Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tasjee_bas schreef:Ik ben ook 16 en moet om 4 uur thuis zijn.
Het is ongeveer een half uurtje fietsen, dus moet om half 3 weg uit de stad.
Enigste voorwaarde die ik heb met me ouders is niet alleen fietsen (moet vanuit stad naar een dorp fietsen)
Vjestagirl schreef:Ik ga naar huis wanneer ik naar huis wil gaan. Heel simpel. Of dat nou 1 uur is half 7.
Maar goed, ik ben 20, door deweeks woon ik om 15 minuten fietsen van het uitgaanscentrum, en int weekeind heb k n auto tot mijn beschikking
bergkraai schreef:tasjee_bas schreef:Ik ben ook 16 en moet om 4 uur thuis zijn.
Het is ongeveer een half uurtje fietsen, dus moet om half 3 weg uit de stad.
Enigste voorwaarde die ik heb met me ouders is niet alleen fietsen (moet vanuit stad naar een dorp fietsen)
Reken ik nou zo slecht... half 3 tot 4.. was dacht ik eeehm 1,5 uur....?!
Maar ik maak het ook nooit zo laat, en ik fiets nooit alleen 's nachts
esthertjuh_ schreef:Ik ben 14 en mag nog niet eens uit.
Mijn ouders laten me nog niet eens door t donker fietsen.
Mijn zus is `18 , maar heeft nooit uit willen gaan.
Hoe kan ik dit aanpakken ?(ouders hebben nooit zin om laat op te blijven)

Het is meer dan eens voorgekomen dat ik om 7 u 's ochtends weer eens thuiskwam..
Mijn ouders hebben me sinds mijn 16e heel vrij gelaten, er werd eigenlijk nooit een tijd genoemd (heb ook een oudere vriendengroep, dat scheelt ook wel).

De laatste tijd ga ik alleen met vriendinnen en heb alsnog geen tijd. Als mijn ouders maar weten waar ik uithang is het goed. Ik heb nooit sleutels bij me (willen m'n ouders niet voor het geval dat ik ze verlies), dus ik moet altijd smsen als ik onderweg naar huis ben en dan komt mijn vader naar beneden om de deur open te doen.
Dat is meestal rond een uur of half 6 en vaak is hij dan al wakker om te e-mailen naar India voor zijn werk. Mijn allerlaatste was half 8, dat was afgelopen oud&nieuw.