Wildgirl schreef:Ik heb in precies dezelfde situatie als jij gestaan, met nog een schepje erbovenop(via pb)
heb ook precies dezelfde acties ondernomen als jij nu doet en weetje, het werkt NIET.
godzijdank ben ik er nu 'vanaf' en kan ik met veel pijn en moeite mijn eigen leven weer op gaan bouwen.
Ik weet wat dit op het moment zelf met je doet maar ook maanden later nog, vandaar dat ik ook niet snap dat je nogmaals gaat praten.
Je relatie zit al jaren niet goed, hij slaat je, bezoekt datingsites zodra je weg bent; waarover wil jij gaan praten dan?
En met welke achterliggende reden?
Het syndroom van Asperger heeft niks met het korte termijngeheugen te maken, hoe dat bij een waterhoofd zit weet ik niet.
Sorry voor mijn wat opgefokte toon maar ik vind het erg moeilijk om te lezen welke keuzes jij hierin maakt; ik denk dat ik namens een hoop andere bokkers spreek als ik zeg dat ZIJN houding overduidelijk is en dat je maar één ding kunt doen en hem met een ontiegelijke harde rotschop aan de kant zetten.
Ik snap je ook wel, Dat je zo reageerd.. maar ik heb WEL de keuze gemaakt weer met hem te gaan praten, en dat zet ik gewoon door, dat is mijn keuze, dan kan je me dom, achterlijk, laag, weet ik veel wat allemaal voor uitmaken, maar ik doe het toch voor MIJN gevoel is dat het beste en ik wil gewoon naar MIJN gevoel luistere, en niet wat mensen mij aanpraten.
Ik heb niet gezegd dat dat syndroom voor geheuge verlies zorgt, maar t waterhoofd duidelijk medish aangetoond wel, zoals ik al zei wil en ga ik daar verder ook niet op in, het is gewoon zo.