Hoe had het zover kunnen komen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unsure

Re: Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 15:20

Suusjwah schreef:
Jeetje, ik wil je ontzettend veel succes wensen vanavond. Ach gut

Ben benieuwd of hij je brief gaat lezen, zo als ik nu lees over hem denk ik dat hij em eerder verscheurd...

lol, ik blijf bij die brief... die brief gaat nergnes heen eer hij die gelezen en geantwoord heeft.,

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:41

wat vreselijk zeg!

bedenk wel, dat als je getrouwd ben je voor de rest van je leven aan hem vast zit... of je hebt straks kinderen en dan zijn papa en mama ineens uit elkaar... denk echt goed na voordat je trouwt!

heel veel sterkte Ach gut

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:48

sterkte meid. Dit klinkt niet echt positief. Ik zou zeggen "pak zo snel mogelijk je koffers" maar dat is makkelijk, ik sta niet in je schoenen. Ik had hier ergens gelezen om te denken wat je je beste vriendin zou adviseren in deze situatie... Denk dat dat een heel goede raad is.

Succes vanavond meisje. Wees je wel voorzichtig , Ach gut

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:34

Ik ben erg benieuwd hoe het gisteravond is gegaan.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:55

ik ook wel eigk

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:05

Ik denk dat de TS werken is, dus misschien vanavond reactie?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 11:53

Haha ik ben aan het werk ja, maar ik kan hier gewoon op het internet Lachen
Begon alleen iets later vandaag i.v.m ziekenhuis controle

Het ging eigenlijk vrij goed..
hij heeft mijn brief gelezen, 2 keer zelfs.. En hij heeft er heel normaal op gereageerd, Naar dat gedoe met de datingssite heb ik verder nie tmeer gevraagt, ik bedoel zucht weet je wel lol, had daar ook geen behoefte aan.
Ik ben daar ook met een goed gevoel weg gegaan, en we gaan gewoon alsnog vrijdag nog een keer praten, nadat ik weer een paar dagen weg ben geweest, hij wou de brief bij zig houden, en dan heeft hij zelf ook nog tijd om alles te overdenken.
We hebben gen ruzie gehad, hij was niet boos niet geirriteert niets, hij stond alleen wel versteld ervan dat mij dat allemaal dwars zat.. Dat wist hij niet.. Ik heb hem geadviseerd anders ook zon brief te maken, en hem aan mij te laten lezen.. Omdat wij beide moeite hebben met praten, zou dit wel eens een goed iets kunnen zijn.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:57

wel fijn dat hij hem gewoon gelezen heeft en dat jullie geen ruzie hebben gehad.. mss is er dan toch nog een mogelijkheid om op een normale manier uit elkaar te gaan...
of twijfel je wat je wil? zoals ik het lees komt het namelijk over alsof je nu denkt dat het weer goed komt, of heb ik het verkeert?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:17

Fijn dat hij 'normaal' gereageerd heeft. Toch vind ik dat hij vreemd reageert. Al die dingen die hij je aangedaan heeft, en dan wist hij niet dat het je allemaal dwars zat?

Veel sterkte.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:18

cheyentic schreef:
wel fijn dat hij hem gewoon gelezen heeft en dat jullie geen ruzie hebben gehad.. mss is er dan toch nog een mogelijkheid om op een normale manier uit elkaar te gaan...
of twijfel je wat je wil? zoals ik het lees komt het namelijk over alsof je nu denkt dat het weer goed komt, of heb ik het verkeert?

Op dit moment denk ik nog eigenlijk vrij weinig lol (voor t eerst sinds een paar weken)
Ik ga niets verwachten, ik heb hem nu alleen de kans gegeven om na te denken, en wakker te worden, en ik geloof dat mijn brief hem wel flink heeft wakker geschud.
of het goed komt of niet, ik heb geen idee.. de tijd zal het leren, en we weten beide vrijdag meer.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:20

Volgens mij ben jij echt nog in staat om vrolijk verder e gaan als hij laat zien dat hij spijt heeft en wil veranderen.
Mijn god zeg; hoe diep kan je zinken unsure?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:22

Diablo schreef:
Fijn dat hij 'normaal' gereageerd heeft. Toch vind ik dat hij vreemd reageert. Al die dingen die hij je aangedaan heeft, en dan wist hij niet dat het je allemaal dwars zat?

Veel sterkte.

dat zal hij wel geweten hebben, maar ik heb het niet over alleen hetgeen gehad wat hij bewust heeft gedaan, ook wat hij onbewust heeft gedaan.
WEL moet ik in mijn achterhoofd houden dat hij aspergus syndrome in lichte maten heeft, en ook nog eens hydrocefalus (waterhoofd wat nog niet zo lang geleden ontstaan is), waar dus zijn korte termijn geheugen aangetast word (Ja dit is medish beweze, en daar was ik ok bij, dus verder daar geen discussies over) Ik zeg niet dat hij dat als een excuus (mag) Gebruikt(en), maar soms weet hij dingen gewoon echt niet meer, maar dan ben ik iemand die dan ook gewoon me bek houd en hem niets verteld.
Zoals ik al zei er betreft gewoon 2 personen schuld. Zoals ik ook al zei, heb ik hem aangeraden ook zon brief te maken, als ons dat beter elkaar laat begrijpen wat ons dwars zit zoals mijn brief..
And like i said before, ik weet nog niet of ik verder ga, of niet..

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:22

Wildgirl schreef:
Volgens mij ben jij echt nog in staat om vrolijk verder e gaan als hij laat zien dat hij spijt heeft en wil veranderen.

excuse me?
Waar zie jij dat staan dan?
Graag je voor oordelen bij je houden.. Ik heb zoals als je had kunne lezen GEEN keuzes gemaakt, We gaan gewoon vrijdag nogmaals praten. En ik vind wel dat je heel makkelijk kunt praten voor iemand die er buiten staat. Sorry hor maar ik vind jou opmerking onterecht en had vast wel wat subtieler kunnen zijn.

Ik heb NERGENS maar dan ook NERGENS gezegd dat ik verder met hem ga en wil, ik heb WEL gezegd dat ik het nog NIET WEET. en DAT is een verschil. Ik houd niet van voor oordelen dus mijn excuses als ik semi geirriteert over kom.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:25

Zo nou opzich een moeilijke situatie natuurlijk omdat je al zo lang bij hem bent.

Aan de andere kant zou ik voor mezelf keihard zijn.

Namelijk ik ben nu 4,5 jaar samen met mijn vriend maar als hij het ooit maar dan ook ooit zou flikken om mij te slaan kan ie oprotten serieus. Dat hoef je niet te pikken en misschien kun je het een keer toelaten maar hij heeft het al twee keer gedaan.

Ik zou er klaar mee zijn ik begrijp dat je van hem houd maar is het wederzijds als hij je slaat ?
Vergeet niet dat je als je er voor kiest samen te blijven.. deze situatie waarschijnlijk wel vaker gaat krijgen.

Ik zou er heel goed over nadenken of dat is wat je wel wilt.

Misschien is het trouwen wel een heel goed idee.. als hij enig iets van waarde heeft en je gaat scheiden heb je ook nog wat mee te nemen Knipoog

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:26

desy_kuiken schreef:
Zo nou opzich een moeilijke situatie natuurlijk omdat je al zo lang bij hem bent.

Aan de andere kant zou ik voor mezelf keihard zijn.

Namelijk ik ben nu 4,5 jaar samen met mijn vriend maar als hij het ooit maar dan ook ooit zou flikken om mij te slaan kan ie oprotten serieus. Dat hoef je niet te pikken en misschien kun je het een keer toelaten maar hij heeft het al twee keer gedaan.

Ik zou er klaar mee zijn ik begrijp dat je van hem houd maar is het wederzijds als hij je slaat ?
Vergeet niet dat je als je er voor kiest samen te blijven.. deze situatie waarschijnlijk wel vaker gaat krijgen.

Ik zou er heel goed over nadenken of dat is wat je wel wilt.

Misschien is het trouwen wel een heel goed idee.. als hij enig iets van waarde heeft en je gaat scheiden heb je ook nog wat mee te nemen Knipoog

ho!, Ik heb nergnes gezegd dat hij mij een 2de keer geslagen heb, in mijn begin post staat dat hij mij de 1e keer geslagen heeft, en dat was een maand geleden, en verder niet meer gebeurd.

Citaat:
Waar dit nou vandaan kwam? Ik heb werkelijk geen idee... Daarna is het ook niet meer gebeurd (dat was dus vorige maand) MAargoed.. ik zit hie rwel met dubbele gevoelens..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:30

Unsure schreef:
Wildgirl schreef:

excuse me?
Graag je voor oordelen bij je houden.. Ik heb zoals als je had kunne lezen GEEN keuzes gemaakt, We gaan gewoon vrijdag nogmaals praten. En ik vind wel dat je heel makkelijk kunt praten voor iemand die er buiten staat. Sorry hor maar ik vind jou opmerking onterecht.

Ik heb in precies dezelfde situatie als jij gestaan, met nog een schepje erbovenop(via pb)
heb ook precies dezelfde acties ondernomen als jij nu doet en weetje, het werkt NIET.
godzijdank ben ik er nu 'vanaf' en kan ik met veel pijn en moeite mijn eigen leven weer op gaan bouwen.
Ik weet wat dit op het moment zelf met je doet maar ook maanden later nog, vandaar dat ik ook niet snap dat je nogmaals gaat praten.
Je relatie zit al jaren niet goed, hij slaat je, bezoekt datingsites zodra je weg bent; waarover wil jij gaan praten dan?
En met welke achterliggende reden?
Het syndroom van Asperger heeft niks met het korte termijngeheugen te maken, hoe dat bij een waterhoofd zit weet ik niet.
Sorry voor mijn wat opgefokte toon maar ik vind het erg moeilijk om te lezen welke keuzes jij hierin maakt; ik denk dat ik namens een hoop andere bokkers spreek als ik zeg dat ZIJN houding overduidelijk is en dat je maar één ding kunt doen en hem met een ontiegelijke harde rotschop aan de kant zetten.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:31

Sorry heb ik het verkeerd gelezen. Ik wens je in ieder geval veel sterkte ermee. t is wel een moeilijke situatie.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:33

Wildgirl schreef:
Ik heb in precies dezelfde situatie als jij gestaan, met nog een schepje erbovenop(via pb)
heb ook precies dezelfde acties ondernomen als jij nu doet en weetje, het werkt NIET.
godzijdank ben ik er nu 'vanaf' en kan ik met veel pijn en moeite mijn eigen leven weer op gaan bouwen.
Ik weet wat dit op het moment zelf met je doet maar ook maanden later nog, vandaar dat ik ook niet snap dat je nogmaals gaat praten.
Je relatie zit al jaren niet goed, hij slaat je, bezoekt datingsites zodra je weg bent; waarover wil jij gaan praten dan?
Het syndroom van Asperger heeft niks met het korte termijngeheugen te maken, hoe dat bij een waterhoofd zit weet ik niet.
Sorry voor mijn wat opgefokte toon maar ik vind het erg moeilijk om te lezen welke keuzes jij hierin maakt; ik denk dat ik namens een hoop andere bokkers spreek als ik zeg dat ZIJN houding overduidelijk is en dat je maar één ding kunt doen en hem met een ontiegelijke harde rotschop aan de kant zetten.

Ik snap je ook wel, Dat je zo reageerd.. maar ik heb WEL de keuze gemaakt weer met hem te gaan praten, en dat zet ik gewoon door, dat is mijn keuze, dan kan je me dom, achterlijk, laag, weet ik veel wat allemaal voor uitmaken, maar ik doe het toch voor MIJN gevoel is dat het beste en ik wil gewoon naar MIJN gevoel luistere, en niet wat mensen mij aanpraten.

Ik heb niet gezegd dat dat syndroom voor geheuge verlies zorgt, maar t waterhoofd duidelijk medish aangetoond wel, zoals ik al zei wil en ga ik daar verder ook niet op in, het is gewoon zo.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:35

Unsure schreef:
excuse me?
Graag je voor oordelen bij je houden.. Ik heb zoals als je had kunne lezen GEEN keuzes gemaakt, We gaan gewoon vrijdag nogmaals praten. En ik vind wel dat je heel makkelijk kunt praten voor iemand die er buiten staat. Sorry hor maar ik vind jou opmerking onterecht en had vast wel wat subtieler kunnen zijn.

Ik heb NERGENS maar dan ook NERGENS gezegd dat ik verder met hem ga en wil, ik heb WEL gezegd dat ik het nog NIET WEET. en DAT is een verschil. Ik houd niet van voor oordelen dus mijn excuses als ik semi geirriteert over kom.

Je moet je niet zo verdedigen hoor, das voor niemands bloeddruk goed Knipoog .

Weetje, voor de buitenwereld is het gewoon raar, dat je die gozer zelfs nog een kleine kans geeft. Hij komt heel sterk over als het soort kerel waarvoor je heel hard moet voor weglopen in plaats van een brief voor te lezen en nog eens te praten.
Ik bedoel hij slaat je, hij geeft verschillende scharrels en waarschijnlijk nog andere dingen die jij en wij niet (willen) weten.

Voor jou niet, jij hebt er jaren mee samengeleefd en je geeft duidelijk nog altijd veel om hem. Dan is het je eigen terechte keuze om hem nog een kans te geven of om het hoofdstuk nog niet helemaal af te sluiten en verder te gaan met je leven.

Ik kan in beide standpunten inkomen. Ik hoop oprecht en van harte dat je geen verkeerde keuze maakt die je later zal berouwen...
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 06-01-09 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:35

Unsure, die ziektes waar jij het over hebt, ken ik niet (zo goed), dus ik kan daar niet zoveel over zeggen. Maar dat is dus iets wat niet zal veranderen en dan is voor jou de vraag: kun je daarmee leven?

Een keer een klap hoeft niet persé te betekenen dat het afgelopen is (en nee, ik word niet geslagen), maar zijn hele houding naar jou toe bevreemdt (en verontrust) mij wel heel erg. Hij had op zijn minst op zijn knieën kunnen gaan en zijn ogen uit zijn kop janken omdat hij dat gedaan heeft. Maar ik lees alleen maar dat hij je al veel eerder in elkaar had willen slaan. Ik denk ook dat dit niet de laatste keer was. Als je dan een week weg gaat, vindt hij het ook allemaal wel prima, hij schrijft zich notabene in op datingsites.
Dan was ik er echt klaar mee hoor.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:38

Wildgirl schreef:

ben het wel met haar eens.. ik weet het ik heb makkelijk praten, maar met die jongen word jij NOOIT gelukkig, hij verdient jou niet en jij kunt veel beter krijgen, iemand die jou wel respecteerd!

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:38

BraveSpots schreef:
Je moet je niet zo verdedigen hoor, das voor niemands bloeddruk goed Knipoog .

Weetje, voor de buitenwereld is het gewoon raar, dat je die gozer zelfs nog een kleine kans geeft. Hij komt heel sterk over als het soort kerel waarvoor je heel hard moet voor weglopen in plaats van een brief voor te lezen en nog eens te praten.
Ik bedoel hij slaat je, hij gaat naar clubs en waarschijnlijk nog andere dingen die jij en wij niet (willen) weten.

Voor jou niet, jij hebt er jaren mee samengeleefd en je geeft duidelijk nog altijd veel om hem. Dan is het je eigen terechte keuze om hem nog een kans te geven of om het hoofdstuk nog niet helemaal af te sluiten en verder te gaan met je leven.

Ik kan in beide standpunten inkomen. Ik hoop oprecht en van harte dat je geen verkeerde keuze maakt die je later zal berouwen...

Ach ik hou gewoon niet van oordelen.

Maargoed, sja ik heb dit gesprek van vrijdag gewoon nodig, is het om dit hoofdstuk verder af te sluiten of niet, dat zie ik vrijdag wel.. Maar op dit moment, weet ik gewoon nog ff niets zeker, en dan kan er wel vanalles geroepen word, en dan kan er wel voor andere gepraat worden, en dat soort dingen, ik weet het gewoon nog niet!! en ja ik hou zielsveel van hem, daar hoef ik niet de gevangenis voor in toch? Ik geef mensen altijd een kans, ik laat me zelfs op me bord schijten en de kaas van me brood vreten, dat is gewoon wie IK ben, en dat valt gewoon niet te veranderen, of wel door middel van profesionele hulp mnaar dat is gewoon een ander verhaal.
Ik heb de keuze gemaakt om vrijdag nogmaals met hem te gaan praten.. probeer alsjeblieft mijn keuze te respecteren, en geen vooroordelen te gebruiken met zoals je gaat naar hem terug, want er is nog niets zeker, tenzij je in de toekomst kan kijken en dat betwijfel ik Tong uitsteken Ik weet niet eens zeker wat ik vanavond met me paard ga doen, dus op het moment sja, ben ik gewoon een beetje verward.
Laatst bijgewerkt door Unsure op 06-01-09 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:41

dan kan ik je alleen maar veel succes en kracht wensen en hoop ik voor jou dat wat er ook uit mag komen jij er gelukkig door wordt

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:42

Wildgirl schreef:
dan kan ik je alleen maar veel succes en kracht wensen en hoop ik voor jou dat wat er ook uit mag komen jij er gelukkig door wordt

Alsnog bedankt.. En bedankt dat je alsnog mijn keuze respecteert om nogmaals met hem te gaan praten na mijn brief.. Voor mij is het gewoon belangrijk, ik hoop dat je daar een beetje in kan komen.

Zou je mij alsnog in pb je verhaal willen sturen.. ? Ik ben erg benieuwd, en misschien helpt het wel enigszins voor mij om wat zekerder van mijn keuzes te worden.
Laatst bijgewerkt door Unsure op 06-01-09 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:42

Één ding weet ik wel, zo kun je tcoh geen leven opbouwen met iemand? Is dit de vent waar je je leven mee wilt delen. Blijkbaar heb je toch twijfels, zou jij ja zeggen als hij je een aanzoek doet? Zouden alle problemen die jullie hebben dan voorbij zijn. Uiteindelijk is het je eigen beslissing, doe wat jij denkt dat het beste is.
Wel wil ik je veel sterkte wensen Ach gut