Ben jij het ook niet eens met de dag waarop je jarig bent?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Re: Ben jij het ook niet eens met de dag waarop je jarig bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:37

Hmm... kan me voorstellen dat je 1 jan. niet echt leuk vindt, maar ... alsnog van harte gefeliciteerd Party!! !

Anieke89 schreef:
Ik ben op 2 november jarig,Opzich wel een fijne dag, maar vroeger wilde ik altijd een tuinfeest houden, maar dat kan dus niet Vork

Haha dat ken ik. Ik ben 2 dec. jarig en mij lijkt een tuinfeest ook wel eens leuk. Ik heb de laatste keer (4 weken geleden Clown ) dus écht niks aan m´n verjaardag gedaan en ik denk dat ik het dit jaar op 2 juni (precies een half jaar later) vier Haha! .

Mijn zoon is geboren op de enigste dag die ik niet wilde: op de verjaardag van z´n zus Tong uitsteken . Beide kinderen zijn dus op dezelfde dag jarig, maar 4 jaar uit elkaar Knipoog . (Wel in de mooie maand mei Lachen .)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:19

Herkenbaar idd, ik ben jarig op 30 april, wat vroeger wel betekende dat ik altijd vrij was op mijn verjaardag maar er kwamen nooit vriendjes of vriendinnetjes. Ooms en tante's kwamen wel op de verjaardagen van mijn broer en zussen maar niet op mijn verjaardag, ik vond het niet echt leuk als kind zijnde.

Tegenwoordig valt het gelukkig mee, ze vlaggen voor mij zeg ik altijd maar. Maar ja, nog steeds krijg ik weinig bezoek op de dag zelf, gelukkig zit ik daar nu niet meer zo meer Knipoog

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 08:45

Inderdaad niet erg goed geplant Tong uitsteken

Ik ben 4 juni jarig en heb nog nooit op 4 juni zelf een tuinfeest kunnen geven, dan regent het altijd!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:11

Ik vind de dag waarop ik jarig ben prima. 18 Oktober valt eigenlijk altijd in de herfstvakantie. Heerlijk om dan jarig te zijn. Ik werk nu ook in het onderwijs, dus die herfstvakantie heb ik nog steeds Haha!

Om op de feestdagen jarig te zijn lijkt me wel onhandig. Een van mijn beste vriendinnen is op eerste kerstdag jarig en toen we nog op de basisschool zaten kwam daar echt bijna niemand op bezoek. Wij pasten ons kerstdiner altijd aan, zodat ik daar rond 3 uur naartoe kon en dan de rest van de dag mocht blijven.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:04

Ethelate schreef:
Ik ben 4 juni jarig en heb nog nooit op 4 juni zelf een tuinfeest kunnen geven, dan regent het altijd!

Dan heb ik op 2 juni waarschijnlijk ook geen betere kansen Tong uitsteken !

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:11

Weinig kans, je kan beter een weekend later kiezen Lachen

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:37

Ik ben op valentijnsdag jarig, heb er niet zoveel last van Haha! iedereen roept altijd dat het ze helemaal niet leuk zouden vinden om op valentijnsdag jarig te zijn. Maar ik krijg tenminste wél altijd post Knipoog

Met kerstmis jarig zijn, dát lijkt me nou dus echt niet leuk

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:54

Ik haat het dat ik in de winter jarig ben Clown Ik wil eens lekker warm weer, ben jarig op 11 januari. En ik heb ook een periode gehad dat ik dan altijd standaard ziek was Nagelbijten / Gniffelen Tegenwoordig is dat gelukkig verplaatst naar carnaval, ook niet altijd leuk, maarjah Clown

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:04

ik ben op 6 januari,niet zozeer een ongelukkige datum,maar gewoon de tijd van het jaar, na al die feestdagen heb ik niet zoveel behoefte,aan weer een lading visite op de stoep, en famillie al genoeg gezien de afgelopen week.
vier het dan ook zelden.
heb eigenlijk ook gewoon niet zoveel met verjaardagen,vergeet ze ook meestal,ook die van anderen,word me niet altijd in dank afgenomen.
min zoontje zijn verjaardag vind ik 10 keer leuker,als die van mijzelf.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:04

Ik ben jarig tussen kerst en oud& nieuw. Vind het opzich niet zo erg hoor, maar nu had iedereen zich tonnetje rond gegeten met kerst en namen dan balansdagen voor de oud en nieuw.... zit ik dan met mijn zelfgebakken taart en zelfgebakken koekjes.... Scheve mond

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:05

Dat heb ik ook, ik heb echt geen zin om iedereen alweer te zien. En ik ga meestal ook niet naar verjaardagen van andere familie Nagelbijten / Gniffelen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:06

11 September Huilen van het lachen

Kan het ook niet helpen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:10

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-23 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:15

youreperfect schreef:
Ik ben op 27 februari jarig en ben er eigenlijk best nog wel tevreden over, geen examens enzo, en best vaak valt mijn verjaardag in een krokusvakantie Lachen

Ik ben ook 27/2 jarig Lachen
Helaas valt het bij mij deze x niet in de vakantie ( noorden heeft een week eerder.)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:23

Njen schreef:
Ik haat het dat ik in de winter jarig ben Clown Ik wil eens lekker warm weer, ben jarig op 11 januari. En ik heb ook een periode gehad dat ik dan altijd standaard ziek was Nagelbijten / Gniffelen Tegenwoordig is dat gelukkig verplaatst naar carnaval, ook niet altijd leuk, maarjah Clown

Daar heb ik dan niet zo'n last van, 30 april kan alle kanten op wat dat betreft. Voor een paar jaar terug lag er half maart nog een halve meter sneeuw en op mijn trouwdag, 27 april 2007, was het prachtig super warm weer.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:25

Dat zou mij echt handig lijken, als mensen vanwege een feestdag niet op mijn verjaardag kunnen komen vind ik dan weer niet zo erg. Dan verplaats ik het wel naar een weekend later of vroeger Lachen Mijn ma is begin mei jarig(bevrijdingsdag) en die heeft bijna altijd lekker voor die tijd warm weer.

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:32

12 april. dat is wel eens in het paasweekend.. Krijg ik dus allemaal melkchocolade en paashazen enzo.. Zit ik niet op te wachten. 1, ik heb liever pure chocola en 2, ik heb liever iets anders dan chocola. Ik vind het wel heeeerlijk. Maar dat wordt minder als ik heel veel heb.

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:35

Bonita_Bon schreef:
Hebben we geen 1-aprillers? das ook zo'n rotdag haha

Present Haha! ! Ik moet zeggen dat ik het enkel lastig ga vinden als mensen zeggen 'Wat een oude grap, kom op serieus, wanneer ben je jarig?' Rolleyes . Positief is wel dat niemand je verjaardag vergeet Haha!

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:02

Vroeger had ik er nooit problemen mee, weet eigenlijk niet waarom.. misschien door de grote hoeveelheid cadeautjes??! Lachen

maaaaar ik ben dus 6 januari jarig... (jaja aankomende dinsdag)
ik vind het eigenlijk een ramp...
net na de feestdagen..
ik zou wel graag in mei ofzo jarig willen zijn Lachen lijkt mij een leuke maand Haha!

midden in de zomer niet... vanwege grote hoeveelheid vakanties dan...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:10

Judith_M schreef:
10 september Knipoog Opzich wel fijn met het weer e.d. alleen als je nog op basis/middelbare school zit ben je óf de jongste of de oudste Clown Ik was de jongste, altijd.. Maargoed, opzich een fijne datum!

26 september is nog erger. Clown Ik ben altijd de jongste van de klas geweest en nu zelfs de jongste van het hele eerste jaar. Was 16 toen ik begon op het HBO, terwijl ik in HAVO4 bij mensen van 18 in de klas zat. Huilen van het lachen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:13

28 december. Ook niet alles. Mensen hebben het al druk genoeg die periode, december is al duur genoeg, zitten nog vol gegeten van de kerst, zijn nog moe van de kerst, blablabla.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:23

5 augustus, midden in de zomervakantie.
Heb dus al een paar keer me verjaardag op vakantie gevierd. Clown

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:25

grappig topic Haha!
ik mag niet klagen,ik ben 26 juni jarig.
mooie datum in de zomer!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:27

Ik ben jarig op 27 April jarig. Valt 9 van de 10x in de vakantie dus ik heb wel geluk! Het enige leed is, als ik dan een feestje geef ofzo, zijn er heel veel mensen op vakantie.. Dat vind ik altijd minder leuk..

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:29

Ik ben 27 dec, jarig. Ik vind het wel leuk. Eerst sintkado's, dan kerstkado's, dan verjaardagskado's Haha!
Feestje plannen is lastiger, iedereen heeft zn kerstvakantie al helemaal vol met feesten.