Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:48

Ik heb niet het hele forum doorgespit hoor, maaruh is Giel Beelen met z'n 30 jaar en z'n 17-jarige vriendin al genoemd??
Hij had eerst een relatie met een 29 jarige vrouw en was getrouwd........nu is hij opeens pedofiel Haha!

Toen ik 21 was heb ik een relatie gehad van een 4 maanden met een man van 34. Ik moet er wel bij zeggen dat hij nog nooit een 'echte" vriendin had gehad. Alles heb ik hem dus geleerd Clown
Dat is misgelopen omdat sommige mensen hem als mijn vader aanzagen! Ik dacht opeens: waar ben ik mee bezig??? Hij was superlief en zo, maar door zijn leeftijd ook zo saai........... Boos!

Mijn man, waar ik nu inmiddels 9 jaar iets mee heb is 7 jaar ouder. Jonger als 36 vind ik dus ook echt niet interessant! Het is er dus wel een beetje in blijven hangen dat ik val op oudere mannen. Haha!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:53

Eyck schreef:
dunja74 schreef:
valt mij op dat menig 40+ met een nieuw grietje van 20 of 20+ aankomt huppelen. wat bezielt die meiden ?????? neem een lekkere knul van 25/30+ als je wat ouders zoekt maar 20 jaar ouder?? kan me niet herinneren dat ik en mijn vriendinnen interesse hadden in die oude kerels

Geld geld geld Clown

Edit;
het is toch een beetje vergane glorie!
40+ zou ik (21) ook niet aan beginnen, maar "al mijn exen" (zoveel zijn het er niet), zijn toch achterin de 20 begin 30..
Je kunt er beter mee praten en een meer "volwassen" relatie mee hebben.. Die ervaring heb ik met jongens van mijn eigen leeftijd, of iets hoger niet!

zooooo.... kon je een nog denigrerende manier verzinnen om je mening te uiten.

Ik was 23 toen ik mijn partner leerde kennen. Hij was 46.

23 jaar leeftijdsverschil. En daar waren wij geen van beide naar op zoek, geloof mij.

Wij zijn nu 10 jaar bij elkaar, 9 jaar getrouwd. Prima relatie, volledig volwaardig en met de ups en downs die elke relatie heeft.
Ik kies daarvoor, hij ook en wij zijn daar allebei heel gelukkig mee.

Daarbij kan ik je vertellen dat het hebben van een relatie met een wat ouder iemand zelfs nog voordelen kan hebben.
Iemand waar de wildste streken al uit zijn, die behoorlijk wat levenservaring vergaard heeft en door heeft waar de echte waarde van het leven ligt. In mijn geval wil het toeval dat hubbie ook nog op zijn 55ste met vervroegd pensioen mocht en ik dus op mijn 32ste. Hebben met eigen handen een boot verbouwd tot woonschip en zijn heerlijk aan het genieten en op ontdekkingstocht door Frankrijk. Niks geld over of geld te veel, gewoon net zoals ieder ander netjes op je centjes letten en keuzes maken over de prioriteiten.
Had allemaal niet gekund als ik met iemand van mijn eigen leeftijd had gehokt. Geen reden om perse voor deze relatie te kiezen, maar de voordelen mogen ook genoemd worden, toch? Of is dat taboe?

Ik vind het belangrijkste dat je mentaal en qua ontwikkeling goed en evenwichtig met elkaar overweg kunt en elkaars gelijken kunt zijn in een relatie. Daarmee per definitie wel meerderjarig natuurlijk.

Klakkeloos alles veroordelen omdat het niet in jouw straat je ligt is wel heel goedkoop.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:54

Ik vind leeftijdsverschil echt belachelijk,, wat maakt t uit!?
Leeftijd is slechts een getal..
Zolang de liefde echt is, vind ik dat er niks aan de hand is..
En door dat als het gedrag van het meisje of jongen kinderachtig is, je gauw op zoek gaat naar oudere..

Bij mij iig.. Clown
Ik val namelijk op jongens die 7/8/9 jaar ouder zijn dan ik..

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:59

_Nancy schreef:

Ik heb even niet de moeite genomen om te kijken hoe oud je bent, maar is het niet zo dat veel tienermeisjes in eerste instantie vallen op oudere (heb ik het niet meteen over 70ers, he?) mannen.
Hoe veel tieners zwijmelen bij de onbereikbare idolen in de films en muziek, knappe leerkracht op school, enz.?
Veel dromen en weinig echte realiteitszin, want die komt pas bij de eerste echte relatie als ze zich realiseren hoe "gewoon" zoiemand is en dat hij ook gewoon zijn bips moet afvegen als hij naar de wc geweest is. Haha!

Maar het vallen op oudere mannen is ansich geen vreemd fenomeen. En als het droombeeld dan toevallig reageert op de aanbidding is een relatie zo begonnen. Even zonder dit te willen bagataliseren, overigens.

LOVExIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:00

_Nancy schreef:
Ik vind leeftijdsverschil echt belachelijk,, wat maakt t uit!?
Leeftijd is slechts een getal..
Zolang de liefde echt is, vind ik dat er niks aan de hand is..
En door dat als het gedrag van het meisje of jongen kinderachtig is, je gauw op zoek gaat naar oudere..

Bij mij iig.. Clown

Ik ben het helemaal met je eens!
Ik en mijn vriend schelen ook 12 jaar.

Ik ben 19 hij is 31!
Tuurlijk in het begin vond ik het zelf ook raar/vreemd,Maar als de gevoellens daar zijn dan kan er een leeftijd verschil zijn of niet!
Die gevoellens kan je niet ontkennen.

Echte liefde overheerst altijd!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:01

komt deze oude doos.............

echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft Lachen Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:02

TessxSchatje schreef:
Maar marijkjuh, keuren je ouders dat allemaal goed dan dat zij met zulke oude mannen loopt?

Je kunt het niet verbieden/voorkomen.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:05

KiWiKo schreef:

echte liefde????? man op je 19de kan je net zelf een schone onderbroek aantrekken wat dat betreft Lachen Lachen

Eens, verliefdheid en geiligheid zijn niet zo moeilijk.

Echte liefde moet je leren.

LOVExIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:06

KiWiKo schreef:

Ouw ja,Dus met andere woorden op je 19 kan je volgens jou geen echte liefde voor iemand hebben,Raar vertel mij eens vanaf welke leeftijd dit volgens jou wel zo is dan! Huilen van het lachen
Klinklare onzin wat je hier schrijft!

Als jij voor iemand wilt gaan,En dit gevoel voor jou echt is!
Nou ik kan het echte liefde noemen,Niet oordelen over leeftijd!

Keukenkast

Firedancer schreef:
zooooo.... kon je een nog denigrerende manier verzinnen om je mening te uiten.

Ik was 23 toen ik mijn partner leerde kennen. Hij was 46.

23 jaar leeftijdsverschil. En daar waren wij geen van beide naar op zoek, geloof mij.

Wij zijn nu 10 jaar bij elkaar, 9 jaar getrouwd. Prima relatie, volledig volwaardig en met de ups en downs die elke relatie heeft.
Ik kies daarvoor, hij ook en wij zijn daar allebei heel gelukkig mee.

Daarbij kan ik je vertellen dat het hebben van een relatie met een wat ouder iemand zelfs nog voordelen kan hebben.
Iemand waar de wildste streken al uit zijn, die behoorlijk wat levenservaring vergaard heeft en door heeft waar de echte waarde van het leven ligt. In mijn geval wil het toeval dat hubbie ook nog op zijn 55ste met vervroegd pensioen mocht en ik dus op mijn 32ste. Hebben met eigen handen een boot verbouwd tot woonschip en zijn heerlijk aan het genieten en op ontdekkingstocht door Frankrijk. Niks geld over of geld te veel, gewoon net zoals ieder ander netjes op je centjes letten en keuzes maken over de prioriteiten.
Had allemaal niet gekund als ik met iemand van mijn eigen leeftijd had gehokt. Geen reden om perse voor deze relatie te kiezen, maar de voordelen mogen ook genoemd worden, toch? Of is dat taboe?

Ik vind het belangrijkste dat je mentaal en qua ontwikkeling goed en evenwichtig met elkaar overweg kunt en elkaars gelijken kunt zijn in een relatie. Daarmee per definitie wel meerderjarig natuurlijk.

Klakkeloos alles veroordelen omdat het niet in jouw straat je ligt is wel heel goedkoop.

Dan heb je duidelijk niet goed gelezen (mijn verdere posts niet bekeken, dan had je deze conclusie niet getrokken) of je hebt het geheel verkeerd geïnterpreteerd, ik veroordeel namelijk helemaal niemand. " Clown " staat imo voor een grapje. Bovendien hadden mijn ouders een leeftijdsverschil van 15 jaar en what the heck kan mij dat schelen. Dat moet iedereen maar heel fijn zelf uitmaken. Ik zou vooral de laatste zin nog maar eens lezen voor je iets goedkoop noemt en er meteen bovenop knalt.
Laatst bijgewerkt door Keukenkast op 03-01-09 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Firedancer schreef:
_Nancy schreef:

Ik heb even niet de moeite genomen om te kijken hoe oud je bent, maar is het niet zo dat veel tienermeisjes in eerste instantie vallen op oudere (heb ik het niet meteen over 70ers, he?) mannen.
Hoe veel tieners zwijmelen bij de onbereikbare idolen in de films en muziek, knappe leerkracht op school, enz.?
Veel dromen en weinig echte realiteitszin, want die komt pas bij de eerste echte relatie als ze zich realiseren hoe "gewoon" zoiemand is en dat hij ook gewoon zijn bips moet afvegen als hij naar de wc geweest is. Haha!

Maar het vallen op oudere mannen is ansich geen vreemd fenomeen. En als het droombeeld dan toevallig reageert op de aanbidding is een relatie zo begonnen. Even zonder dit te willen bagataliseren, overigens.

Haha, ja nou ja.

Toen ik voor t eerst een jongen écht leuk vond, en ik wist niet eens zijn leeftijd..
Later bleek ie 24 te zijn.. (8 jaar ouder dus)
Daar schrok ik in het begin wel echt van hoor, ik dacht, wat is dít nou!?
Sinds wanneer heb ik hier last van?? Clown

Maar daarna ga je toch wel denken, ach; door zijn leeftijd, hij wordt er niet minder leuk om! Lachen
Ik bedoel, ik ga niet echt bewúst op oudere af..
Ik kom er gewoon altijd terecht..

Vind ik iemand leuk, knap oid.
En dan weet ik zijn leeftijd niet eens,, maakt mij niks uit..

Zoals ik al zei; leeftijd is slechts een getal,, imo

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:07

Whahaha, toen ik 19 was dacht ik ook alles te kennen en te weten........
Nu ben ik 30 en weet het zeker: zelfs nu weet ik nog niet alles!

Iets anders........ik vind een man met een oudere vrouw veel gekker!
Moet er niet aan denken ik met mn 30 met een broekkie van 21 Duivel

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:09

OP je 19de kom je net kijken Lachen en uitzonderingen daargelaten natuurlijk.......... zijn 19 jarigen best naief in een hoop dingen........

kijk, ik ben een ouwe doos van 40 op de moeilijke manier groot geworden......... en ik zou iedereen wel willen behoeden voor het mannenleven wat ik heb gehad..........

maargoed dat kan niet Lachen

en dat is ook niet erg, iedereen moet zijn eigen fouten maken Lachen dat mag Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:11

LOVExIT schreef:
KiWiKo schreef:

Ouw ja,Dus met andere woorden op je 19 kan je volgens jou geen echte liefde voor iemand hebben,Raar vertel mij eens vanaf welke leeftijd dit volgens jou wel zo is dan! Huilen van het lachen
Klinklare onzin wat je hier schrijft!

Als jij voor iemand wilt gaan,En dit gevoel voor jou echt is!
Nou ik kan het echte liefde noemen,Niet oordelen over leeftijd!

tim ik ben het met jou eens tussen jullie 2 is het echte liefde ne het straalot er duidelijk vanaf.
@kiwiko je weet niet wat voor band hun hebben en of het nou wel of geen echte liefde is. dat kan op elke leeftijd komen. ik ben 18 en als ik nu iemand tegen kom waar ik de rest van mn leven mee samen blijf is dat echte liefde. hun zijn gek opelkaar en het is wel degelijk echte liefde. dus jou reactie vind ik nergens op slaan de 1 is sneller volwassener als de ander er zijn zat mensen van 25/30 die nog niet weten wat echte liefde is maar tim wel en wees gewoon blij voor alle mensen die het wel weten wat het is in plaats van naar beneden halen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:12

tuurlijk kan dat, maar dat is meer uitzondering dan regel Lachen

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:12

KiWiKo schreef:

Ha ha, helemaal,.. vroegah zeker. ROFL

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:13

KiWiKo schreef:
tuurlijk kan dat, maar dat is meer uitzondering dan regel Lachen

ik weet gewoon dat het tussen hun anders is als de meeste 19 jarige of jongere of oudere. dan straalt er bij die 2 gewoon af

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:14

Op m'n 6de al in aanraking gekomen met een hele foute man, helaas.
OP mn 15 de zonder ouders komen te staan, ja ik was blij dat ik al het een en ander kon voordat ik 19 was.

21 jaar geleden was het heel anders om 19 te zijn dan nu, ik denk dat dat een heleboel scheelt.
Laatst bijgewerkt door kavama op 03-01-09 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:14

KiWiKo schreef:
zijn 19 jarigen best naief in een hoop dingen........

Zo ken ik er ook die naief zijn met 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41 enz. enz.

Naief is niet zo erg. Mensen niet in hun waarden kunnen laten is veel erger!

Iedereen zijn eigen ding! Mensen veroordelen vind ik walgelijk.
Hokjespolitiek!

Zo kan je op iedereen kritiek hebben op wat niet in jouw plaatje bij normaal past. Maar wie bepaald wat normaal is?
Tegenwoordig kan alles en mag alles. T zal mij een zorg zijn wie het met wie doet en welke leeftijden!

Ik ben bijvoorbeeld binnen mijn huwelijk ook wel eens over de schreef gegaan tijdens een dronkenbui. Ben ik dan ook gelijk een walgelijk vreselijk naief mens en een slechte echtgenote???

Volgens mij niet! Tong uitsteken
Niemand is perfect.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:16

@ zoezi en tim ben het met alle 2 jullie reacties helemaal eens Knipoog

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:18

Zoezi schreef:
Hokjespolitiek!

Dat zie je vaak, maar kijk eens naar die mensen zelf.
Vaak is het om hun eigen ellende te verbloemen, lekker op een ander afgeven, hoef je niet aan je eigen fouten en sores te denken.

Leven en laten leven !!!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:19

Zoezi schreef:
KiWiKo schreef:
zijn 19 jarigen best naief in een hoop dingen........

Zo ken ik er ook die naief zijn met 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41 enz. enz.

Naief is niet zo erg. Mensen niet in hun waarden kunnen laten is veel erger!

Hokjespolitiek!

Zo kan je op iedereen kritiek hebben op wat niet in jouw plaatje bij normaal past. Maar wie bepaald wat normaal is?
Tegenwoordig kan alles en mag alles. T zal mij een zorg zijn wie het met wie doet en welke leeftijden!

Ik ben bijvoorbeeld binnen mijn huwelijk ook wel eens over de schreef gegaan tijdens een dronkenbui. Ben ik dan ook gelijk een walgelijk vreselijk naief mens en een slechte echtgenote???

Volgens mij niet! Tong uitsteken
Niemand is perfect.

tussen perfect en volgens de wet strafbaar zit nogal een wijd begrip Lachen

en ik heb ook gezegd dat je dit per persoon moet bekijken, maar als ik de meeste 19 jarige zie, dan zijn ze vrij naief ja

En sterker nog, dat was ik ook op die leeftijd Haha! Haha! Haha!

LOVExIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:20

KiWiKo schreef:
OP je 19de kom je net kijken Lachen en uitzonderingen daargelaten natuurlijk.......... zijn 19 jarigen best naief in een hoop dingen........

kijk, ik ben een ouwe doos van 40 op de moeilijke manier groot geworden......... en ik zou iedereen wel willen behoeden voor het mannenleven wat ik heb gehad..........

maargoed dat kan niet Lachen

en dat is ook niet erg, iedereen moet zijn eigen fouten maken Lachen dat mag Lachen

Dit neemt niet weg dat wat je net voor reactie gaf klinklare onzin is!
In joun ogen komt een 19 jarige net kijken,Hallo we leven anno 2009!

In deze tijd komt men iets eerder in aanmerking met jongens,liefde als in joun generatie!
En ik kan van mezelf zeker zeggen dat wat tussen mij en mijn vriend is echte liefde is!
Denk niet dat jij dat vanaf joun computertje kan beoordelen,En al helemaal niet afgaan op een leeftijd zoals je zegt moeilijke manier groot geworden!

Ben jeniet de enigste in!

1Boefje

kavama schreef:
Zoezi schreef:
Hokjespolitiek!

Dat zie je vaak, maar kijk eens naar die mensen zelf.
Vaak is het om hun eigen ellende te verbloemen, lekker op een ander afgeven, hoef je niet aan je eigen fouten en sores te denken.

Leven en laten leven !!!!!

Zou het? Mensen die altijd op iedereen en alles commentaar hebben, zijn die zelf diep ongelukkig met zichzelf en hun leven????
Misschien zitten ze zelf met een saaie vent opgescheept Tong uitsteken

Giolli
Zeg maar Ber!

Dan zal ik meteen maar even vragen of ik wel goed bezig ben..
Ik benbijna 13 en mijn vriendje, is 15...