Een stapje terug?? :( Waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monica08

Re: Een stapje terug?? :( Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:12

Hmmm.. lastig..
Maar hij wil wél afspreken, of het nu negatief of positief is!
Sterkte..

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:13

Kan je dat dan niet op een subtiele manier vragen? Smsje sturen met 'als je woensdag alleen langskomt om het uit te maken, dan weet ik dat liever nu al' ofzo???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:17

Anoeska, dan jaag je hem juist tegen je in het harnas!! Nooit doen! Gewoon wachten tot woensdag en probeer je een beetje neutraal te houden.. Als ie het uit wil komen maken kan je er waarschijnlijk toch weinig meer aan doen.. En probeer niet meteen van het ergste uit te gaan.. Lachen Nog 2 dagen wachten kan er wel bij toch? Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 20:24

tja 2 lange dagen denk ik.... zien jullie het nog steeds positief in?

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:29

ik weet niet! mss gaat wel omdat hij ook een klote weekend had? en u miste en hij was toch vriendelijk van hoe gaat hett blabla Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:43

mentjuh schreef:
tja 2 lange dagen denk ik.... zien jullie het nog steeds positief in?

Ik vind het wel meevallen qua kortaf.. Zou er niet te snel een conclusie uit trekken.. Lachen

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:56

Hee mentjuh....ik vind de sms-jes niet heel kortaf hoor! Maarja, ik weet ook niet wat jij gewend bent...het klinkt in mij ogen best lief en alsof hij je toch wel graag wil zien....maarja...je weet het toch allemaal niet tot je hem spreekt...

Ik snap Amoeska ook wel, maar dan Relaxed ook wel weer....poeh hee...tis ook niet makkelijk heh.

Overigens, mijn vriend en ik kenden elkaar ongeveer een maand via msn (via een vriendin van ons) toen we elkaar voor het eerst zagen...een maand later woonde hij bij mij. Hij was een maand aan het eind vh jaar vrij en was veel bij mij omdat hij een eind verder woonde. Ik had geen tijd om naar hem toe te gaan door de week (paarden heh) en hij had geen rijbewijs waardoor het hem best wat tijd kostte om bij mij te komen. Na die maand moest hij weer werken, maar toen vond ik het wel zo raar om hem niet bij me te hebben dat hij maar is gebleven Knipoog

We zijn nu twee jaar verder en het gaat nog goed Lachen

Hoe dan ook...succes met wachten....zucht...

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 21:00

zijn smsjes zijn altijd wel verschillend... maar tja als het alleen is om een tijd af te spreken of wat dan ook altijd wel op die manier..
maarja in zo een situatie lijkt me dat anders ik geef hier ook in me sms aan dat ik het fijn vind hem weer te zien en krijg daar totaal een reactie op.... en vind het ook zo van hij komt FF langs dat ff zit me dwars zo van wip ff langs moet ff wat kwijt en dan ga ik weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:13

Mentjuh, probeer jezelf aub niet zo gek te maken.. Misschien valt het wel heel erg mee! Ik heb iig in de loop der jaren qua mannen geleerd om vooral géén conclusies te trekken uit smsjes of via msn.. Pas face to face kan je conclusies trekken.. Vergeet niet, mannen komen van Mars en vrouwen van Venus.. Echt, als je dat boek gelezen hebt weet je dat een sms zoals Anoeska hier zegt 300% averechts werkt..
Afwachten, geduld en geef het de tijd.. Je kan er toch niks aan veranderen tot woensdag, je kan het hooguit erger maken Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 21:29

Hee relaxed (toepasselijke naam)
Je hebt inderdaat wel gelijk eigenlijk..
Denk dat het wachte wachte gewoon n beetje te veel in me geslopen is en ik gewoon te bang ben voor een negatief antwoord.. het is niet nix van eerst elkaar bijna dagelijks zien en dagelijks bellen en smsen ineens dit... heb natuurlijk al 1087982 sernarios bedacht wat het kan zijn maar dr achter komen is hopelijk woensdag.. ben gewoon te bang om m kwijt te raken denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:42

Dat is ook heel logisch! Haha! Maar je moet dan gewoon ff sterk zijn en eeeeeeven wachten Knipoog
Maar je hebt PB Tong uitsteken

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 21:49

thnx! pb terug Lachen

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:56

@Relaxed; misschien heb je wel gelijk hoor. Snap jouw standpunt eigenlijk ook wel heel goed wbt mannen (je kan er geen pijl op trekken, en zeker niet op hun smsjes Knipoog ). Maar als alleen al om duidelijkheid vragen je hem al tegen je in het harnast jaagt, tja hoe overtuigd is hij dan van z'n beslissing?

Maar goed, ik weet het natuurlijk ook niet, ik wens de TS vooral veel succes met wachten. En hopelijk komt je vriend met positief nieuws.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:57

mentjuh schreef:
Nou heb weer wat van m gehoord weet niet of het posi is of negi maargoed:

He meissie, hoe is het met je? Leuk weekend gehad? Hopelijk wel...! Moet je woensdagavond werken? X

Hey lief ja hoor ik heb me wel vermaakt jij ook? woensdag moet ik werken tot 21 uur daarna kan ik wel Lachen xxx

Ja ging wel... zal ik woensdagavond ff bij je langs komen? X

Dat zou ik heel leuk vinden! Lachen hoe laat il je komen? xxx

Dan ben ik net na negenen bij jou....X

Oke zie ik je dan xx

Heb ook even meegelezen, maar ik vind de smsjes niet echt kortaf hoor. Knipoog
Natuurlijk is het minder leuk om dit soort smsjes te krijgen als de vorige wat liever waren,
maar misschien heeft hij niet zo'n leuk weekend gehad, en de smsjes gaan meer over een tijd afspreken Lachen.
Ik vind het knap dat je het zo lang had uitgehouden om niet te smssen,
ben benieuwd hoe het woensdag afloopt.
Komt tijd komt raad, ik snap het dat je je afvraagt wat er gaat komen maar wat er ook gebeurd,
het heeft geen zin om te gaan stressen of hij het uitmaakt of niet.
Blijf gewoon leuke dingen doen (klinkt makkelijk..), en probeer afleiding te hebben. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:59

Op het moment dat ze twijfelen zijn ze dus ook niet overtuigd van hun beslissing Knipoog Maar als je op zo'n moment ook nog eens duidelijkheid gaat "eisen" dan jaag je ze juist van je af.. Heb het al zo vaak ervaren.. Ik had namelijk ook altijd heel erg die neiging, maar wijsheid komt met de jaren (en na het lezen van goede boeken Tong uitsteken ) en dan kom je tot deze conclusie Knipoog Al zal die nog niet altijd opgaan, het blijven mannen Tong uitsteken

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 22:02

waar kun je dat boek kopen miss wel handig Bloos

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:13

Relaxed, ik denk dat ik je wijze raad maar eens ga opvolgen. Niet pushen bij mannen, gewoon wachten tot ze vanzelf mijn kant uit komen. Haha!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 22:16

ik heb het gedaan gewoon afwachte hoop dat het bloond word.. hoop dat ik jullie woensdag kan vertellen of het werkt of niet Clown

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:24

Ik duim voor je!!!!!!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 22:30

nou ik sprak net me moeder en die zegt dat hij wel degelijk wat los laat in de smsjes.... ze zegt dat hij zegt dat hij een "tja ging wel" weekend heeft gehad zo van ik heb je gemist in het weekend en wil je woensdag weer zien Clown tja dat kan ook nog sjonge zeg moet maar afwachte

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:49

dat zei ik toch ook Haha! alleen niet zo duidelijk haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:27

Mentjuh, dat boek kun je overal kopen, iedere boekhandel wel, bol.com ook zeker. Had eerst geprobeerd hem via de bieb te lenen, maar dat werd lastig, was steeds weg..

Maar er staat 1 duidelijk voorbeeld in. Mannen zijn net elastiekjes. Af en toe zijn ze afstand nodig en jij moet als vrouw hem die afstand geven, het elastiekje moet dus op spanning kunnen komen. Dat doe je dus niet door achter ze aan te blijven hollen, maar door te blijven staan. Dan komen ze vanzelf weer terug Ja

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:12

Haha dat is een goeie hierboven! Als je zo erover nadenkt is het idd wel zo. En mannen zijn gewoon te blind om dit feitje in te zien, dus moeten wij vrouwen voor hen nadenken :p

Mentjuh, stop met analyseren van zn smsjes! Daar komt je toch niet verder mee en dan ga je alleen maar nare/rare dingen verwachten. Het is moeilijk om te wachten (nog maar 1 dag!), maar hij zal de ruimte die je hem geeft heus waarderen. :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:57

Mentjuh, meid, ik wens je heel veel sterkte met vandaag en morgen door te komen. Ik volg dit topic en ik leef met je mee. Ik herken mezelf heel erg in jou en ik vind het echt supergoed van je dat je alles bij hem vandaan laat komen, ik vind je echt heel sterk, heel goed van je! +:)+ .
Verder vind ik die smsjes niet kortaf, maar dat is mijn mening, ik ken hem natuurlijk niet zoals jij hem kent.

Heel veel sterkte vandaag en morgen en ik ben heel benieuwd hoe het morgenavond gaat!
@relaxed: heel grappig, dat elastiekjesverhaal _O- . Klopt idd wel!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:49

Hee wat fijn dat hij wat heeft laten horen! :)

Gewoon afwachten meid. (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!) het kan nog alle kanten op.. Je moet jezelf niet gek gaan maken he! Sterkte!