Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sylXuni

Re: Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:38

Nou iedereen sterkte gewenst... Ik dacht dat ik de enige was die zijn jaar niet zo leuk startte...

Mijn begin van het nieuwe jaar was ook niet erg leuk.. Op de 31 kreeg ik ruzie met me ''vriend'' (laaaanggg verhaal ), we spraken af om eraan te gaan werken omdat we elkaar niet kwijt wilde...
Ik oud&nieuw gevierd met vrienden, zonder hem dus. Om vervolgens de tweede januari erachter te komen dat hij bloedleuk een ander heeft...

Nou dit jaar begint dus single&eenzaam... Boos!

Nu maar met me paardje knuffele... die er tenminste wel voor me Ach gut

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:39

malloesje schreef:
Heel egoistisch misschien, maar het meeste vind ik nog wel mee vallen. Uiteraard heb je probleempjes en problemen....

Een ontplofte auto vind ik niet echt een probleempJE Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:03

Hier nog een met een slecht begin.

Dinsdag van paard gevallen waar gebroken duim aan over heb gehouden en zat dus al tot mn elleboog in het gips. Niet echt fijn.

Oudejaarsavond bij vrienden gezeten van vriend, allemaal gezellig, tot het 12 uur was. Gingen naar buiten voor het vuurwerk, en toen compleet in paniek geraakt. Moeder is dit jaar mei overleden en alle herinneringen afgelopen jaar kwamen weer terug, hoe we vorig jaar al wisten dat het het laatste jaar zou zijn, enz enz. Vriend heeft me snel naar binnengebracht, hyperventilatie, helemaal overstuur. Binnen tijdje gezeten, leek wat beter te gaan dus weer naar buiten. Daar meteen weer overstuur, benen wilde niks meer, dus weer naar binnen gegaan. Hier weet verder niet zoveel meer van, alleen dat heb gezeten en ze me wat hebben laten drinken, op gegeven moment weer beetje bij kennis en snel naar huis gereden. Hele nacht nog ziek geweest, donderdag overdag hele dag zitten huilen, uiteindelijk middag beetje geslapen. Vrijdag hele dag nog slecht geweest en vanmorgen weer beetje opgeknapt gelukkig. Voel me nog steeds niet goed, maar ergste is over en eruit gelukkig.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:42

Bij mij was het ook niet echt een lekker begin van het nieuwe jaar, gezeik in relatie Verdrietig

Showjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:06

Heb nieuwjaarsdag mijn twee paarden weer gezien/gereden, om ze vervolgens weer een tijdje in de steek te laten.. zó poedersuiker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:10

@Maloesje, sterkte, jouw problemen in dit nieuwe jaar zijn idd niet van een dagje of zo. Nog heel veel fijne tijd met je broer dit komende jaar.

Sissavi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:11

Mijn jaar is ook niet echt gezellig begonnen. Lag met een flinke griep op bed met oud&nieuw.. Maar goed, na voorgaande berichten gelezen te hebben mag ik zeker niet klagen. Sterkte allemaal!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:17

Op oudjaarsdag schoot er ineens van rechts een auto de weg op die ik net kon ontwijken (op de scooter), maar er kwam een tegenligger aan, die dus mij weer moest ontwijken. ginge allemaal net goed, maar was me wel wild geschrokken. Op nieuwjaarsdag kreeg ik bij het stal uitmesten (wat ik in principe zonder paard in de stal doe, maar deze laat zich nog niet pakken) een klap van de kont van een jonge merrie die in een hysterisch moment een soort westernspin uitvoerde. Vloog door de lucht en landde plat op mijn rug op de grond. Flinke bloeduitstorting boven mijn linker nier, blauwe elleboog, dikke pink met wondje, sterretjes zien en weer flinke schrik was de schade...

Maar gelukkig hebben beide geen blijvende gevolgen of betekenis voor de rest van mijn leven ofzo.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:31

mm helemaal rot wil ik het niet noemen maar ik was ziek met oud en nieuw en mijn kachel werkte
niet en mijn waterleiding was gesprongen maar je kunt het positief bekijken : als je haar
zo begint kan het alleen maar beter worden Clown

Nancy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:38

Mijn moeder d'r paardje is overleden op nieuwjaarsdag. Had haar been gebroken en moest ingeslapen worden Huilen .
Vind het zo sneu voor d'r. Vanochtend zag ik haar weer met nog steeds rode oogjes!!
Vandaag is mijn moeder jarig. Had eigenlijk gepland haar vandaag mee te nemen naar de ruitershop zodat ze
haar cadeautje kon uitzoeken.
Leek me nu niet zo'n geschikt momen. Heb in plaats daarvan maar een bloemetje gehaald om haar te troosten Vriendjes zijn? .

Dan ga je niet fijn het nieuwe jaar in.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:41

Nouja, me oma ligt in het ziekenhuis op de zelfde afdeling als waar me moeder is overleden, en ze word wss ook niet meer beter.
Ze kan niets meer eten dus zolang kan ze het nooit volhouden als het niet beter gaat.
En me oma is een soort van moeder voor me dus dat is extra vervelend.

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:42

Hier ook nog een, in het zelfde schuitje als de TS. Helaas pindakaas. Verdrietig

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:56

Vorige week zaterdag gehoord dat het nichtje van mijn tante is overleden (gedeeltelijk verbrand en 27 jaar) en afgelopen vrijdag naar de crematie geweest. Ook al kende ik haar niet super goed, het is best heftig om zoiets van dichtbij mee te maken.

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 02:43

Ook het jaar slecht ingegaan,

met oudjaar is myn oma overleden, en met uitgaan begon mijn vriend te flippen door zijn vader..

erg leuk allemaal..
pff, iedereen in iedergeval nog een gelukkig nieuwjaar en veel sterkte!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:32

ach rot is wel een groot woord maar wel vervelend ik heb een gigantische deuk in mijn auto gereden dus gaat weer een hoop kosten om `m te repareren....

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:10

Jeetje, sterkte iedereen Ach gut

Bij mij gaat het sinds 2007 elk jaar slecht op 1 januari.
2007: mijn opa overlijd (dit was wel het ergste van alle jaren)
2008: ruzie met mn ouders
2009: jongen waar ik nog niet écht iets mee had, maar wel mee aan het daten was enzo, ik vond hem iig echt heel leuk; zoent met een ander, voor mn neus. Dat was zo pijnlijk.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:25

Wat zijn die jongens toch rottig op oudjaar/nieuwjaar Vork
Bij mij presteerde hij het om een meisje binnen het cafe te roepen terwijl hij weet hoe ontzettend jaloers ben over haar (nier in het algemeen jaloers maar alleen op haar door dingen die mijn vriend over haar gezegd heeft en dingen die zij over mijn vriend gezegd heeft die mij nogal raakten)
Nou het feesten was wel meteen over, ik probeerde eerst nog duidelijk te maken dat ik weg van haar wou dus eerst een uur bij andere vrienden gezeten en toen werd het me toch iets te gortig. Hij had wel tijd genoeg gehad om bij te praten, vraag ik om naar een ander cafe te gaan, vraagt hij 'oh mag *** ook mee?' Ik heb wel ja gezegd omdat ik zijn avond niet wou verpesten maar toen zat ik daar alleen aan een tafeltje terwijl hun gezellig aan het kletsen waren over vroeger toen ze nog samen waren Boos!
Maar dat is natuurlijk niet zo rot als wat er veel van hier hebben meegemaakt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:35

30 december mn opa met spoed geopereerd, volgens de doktoren is het een wonder dat hij er nog is...

kan je vertellen zo lang wachten tijdens de operatie, niet wetende wat er gaat komen als antwoord is geen pretje.

gelukkig is mn opa er nog en gaat het op het moment erg goed naar omstandigheden! Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:36

Mijn nieuwe jaar begon niet vreselijk, maar het kon stukke beter. Mijn vriend (inmiddels ex), heeft een hekel aan mijn beste vriend. Mijn beste vriend belde mij om 10 over 12 om mij een gelukkig nieuwjaar te wensen. Mijn vriend werd daarom hélemaal boos, en we hebben ontzettende ruzie gehad. Ik heb er vandaag een punt achter gezet.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:43

Bij mij is het ook wel vrij rot begonnen. De vriend van mijn moeder is opeens opgenomen in het ziekenhuis en daar zijn we heel erg van geschrokken, omdat we eerst niet wisten wat hij had. Mijn vader is ook overleden een heel aantal jaar terug en alles kwam weer even omhoog, we dachten gelijk van nee het gaat ons niet weer gebeuren.. Nu is hij gelukkig wel weer thuis Lachen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:45

Mijn nieuwjaar begon niet zo leuk, beetje ruzie met mijn vriendje en uiteindelijk ging het wel beter en daarna goed, maar rond de klok van 12 was het allemaal niet zo gezellig. Clown

Als ik het zo lees heb ik het zo erg niet, iedereen veel sterkte!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:52

Ik heb ook mn ellende al wel gehad, ik hoop dat het in 2009 eindelijk eens ophoudt....
Hoe diep teleurgesteld kan je zijn in iemand?? Verdrietig

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:54

Heel veel verdriet van overledenen.. Verdrietig

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:24

Mijn vriend heeft het gister nacht uitgemaakt. Het doet me zo ontzettend veel pijn. Ik hou nog steeds zoveel van hem. Hij zegt dat hij nog niet klaar is voor zo'n serieuze relatie als wij nu hebben. Hadden Verdrietig . Hij zei dat hij altijd van me zal blijven houden, maar dat ik niet op hem moet wachten. Hij heeft al een week niet geslapen. Hij heeft het er zo moeilijk mee. Ik ook. Ik kan het nog steeds niet begrijpen.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:39

Ik begon het jaar wel goed, maar op 2 januari trof ik weer een hoefbevangen pony aan. vorig jaar is ze er bijna aan onderdoor gegaan... het wordt natuurlijk steeds moeilijker om goed te herstellen Verdrietig

Heel veel sterkte aan de mensen die hier met toch wat ernstigere verhalen zitten.