)Anouk
Nikki (van idols ja)
Ow, en 'meredith' van Grey's anatomy heeft ook wel wat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Karin schreef:Ik heb d'r gevonden: Patricia Velasquez (en de serie heet Rescue Me).
Toch apart dat ik wat 'beroemde vrouwen' betreft op donkere vrouwen 'val' en IRL meestal bij een blonde dame denk 'die mag er wel zijn'.
Sok schreef:Hee speelt die niet ook in The Mummy (returns of weet ik het?)
Idd best apart Karin! Bij mannen kan je dan nog denken dat je er mooie pinda-kindjes van krijgt, maar vrouw-vrouw...?

maar ik hoef geen kindjes dus daar hoef ik me al niet druk over te maken. Het zal wel projectie zijn ofzo.
Saskiaatje schreef:Hmm, als ik hier moet reageren ben ik nog wel even bezig.
Saskiaatje schreef:Hmm, als ik hier moet reageren ben ik nog wel even bezig.
Guernica schreef:Saskiaatje schreef:Hmm, als ik hier moet reageren ben ik nog wel even bezig.
Nee hoor, je zegt toch alleen: Jamie!
Guernica schreef:Saskiaatje schreef:Hmm, als ik hier moet reageren ben ik nog wel even bezig.
Nee hoor, je zegt toch alleen: Jamie!

RedPassion schreef:Dit is een beter topic dan dat mannen topic.nikita_benno schreef:haha kom ik aan met tarja iedereen zegt het zelfde haah wie is die charlize eigenlijk?
Ik ga ook voor Tarja hoor.![]()
Verder: Sharon den Adel en Simmone Jade MacKinnon (Stevie uit McLeod's Daughters).

pinuts schreef:katja schuurman vind ik ook echt supermooi, ook echt lekker karakter:D heerlijk!

Maartje1990 schreef:een pure schoonheid? ze ziet er niet écht puur uit hé? hoe echt zijn die lippen van haar?
van wie had ik deze reactie anders kunnen verwachten dan van jou? Puur betekend écht en als je 't mij vraag is niet alles aan angelina jolie even echt. En dat is dus géén mening maar een feit, dus is ze niet puur. got the picture?
Zie hier een fotootje van angelina toen ze nog een angelientje was: