Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tamaramt schreef:ik bied regelmatig artikelen aan via mp of bokt en zet er altijd een prijs bij waar vanaf geboden moet worden
maar van de week bood iemand van mp € 10 voor iets nieuws twv € 80 en terwijl erbij stond bieden vanaf € 40
tja dat bod heb ik dus gelijk verwijderd en heb een mail gestuurd naar diegene of die svp niet meer wil bieden als het onzinbiedingen betreft
Chiqa schreef:tamaramt schreef:ik bied regelmatig artikelen aan via mp of bokt en zet er altijd een prijs bij waar vanaf geboden moet worden
maar van de week bood iemand van mp € 10 voor iets nieuws twv € 80 en terwijl erbij stond bieden vanaf € 40
tja dat bod heb ik dus gelijk verwijderd en heb een mail gestuurd naar diegene of die svp niet meer wil bieden als het onzinbiedingen betreft
Dan zet je dat toch meteen in de advertentie?
Ik heb een keer geboden op twee fauteuils, vraagprijs was 150 euro.
Ik bood 10 euro, en voor 15 heb ik ze mogen halen.
Dus het zal altidj wel bestaan
Vjestagirl schreef:Ik denk dat dit uitzondering bevestigd de regel is.
Zoals ik eerder al zei ik bied altijd laag, gaan ze niet accoord, jammer 
tamaramt schreef:dat kan dan zo wel zijn maar ik vind het eerlijk gezegd beetje triest om zo laag te gaan bieden

tamaramt schreef:omdat de meeste mensen net zoals mij er een begin biedprijs bijzetten en het gruwelijk irritant en storend is als mensen dan ver onde de vraagprijs gaan bieden
Mss omdat ze er niet allemaal zo over denken als kopers als jou 
)tamaramt schreef:mijn spullen gaan echt niet onder mijn vraagprijs weg want anders houd ik ze gewoon zelf
Dan geef ik het liever gratis weg aan een jong meisje dat iets nodig heeft voor haar vz pony, ipv aan zon hebbert.
Iessie schreef:Ik heb eens een zgan kieffer hoofdstel te koop aangeboden op bokt...er zijn dan mensen die het voor 12 euro willen hebben incl. het verzenden...Ja sorry hoor, maar daar loop niet voor naar het postkantoor...Dan geef ik het liever gratis weg aan een jong meisje dat iets nodig heeft voor haar vz pony, ipv aan zon hebbert.
![]()
Terwijl als je in sommige topics kijkt bij EA TK dan vraag je je af of die mensen hun spullen wel kwijt worden, als er zo'n hoge vraagprijs is koop ik het liever nieuw.
Chiqa schreef:Rianneke schreef:Onbeschoft? Dus als je bij een onduidelijke advertentie vraagt om bijv de leeftijd van een paard en hun hebben gemailt dat ie 11 jaar is. Moet je dan terug gaan mailen?
Nou dit lijkt me vrij logisch en een antwoord naar de bekende weg. Maar sommige reageren helemaal niet,
haal dan je email optie weg. Denk dat dit ebdoeld wordt, weet wel zeker.
Chiqa schreef:Omdat geen hond erop afkwam en ze mijn bod te laag vonden (10 euro) en het ook nog
eens in de weg ston mocht ik het gratis op komen halen.
Dat zijn wel grappige dingen!tamaramt schreef:dat kan dan zo wel zijn maar ik vind het eerlijk gezegd beetje triest om zo laag te gaan bieden

IKbenEllen schreef:Suzanne F. schreef:Ja of je stuurt een mail dat je het bod accepteert en je hoort er nooit meer wat van??
Of ze sturen een PM: kun je een foto maken van de binnen- buiten- voor- achter- boven- onderkant, merkje, dat doe je dan allemaal braaf en dan hoor je niets meer![]()
![]()
weetergeen schreef:Veelal zijn de geboden bedragen reëler dan de vraagprijs.......

Renske_ schreef:Dan vraag ik me echt af wat zo iemand denkt
moonfish13 schreef:*wat ik mij afvraag: nemen die mensen zichzelf sirieus?*
Chiqa schreef:Met handelen te maken hebben hoor, ik zet laag in, loper gaat accoord waarom zou
ik mijzelf dan niet serieus nemen
Handel is handel!