Tot hoelaat mogen jullie uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Re: Tot hoelaat mogen jullie uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:35

geen tijd, als ik maar met een groep terug kom en dus niet alleen fiets (ben 16)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:36

ik ben 15, mag uit als ik dat wil, en maak dan ook echt geen reedt uit hoelaat ik weer terug ben. Me pa slaapt toch al, dus 1 uur of half 4 maakt dan dus niet uit Haha!

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:37

tasjee_bas schreef:
Ik ben ook 16 en moet om 4 uur thuis zijn.
Het is ongeveer een half uurtje fietsen, dus moet om half 3 weg uit de stad.
Enigste voorwaarde die ik heb met me ouders is niet alleen fietsen (moet vanuit stad naar een dorp fietsen)

Reken ik nou zo slecht... half 3 tot 4.. was dacht ik eeehm 1,5 uur....?! Verdrietig

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:37

ben 19 en maak het zo laat als ik zelf wil. woon opmezelf dus is lekker makkelijk Haha!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:39

Toen ik 16 was en ik ging uit sliep ik altijd bij een vriendin die vlakbij woonde en gingen naar haar huis als we er zin in hadden. Had niet echt regels als ik maar bij haar zou slapen en niet midden in de nacht naar huis gaan fietsen.
Nu ik 18 (bijna 19) ben maakt het mijn ouders niet uit zolang ik maar niet alleen met de fiets naar huis ga. En als ik maar laat weten dat er iemand dus werkelijk meerijd naar mijn huis.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:42

Sinds mn 15e stap ik, maar kan me niet herinneren dat ik ooit op een bepaalde tijd thuis moest zijn, als het nou om 3 uur is of om 7 uur, ze vinden het belangrijker dat ik veilig thuis kom en dat ze weten waar ik uithang.

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:44

Ik ben 16 en mag tot half 3 , 3 uur uit..
Maar dat verschilt eigenlijk heel vaak!
Laats was in Hasselt een concert van Soulwaxmas en toen ben ik tot 5 uur gebleven
en met nieuwjaar ben ik tot 4u gebleven.
maar dit zijn dan grote fuiven die meestal heel goed zijn!
Bij zo van die 'kleinere' feestjes blijf ik niet zo lang.

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:45

Vjestagirl schreef:
Ik ga naar huis wanneer ik naar huis wil gaan. Heel simpel. Of dat nou 1 uur is half 7.

Maar goed, ik ben 20, door deweeks woon ik om 15 minuten fietsen van het uitgaanscentrum, en int weekeind heb k n auto tot mijn beschikking

Hier ook zo. En ik ben 18.

Woon 5 min fietsen, van het uitgaanscentrum. Mijn moeder heeft zo iets zolang je veilig thuis komt, vind ik het prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:50

Toen ik 16 was had ik hetzelfde hoor, op tijd heen en op tijd weer weg (terwijl het net op dát moment een beetje begon).

Nu ben ik 18 en maakt het niet zoveel uit, zolang ik maar veilig thuis kom. Het scheelt vaak wel dat ik met mijn vriend + vriendengroep uit ga. Het is een ander geval als ik alleen met een vriendin weg ga.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:50

Geen tijd en voorwaarden, ben 19.

Eigenlijk noiot echt gehad. In het begin kwamen ze me nog wel eens halen, maar ze weten dat ik altijd voorzichtig doe en zo vaak ga ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:52

bergkraai schreef:
tasjee_bas schreef:
Ik ben ook 16 en moet om 4 uur thuis zijn.
Het is ongeveer een half uurtje fietsen, dus moet om half 3 weg uit de stad.
Enigste voorwaarde die ik heb met me ouders is niet alleen fietsen (moet vanuit stad naar een dorp fietsen)

Reken ik nou zo slecht... half 3 tot 4.. was dacht ik eeehm 1,5 uur....?! Verdrietig

Dat heb je als je al slingerend naar huis fietst Clown

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:53

Heb geen tijd eigenlijk Lachen Maar ik maak het ook nooit zo laat, en ik fiets nooit alleen 's nachts Lachen

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:55

Ik ben 14 en mag nog niet eens uit.
Mijn ouders laten me nog niet eens door t donker fietsen.
Mijn zus is `18 , maar heeft nooit uit willen gaan.
Hoe kan ik dit aanpakken ?(ouders hebben nooit zin om laat op te blijven)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:58

esthertjuh_ schreef:
Ik ben 14 en mag nog niet eens uit.
Mijn ouders laten me nog niet eens door t donker fietsen.
Mijn zus is `18 , maar heeft nooit uit willen gaan.
Hoe kan ik dit aanpakken ?(ouders hebben nooit zin om laat op te blijven)

Hebben ze bij jou in de buurt niet iets van feesten voor tieners? Wij hadden altijd Teenage party. Dat was dan van jeugd van 12 tot 16 jaar. Zonder drank en om 11 uur afgelopen, maar wel echt in de discotheek.

Kan me voorstellen dat ze niet willen dat je alleen in het donker fietst. (dat hebben zelfs mijn ouders liever niet)
Maar als je met een groepje heen gaat, zou dat geen verschil uitmaken?

En verder, vooral niet boos worden op je ouders, heeft bij mij ook nooit geholpen Clown

Succes!

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:00

Ik ben 16, hoef niet om een speciale tijd thuis te komen, ik mag alleen in het weekend uit. Verder mag ik niet alleen terug fietsen Lachen

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:03

Voor mijn 16e had ik nooit echt de behoefte om uit te gaan, de discotheken vond ik vreselijk, alleen schoolfeetsen vond ik leuk. Vanaf mijn 16e ging ik altijd naar een discotheek hier in het dorp, 2 straten verderop. Clown Het is meer dan eens voorgekomen dat ik om 7 u 's ochtends weer eens thuiskwam.. Bloos Mijn ouders hebben me sinds mijn 16e heel vrij gelaten, er werd eigenlijk nooit een tijd genoemd (heb ook een oudere vriendengroep, dat scheelt ook wel).

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:09

Bij mij was het meestal dat ik met mijn zus naar huis moest (zij is 2 jaar ouder) dus heb altijd geluk gehad. Heb het een keer zo bont gemaakt dat ik nog op feestje bleef en zus ging naar huis, kom ik daar 3 uur later aan bij mijn ouders, dat vonden ze niet zo leuk.

Nu woon ik ondertussen op kamers dus maak zelf uit hoelaat ik thuis ben en als ik bij mijn ouders slaapt maakt het ze echt niet uit, ben ondertussen 21 en oud en wijs genoeg Knipoog

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:04

Pff als ik dit zo lees hebben velen van jullie het nog best makkelijk Knipoog
Ik was 17 toen ik uitging en moest eerst 2 uur, later half 3, en met 18 uiteindelijk 3 uur thuis zijn. Ben inmiddels 19 en 4 uur (soms half 5) is toch echt wel de limit voor m'n ouders. M'n moeder is/wordt ook bijna altijd wakker tegen de tijd dat ik thuis hoor te komen. Heel fijn als je dan thuis komt en ineens de lamp aangaat Clown
Heerlijk is het dan als je bij iemand slaapt en je hoeft niet op de tijd te letten!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:09

Ik moet het helemaal zelf weten.. Als ze maar weten waar ik ben, en ze laten de badkamerlamp aan. Dus als ik thuis ben moet ik 'm uit doen! Ben nu 17. Ging op m'n 15e al uit, nooit geen tijd gehad.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:17

Jeetje, ik schrik hier van al die tijden,
toen ik 16 was mocht ik uitgaan tot 2u en nu ben ik 18 en moet ik om 2u thuis zijn, alleen als ik een bericht stuur mag ik wel tot 3u blijven, en ik woon op wandelafstand van de cafes
Niu zit ik op kamers/kot in leuven en hier maak ik zelf mijn tijd maar later dan 4u is het nog nooit geweest.
Als ik thuis ben gelden de regels van thuis dus om 2 u in bed liggen

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:33

Ik ben nu 16, maar ging op m'n 15e al uit. Ik heb nooit een tijd gehad, want in het begin ging ik altijd met mijn oudere vriendje mee en dan bleef ik daarna bij hem slapen. Dus een tijd had dan niet zoveel zin, haha. Knipoog De laatste tijd ga ik alleen met vriendinnen en heb alsnog geen tijd. Als mijn ouders maar weten waar ik uithang is het goed. Ik heb nooit sleutels bij me (willen m'n ouders niet voor het geval dat ik ze verlies), dus ik moet altijd smsen als ik onderweg naar huis ben en dan komt mijn vader naar beneden om de deur open te doen. Knipoog Dat is meestal rond een uur of half 6 en vaak is hij dan al wakker om te e-mailen naar India voor zijn werk. Mijn allerlaatste was half 8, dat was afgelopen oud&nieuw. Bloos

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:39

ben 16, en op vrijdag moet ik 1 uur thuis zijn omdat me oudersde volgende dag moeten werken. op zaterdag 2-3 uur.
Maar dan ga ik naar een kroeg.
Als ik naar een discotheek ga rond 4 uur.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:41

als 2e aanwezig en als 1 van de laatsen eruit. Ik veeg de laatste bezoekers naar buiten.
Ofte wel... ik werk in een discotheek.

Vroegah kreeg ik geen tijden mee..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:43

Ik ga meestal ver weg uit, met het OV dus. Ik moet wel de laatste trein terug hebben.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:18

Tot wanneer ik zin heb.
Ben 17.