Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dit geeft de juiste steun aan de voet en traint je voetspieren. Maar als je hier de hele dag op zou lopen is je voet ook overbelast... 2 uurtjes is genoeg. RockyLover schreef:Bij mij gaat praktisch nut en comfort over het algemeen ook boven de vraag of het om aan te zien is hoor.
[/quote]
germie schreef:Op blote voeten lopen schijnt het allerbeste te zijn.
Maar Crocs lopen inderdaad fijner dan blootvoets. En in ziekenhuizen lopen ze er massaal op. Kan me dan niet voorstellen dat ze zo slecht zijn. Ligt denk ik ook aan het model van de voet. Want ook niet iedereen kan op Durea's lopen.

) en ik moet wel zeggen dat je ze bijna niet voelt zitten. Maar toch, voor mij zijn ze echt té lelijk om ze aan te doen. Bàh.
En ik ga ze ook niet zo snel kopen...
_Lott schreef:oeeerlelijk zijn die dingen![]()
zag er laatst een man op lopen in een snackbar![]()
hoe diep kun je zinken
RockyLover schreef:germie schreef:Op blote voeten lopen schijnt het allerbeste te zijn.
Maar Crocs lopen inderdaad fijner dan blootvoets. En in ziekenhuizen lopen ze er massaal op. Kan me dan niet voorstellen dat ze zo slecht zijn. Ligt denk ik ook aan het model van de voet. Want ook niet iedereen kan op Durea's lopen.
Blote voeten op natuurlijke bodems
Maar wij hebben in huis en op straat een harde vloer, hierdoor bonkt onze voet bij elke stap op de grond, zonder de tenen te bewegen. Op bijv. zand bewegen we keurig onze tenenstrekkers en buigers
Idd lopen ze in ziekenhuizen er massaal op, maar op mijn werk krijg ik te horen dat hiervan een groot deel last heeft van hielspoor.
En idd, niet iedereen kan op schoenen van durea lopen, daarom kijken wij eerst naar de voet en bieden wij bij elke klant een passend assortiment van schoenen aan. De ene klant kan hierdoor kiezen uit 10 paar, terwijl bij de andere klant maar 1 paar schoenen lekker zit.

_Lott schreef:oeeerlelijk zijn die dingen![]()
zag er laatst een man op lopen in een snackbar![]()
hoe diep kun je zinken
ik heb geen idee waarom ze zo populair zijn? mijn huis komen ze niet in!

Ik kom van buiten, kouwe voeten, hoppa, lekker de crocs aan. 

ik wi ook nog steeds een stel, maar in NL zijn ze minimaal 100 euro. Importeren lijkt me dan goedkoper, maar ik heb geen creditcard, grr!

) gehad die zo lekker lopen.
kitty_gomez schreef:Ik loop er alleen maar op tijdens mijn werk ( werk in de zorg)
Dingen zijn oer lelijk, Maar lopen goddelijk