dat jullie het durven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
het blijft maar doorgaan 

Ik wou al whisperramse tippen over dit topic, maar zie dat ze haar tattoo al geshowd heeft
Zij is heel speciaal voor me, en op deze mahier is ze altijd bij me, ook als ze er lichamelijk niet meer is!
Cinnepin schreef:
Bonito is mijn eerste eigen pony, gekregen toen ze 5 maandjes oud was van mijn vriend. Ik kreeg haar voor mijn verjaardag en als troost omdat hij een paar maanden later uitgezonden werd naar Irak ( zat toen in t leger ).
Ik heb haar zelf opgevoed en ingereden etc. Zij is alles voor me, als mijn kind. We hebben een hele goede band, ik begrijp haar in alles en zij mij ook! Ik hoef haar alleen aan te kijken en weet al hoe t die dag gaatZij is heel speciaal voor me, en op deze mahier is ze altijd bij me, ook als ze er lichamelijk niet meer is!

Niet echt met een speciaal paard in gedachten, meer vanwege de liefde voor paarden in het algemeen. Ik heb hem zelf ontworpen en getekend 

qt_shetties schreef:euhm ja hoe haal ik de foto dan uit de quote ? Ben er niet zo handig mee....
cruesli schreef:Wat een gave tattoo's komen er voorbij in dit topic!
Wie kent iemand die tattoo's ontwerpt? Ik wil namelijk in het klein een hoefijzer met de 'S' erin verweven laten zetten, maar tot nu toe nog geen mooi ontwerp daarvan gezien (ben al bij shops langsgeweest). Dus eigenlijk zoek ik iemand die heel crea is en deze voor mij zou willen ontwerpen
ikdoemaarwat schreef:qt_shetties schreef:euhm ja hoe haal ik de foto dan uit de quote ? Ben er niet zo handig mee....
deze: [img] en [/img]
weghalen......

)

bromfiets schreef:Ik heb ook een paardentattooNiet echt met een speciaal paard in gedachten, meer vanwege de liefde voor paarden in het algemeen. Ik heb hem zelf ontworpen en getekend
Hij is alleen nog niet af er moeten nog wolken in tribalvorm onder in zwart, blauw en paars en Pegasus heeft geen achterbenen
http://bromfietsnagaya.hyves.nl/album/2 ... 68/0/5a5s/

ikdoemaarwat schreef:Anthea schreef:Jeetje, zijn jullie allemaal doof/blind?
'Foto in linkje'
eeeyyy take it easy jalange tenen? of last van je hormonen?
misschien kan je de quoters ook even aanspreken dan