ik wil veranderen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manonx

Re: ik wil veranderen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:19

ik ben benieuwd of je vandaag nog je jurkje aan heb getrokken Haha!?

ik vond het ook wel moeilijk in heb begin, droeg altijd simpel een shirt + een spijkerbroek, geen mascara en haren altijd vast..
sinds ik naar de 2e ben gegaan ben ik veranderd langzamerhand!
zag meiden vaak lopen in een leuk rokje ofzo maar dat durfde ik opzich wel aan maar niet naar school, om te beginnen ben ik me haar los gaan dragen, daarna kwam er een beetje mascara bij.. nou en in de 4e kon ik uiteindelijk alles dragen wat ik wou Lachen
het heeft tijd nodig, maar het gaat je lukken hoor Haha!

alleen het jammere van mascara is, dat ik nu niet meer de deur uitga zonder mascara, want dan voel ik me kaal zegmaar Nagelbijten / Gniffelen ik mis iets..
doe niet teveel op Schijnheilig

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:23

Hahaha Tong uitsteken
vandaag sowieso niet he Knipoog
Beetje koud Nagelbijten / Gniffelen

Ja dat van die mascara heb ik vaker gehoord, gek eigenlijk toch wel..
Ik weet niet hoe snel bon prix is met leveren,, maar dat ze maar opschieten!!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:24

Hier een stille meelezer,!
en en en ?? heb je je hakken aan gehad ?? Haha!
denk wel dat hakken je heel goed zullen staan..!!

ik was ook altijd zo van, ik loop altijd in die simpele kleding.
maar in de zomer van 2008 heb ik m'n stap gezet! zo en één keer net zo als de rest, zo'n bloemetjes broek aan met T-shirt en hoppa naar school.. en niemand die er wat van zij! Haha!
en heb toen een only shirt gekocht waar van ik dacht dat iedereen me zou aan kijken als of ik een verwend nest was...maar NEE alleen maar eacties van ; oh wat een leuk shirt!
Nou heb ik met kerst nog wat bjorn-borg kleding gekregen (2 t-shirtjes en 1 trui) en alleen maar reacties van oh wat leuk!!

en dat kapper probleem ik heb ook Bloos
ik had altijd lang haar, scheiding in het midden en geen pony..
nou laatst was ik er zo zat van, ben naar de kapper gegaan en heb gezegt ; 20 cm er af en in laagjes met een schuine pony!!
Nou k vond het super,!! als of ik en eens heel iemand anders was... Haha! en weer allemaal leuke reacties!

Dus mijn tip; Als je echt iets wilt, doe het dan gewoon .. gewoon even een moment hebben van schijt aan iedereen en ik ga dr voor!! Haha!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:28

Je moet doen wat je wil doen, maar jezelf niet veranderen omdat anderen dat willen. Creeer je eigen unieke stijl en je bent fantastisch! Hoe meer je jezelf bent, hoe mooier je uitstraling is

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:31

Haha, nee geen hakken aangehad,, omdat t gewoon zo glad en koud is buiten,, heb ik toch liever laarzen aan Bloos

Ik wil ook indd, het liefst zo snel mogelijk naar het idee wat ík wil..
En dat is zoo anders dan dat het nou is..
En daar wil ik niet rustig en langzaam naar toe, nee t liefst BAM!
Here is the new nancy!! Haha!
Snap je.. Huilen van het lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:33

Gewoon doen wat je zelf wil Lachen Of je dat nu in 1x veranderd of af en toe een stukje moet je zelf weten. Ik ben van slobbergeval naar skater gegaan en toen naar normale kleren met wat aparte trekjes. Zolang het maar lekker zit, maar ik vind het steeds belangrijker dat het ook goed staat, maarjah als ik nette kleding zoek voor mijn werk ofzo is het of onvindbaar, of het zit niet of ik vind het gewoon niks(of het is te duur). Maar ik wil wel wat nettere kleren hiernaast hebben, hier accepteren ze het als ik met skateschoenen aankom, maar dat zullen ze bij de meeste werkgevers niet doen en ik val hier al buiten de boot. Make-up ben ik gwn te lui voor, af en toe een knipbeurt en een heel ander kapsel vind ik wel leuk. Kleurtje heb ik het geduld niet voor en het geld niet Knipoog

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:35

_Nancy schreef:
Haha, nee geen hakken aangehad,, omdat t gewoon zo glad en koud is buiten,, heb ik toch liever laarzen aan Bloos

Misschien tests doen op internet? Veel dingen doen en ontdekken, dan leer je kennen wie je bent. Ik hou ook niet van makeup, hakken enzo maar om het allemaal eens uit te testen kun je dat een sop een feestje extra extreem doen. Niemand kijkt er dan van op dat je heel 'anders' bent omdat iedereen er zo extreem uitziet met feestjes.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:39

_Nancy schreef:

Haha groot gelijk eigenlijks dat je vandaag geen hakken hebt aan gedaan, ik had vandaag wel m'n laarzen aan met hakje er onder .. en daar zit geen profiel onder dus dat was heel wat geglibber Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:41

suus_toes schreef:
_Nancy schreef:

Haha groot gelijk eigenlijks dat je vandaag geen hakken hebt aan gedaan, ik had vandaag wel m'n laarzen aan met hakje er onder .. en daar zit geen profiel onder dus dat was heel wat geglibber Haha!

Ik had ook laarzen aan met een heel gladde zool, moest ook uitkijken hoor Clown
T was echt glad, en ik denk dat t met die hakken nog erger zou zijn geweest..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:44

[/quote]

Haha groot gelijk eigenlijks dat je vandaag geen hakken hebt aan gedaan, ik had vandaag wel m'n laarzen aan met hakje er onder .. en daar zit geen profiel onder dus dat was heel wat geglibber Haha![/quote]

Ik had ook laarzen aan met een heel gladde zool, moest ook uitkijken hoor Clown
T was echt glad, en ik denk dat t met die hakken nog erger zou zijn geweest..[/quote]

Ik zou niet alleen oppassen voor gladheid, maar ook voor straks dat mensen je misschien opeens een meeloper vinden omdat je je 'opeens' aanpast aan iedereen. Waarschijnlijk vind een groot deel je juist (onbewust misschien) cool, als je je eigen stijl hebt en heel anders bent dan de anderen. Ik heb igg heel veel respect voor dat soort mensen en ik hoop dat mensen dat ook beetje van mij vinden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:46

aanpast aan iedereen??

Dat zeg je verkeerd..
Aangepast aan MEZELF Lachen

Ik heb al een hele tijd een beeld van me zelf hoe ik me eigenlijk wil hebben zeg maar Clown
Maar k heb het nooit durven uitvoeren,, en dat gaat dus nu wel beginnen Lachen

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:48

_Nancy schreef:
aanpast aan iedereen??

Dat zeg je verkeerd..
Aangepast aan MEZELF Lachen

Ik heb al een hele tijd een beeld van me zelf hoe ik me eigenlijk wil hebben zeg maar Clown
Maar k heb het nooit durven uitvoeren,, en dat gaat dus nu wel beginnen Lachen

Dat is heel knap van je Knipoog Ik zeg ook niet dat je je nu al aanpast aan iedereen, maar het kan zijn als je opeens heel erg veranderd. Maar niet bang zijn, gewoon doen!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:50

Ja nou ja, jammer dan Clown
Ik moet t gewoon doen

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:43

haha, ik steun je,
maar niet met je hoofd in de wolken gaan lopen he,
onze 'gewone' bokkers nog wel lief vinden hev Tong uitsteken

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:47

hoe zo geen hakken met sneeuw en gladheid? Juist dan joh! Je eigen persoonlijke spikes, iedereen op platte schoenen glibbert over de straat en jij zet zelfverzekerd je spikes in het ijs en loopt zo door. Go jij! Go jij!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:50

Ilsemarie schreef:
hoe zo geen hakken met sneeuw en gladheid? Juist dan joh! Je eigen persoonlijke spikes, iedereen op platte schoenen glibbert over de straat en jij zet zelfverzekerd je spikes in het ijs en loopt zo door. Go jij! Go jij!

Moet je toch wel eerst spikes onder je hakjes maken Clown Haha

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:56

naaldhakken op zich zijn al spikes :p

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 20:30

Haha Tong uitsteken
Ja als je sommige ziet denk je dat indd..

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:03

Ik herken dit zo!
Al zolang ik me kan heugen draag ik altijd een spijkerbroek met een leuk shirtje, naar school, met uitgaan, op mn verjaardag...
Een maand geleden was ik het helemaal zat. Heb een tuniek, maillot en laarzen gekocht en ben zo naar school gegaan. De eerste reacties waren: Ben je jarig? Heb je een verjaardag? Ga je ergens heen?
Ik heb 2 keer gezegt dat ik idd een verjaardag had Huilen van het lachen
Gewoon de onzekerheid denk ik.
Nu zijn veel mensen het wel gewent en doe ik gewoon aan wat ik leuk vind.
Ben eens even goed gaan shoppen en ben zo blij met me nieuwe ik Haha!

Ik zou zeggen ga ervoor.
Als iedereen het eenmaal gewent is, en dat duurt misschien een week, zal het je zoveel zelfvertrouwen geven om eruit te zien zoals jij dat leuk vind.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:17

Vroeger had ik hier ook heel erg last van. In de eerste en tweede heel erg, derde werd ik iets zekerder, maar toen kwam er ook arrogantie bij kijken. Maar ik ben gewoon heel langzaam steeds meer gaan doen zo als ik wou. Elke keer iets meer, eerst een keer maskara op, en kennen ze dan, dan doe je een keer een lekker truitje aan, en zo helemaal uitbouwen. Ik draag nu precies wat ik wil, ik hou niet van uggs en niemand vnd het wat bij voor mij, maar vandaag was het zo koud ik had er scheit en deed ze gewoon aan, en kreeg van allemaal mensen complimenten enzo.

theoneilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:42

Ga naar een kapper maar ook met visagie erbij. Laat ze daar je haar leuk doen en je make up doen je ziet zo dat je er veel anders uitziet, en leuke reacties geheid!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:52

ik lees al een tijdje mee en wil je nu ook maar even aanmoedigen.
zelf heb ik bijna nooit make-up op omdat mijn wimpers daar echt heel slecht tegen kunnen. eerst waren ze heel lang, en dat wordt nu steeds iets minder.
maar met uitgaan enzo wel. gewoon naturel, niet felle kleuren enzo, maar gewoon mascara, oogpotlood, lipgloss en soms een neutrale kleur oogschaduw.
het valt dan niet eens zo heel erg op dat je makeup op hebt, maar je ziet er wel verzorgder uit.
ik vind het zelf ook heel erg leuk om makeup enzo op te doen.
gewoon doen joh! grote kans dat als je de eerste paar minuten gehad hebt je je alleen maar veel zekerder gaat voelen!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:57

Gewoon doen klinkt heel moeilijk, maar zo als iedereen hier zegt.. begin bij iets kleins..

Doe eens iets leuks met je haar, je zal zien dat veel mensen daar positief op zullen reageren!

Ik durfde ook niet zo van de ene op de andere dag te veranderen. maar ik krijg zoveel complimentjes als ik mijn haar eens anders doe (heb het altijd in een staart) dat ik het steeds vaker ben gaan doen... nu heb ik mensen leren kennen die mij niet eens kennen met mn haar in een staart, of met die saaie simpele kleding! Lachen best leuk als je eenmaal de complimentjes krijgt! Knipoog

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:01

Idd. begin met kleine dingen, bijv. je haar opsteken, mascara en/of oogschaduw.
Je zult zien dat je zo positieve reacties krijgt, zo ga je dus steeds een beetje verder Knipoog
Maar doe dit echt als je het zelf wilt, doe het dus niet voor andere !
Nog veel succes er mee hè ! Vork

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:48

Je moet er niks om geven wat andere mensen denken, waarom zou je dat wel doen... is alleen maar heel vermoeiend.
Andere mensen zijn niet meer dan jou dus doe gewoon wat je zelf wil. en andere mensen valt dat niet zoveel op hoor als jij mascara op doet of een hakje aantrekt.
Geef jezelf gewoon vrijheid... doe wat je wil en trek je van andermans mening niks aan... en heb zelfvetrouwen.