer mijn dagen zo vol mogelijk te proppen. Ik hou ervan om meteen van m'n opleiding direct door te moeten naar m'n werk en vervolgens weer naar een feestje. Ik word heel ongelukkig van niks doen. Ik probeer alles van positieve kant te bekijken, ik ben niet snel onder de indruk van grote gebeurtenissen of personen. Ik ben van mezelf nogal een twijfelaar, zo heb ik geen tijd om overal over na te denken en te twijfelen.

Ik vind het heerlijk om de hele dag bezig te zijn. Ik probeer zoveel mogelijk te doen wat mijn gevoel me zegt. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met anderen, maar mijn eigen plezier komt op de eerste plaats. Klinkt wel beetje egoïstisch als ik het zo zeg misschien.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:28

Citaat:
Zing, vecht, lach, bid, huil, werk en bewonder....

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder :D

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:16

Natasja91 schreef:
Citaat:
Zing, vecht, lach, bid, huil, werk en bewonder....

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder :D

Eh.. nee. Hij staat bewust zo :)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:34

Eh.. oh. Ik ging er vanuit dat je het volgens de songtekst plaatste.

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:47

Leuk onderwerp!
Ik ben er achter dat het leven zo makkelijk en mooi is als het lijkt. Als kind zijnde kijk je er heel anders naar en dan heb je je fantasieen over hoe het moet zijn en wat je gaat doen etc. In werkelijkheid is het leven geen sprookje maar de werkelijkheid met de nodige ups en downs.

Ik heb geleerd dat ik mezelf niet laat wegcijferen voor mijn partner, dat ik mijn dromen niet langer opzij leg omdat mijn partner er niet blij mee is. Je moet jezelf blijven ontwikkelen en je hart en passie volgen, alleen dat makt je oprecht gelukkig en doordat je oprecht gelukkig bent, dan pas kan je een goede partner zijn. Je kunt natuurlijk niet alles plannen maar je hebt sommige zaken en dus keuzes zelf in de hand. Misschien klinkt het voor bepaalde mensen egoistisch maar je moet streven naar innerlijke rust en geluk op de manier die jij goed acht en de manier waarop je weet dat het moet.

Het leven is uiteindelijk een heel mooi iets waar je ten volle van moet genieten en wat je moet beleven en op de zware momenten denk ik:wat je niet stuk maakt dat sterkt je! :D

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 09:49

*niet hele topic doorgelezen

Ik heb afgelopen 2 jaar een erg turbulente periode meegemaakt. Maar ben in die tijd ook erg volwassen geworden.
Ik heb afgelopen zomer gebroken met mijn biologische vader, en ik ben nu zo blij dat ik hem niet meer zie. Het doet geen pijn meer en de rust is zo heerlijk. Ik moet wel 10 keer zo hard werken voor mijn paard. Maar dat doe ik graag, paard is mijn alles dus die gaan wij een goed leven geven. En daar is geld voor nodig! :D
Afgelopen jaar ben 2 maanden met een jongen geweest die niet bij mij paste, en dat het uit was was ik echt ruim een half jaar van slag. De hele tijd eraan denken enzo. Nu dat voorbij is, denk ik dat het goed is geweest dat ik het allemaal heb laten gebeuren en niet heb verdrongen.

En leef! Je bent maar één keer jong! En leven is voor iedereen anders, de ene wil uitgaan en de beest uithangen. Voor mij is het genieten van je meest normale dingen. En dat is veel meer waard dan de dronken nachten denk ik zo!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 09:52

_Lott schreef:
ik ben ook niet iemand die van nieuwe dingen houd

nu ga ik meer aan dan ik ooit zou doen

punt gezet achter mijn relatie

gestopt met mijn opleiding (wat een risico is omdat ik leerplichting ben) aangemeld voor een opleiding wat ik hiervoor nooit zou doen

baantje erbij aangenomen, heb er nu 2

en nog een rijpaard erbij. dus heb er nu 2 voor mezelf. dat risico zou ik voorheen nooit nemen :)

Hier herken ik me ook heel erg in. Ik hou ook niet van nieuwe dingen en veranderingen.
En nu gooi ik mijn hele leven om!

Ik ga samenwonen
verhuizen naar een andere stad
nieuwe baan
ik ga waarschijnlijk een paard kopen